Jump to content

Grand Theft Auto Quiz


GuitarGuy666

Recommended Posts

Ondanks het feit dat Moderator-gedrag ook niet wordt gewaardeerd (een PB naar mij voldoet ook, in het vervolg), zitten er wel kernen van waarheid in Dotz' post. Hartstikke leuk dat je meedoet aan deze quiz, Ezra24rct3, maar het is wel de bedoeling dat je de regels correct naleeft. Degene die het goede antwoord plaatst, mag de volgende vraag verzinnen gaat óók op als iemand een reeds gegeven (incompleet) antwoord aanvult en het daarmee compleet maakt. Dit gebeurde net dus: Asphyxiated gaf een lijst die echter incompleet bleek te zijn, want NandroDavids had nog een aanvulling.

Indien de aanvulling van NandroDavids correct is, de lijst compleet maakt en het antwoord dus ook goed maakt, is het toch NandroDavids die de volgende vraag mag stellen.

Oh, en ondanks het feit dat ik je deelname erg waardeer, is het in het vervolg raadzaam om met een vraag te komen waarvan je zeker bent van jouw goede antwoord. Het blijkt nu dat jij ook niet over het correcte antwoord beschikte, wat nu tot een misverstand leidde. Let hier in het vervolg wat meer op.

Wat mij betreft krijgt NandroDavids nu de beurt, tenzij iemand anders nog een aanvulling heeft op NandroDavids' antwoord.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 160
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dotz

    47

  • R-fl3x

    26

  • Flitskikker

    17

  • GuitarGuy666

    13

  • 2 years later...
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
  • 8 maanden later...

Svenie is helaas al lang niet meer online geweest :( . Voor de goede orde heb ik hem op 31 oktober toch een PM gestuurd met het bericht dat hij aan de beurt is om een vraag te stellen, bij het uitblijven van een reactie stel ik bij deze een nieuwe vraag.

Waar en wanneer stichtten hippies een eigen gemeenschap? :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...