Jump to content

[Stelling]3D gamen wordt óók mijn toekomst!


Fiegel5

Recommended Posts

Een aantal weken overgeslagen wegens weinig reacties, nieuwe stelling deze week. Want 3D gamen wordt toekomst, dat is sinds de E3 wel bekend gemaakt door makers van onder andere Kilzone. Maar is 3D gaming ook jouw toekomst?

[Hoofdtopic]

Bewerkt: door Fiegel5
Link to comment
Delen op andere websites

Nope. Te duur, de techniek is nog niet goed uitgewerkt, brengt weinig effect to aan het spel, heb geen zin om met twee brilletjes op m'n hoofd te gaan zitten gamen, nee, niks voor mij. Maar aangezien mensen mij al helemaal verrot schelden als ik zeg dat Avatar ook niet bepaald veel 3D dingetjes had, houd ik het hier maar bij.

Link to comment
Delen op andere websites

Nope. Te duur, de techniek is nog niet goed uitgewerkt, brengt weinig effect to aan het spel, heb geen zin om met twee brilletjes op m'n hoofd te gaan zitten gamen, nee, niks voor mij. Maar aangezien mensen mij al helemaal verrot schelden als ik zeg dat Avatar ook niet bepaald veel 3D dingetjes had, houd ik het hier maar bij.

Het is nu inderdaad nog te duur, daarom moet je de nadruk in de stelling op "toekomst" leggen. Dit zal pas populair worden zodra je voor weinig geld een 3D-scherm kan kopen waarvoor je geen bril nodig hebt. Die technologie bestaat al, maar ze is nog niet te koop. Dus ooit zal het wel komen, maar nog niet direct. Overigens is het best zielig voor de ongeveer 20% van de mensen die geen 3D kunnen zien :7 zij zien er helemaal geen verschil tussen het gewone en het 3D beeld.

Bewerkt: door BV_1993
Link to comment
Delen op andere websites

Ja.

Voorlopig doe ik nog niet aan 3D gaming, maar dat wordt het heus nog wel. Kijk eens naar de tv's van nu, die kostten vroeger een heel pak geld, terwijl je nu al een TV van €300 kan kopen.

Die technologie wordt steeds verder uitgewerkt, en in de TOEKOMST zal het grote deel heus wel op 3D gaming over schakelen. Al zal het uitwerken van de games wel langer duren, denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

3D gaming is gewoon de shit, ik was op HME 2009 en heb daar dus MW2 met zon brilletje gespeeld ik moet zeggen je moet eraan wennen meer het resultaat is gewoon awesome. Dus het word zekerz mijn toekomst.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee niets voor mij.

Ik ben al zo iemand die liever naar een platte 2d film kijkt dan naar een 3d film. Ik vind het er dan beter uit zien.

Ik denk dat dat bij Gaming ook zal zijn.

Nee 3d Gaming wordt niet mijn toekomst tenzij ik er geen hoofdpijn van krijg. (En ook mijn eigen bril zit enorm in de weg)

Link to comment
Delen op andere websites

Een aantal weken overgeslagen wegens weinig reacties, nieuwe stelling deze week. Want 3D gamen wordt toekomst, dat is sinds de E3 wel bekend gemaakt door makers van onder andere Kilzone. Maar is 3D gaming ook jouw toekomst?

[Hoofdtopic]

Ja, volgend jaar een 3DTV kopen ;).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet het nog niet.

Ik wil eerst een technologie hebben waar je zonder bril kunt kijken en gewoon op je eigen tv, dus niet die dure..

Ehm eerlijk gezegd is er dat al Microsoft is er al mee bezig en de nieuwe Nintendo DS heeft ook al 3d zonder bril.

Hier link voor Microsoft's Project Page:

http://www.microsoft.com/appliedsciences/

Onderaan staat een filmpje.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat 3D gamen lijkt me ook wel raar. Want volgens mij zullen velen de 18+ regels dan wel meer respecteren, omdat het toch nog altijd anders is als het echt naar je toe lijkt te komen al dat bloed en soms vliegende mensen die door een explosie op je af komen en zo.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee want na 2 uurtjes met zo een ding voor je kop zitten krijg je gruwelijke koppijn, En momenteel hebben ze daar geen oplossing voor, ja voldoende pauzes nemen tussendoor. maar welk zelfrespecterende gamer doet dat nou. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Tuurlijk wel,

Dit is gewoon iets nieuw net zoals bij de LCD, plasma en LED tv's (die laatste soort is nog aan de nieuwe kant) in het begin is het allemaal extreem duur maar over 20 jaar is het vanzelfsprekend dat bijna iedereen een 3D tv heeft, zoals dat nu zo wat het geval is bij plasma en LCD tv's.

Alleen staat de 3D tv nog niet helemaal op punt, ik denk zelfs dat hoe verder aan deze techniek wordt gewerkt, dat we zelfs geen brilletje meer zullen nodig hebben. :puh:

Maar tot die tijd lijkt het me niet zo'n goed idee om een 3D tv te kopen. :N

Maar ik durf er voor te wedden dat we over 10 jaar bijna allemaal een 3D tv zullen hebben. Tenzij er dan nog iets beter is. :puh:

Bewerkt: door End Of The Riot
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...