Jump to content

Waar kijk jij het eerst naar bij een vrouw/meisje?


Dotz

Recommended Posts

Hetgeen wat als eerste de aandacht trekt.. Dat kan van alles zijn, vaak zijn het de mooie rondingen, maar ook bijvoorbeeld prachtige diepe ogen of misschien een opvallende knap gezicht of een leuke haarkleur zoals gevaarlijk heet rood. Bijna alle dames hebben wat unieks en fixerend.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 111
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dotz

    17

  • NickOwnage

    4

  • Cheers.

    4

  • Visser23

    3

Het ligt eraan wat je het eerst te zien krijgt haha, maar het is vaak wat het meeste aandacht trekt.

Ik ben van de borsten maar het is niet altijd dat daar eerst naar kijk, de ogen, het haar, t gezicht, scan snel de rest van t lichaam. Rood haar is echt te gek maar hoeft niet. Soms als ik de achterkant zie probeer ik nonchalant voorbij te lopen om het meisje van voren te zien dan ben ik best benieuwd. Innerlijk speelt ook best mee.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 years later...
Op 7-8-2015 om 22:38, aron24 zei:

Waar ik het eerste na kijk is het gezicht(haar ook meegerekend) en dat die meid niet te dik is. Want als er iets waar ik op afknap is het wel extreme dikte.

Niks veranderd in drie jaar. Gezicht + haar vind ik nog steeds het allerbelangrijkste. 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...