Jump to content

Grand Theft Auto Quiz

Recommended Posts

Posted

Veel mensen spelen GTA 1 niet meer, denk dat het daarom is :puh:

5000$ ?

Zeg eens of het hoger of lager is :Y

• Replies 160
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Dotz

47

• R-fl3x

26

• Flitskikker

17

• GuitarGuy666

13

Posted

Dat antwoord is onjuist. En als ze het niet spelen is dat een schande, het is zelfs gratis te verkrijgen. Bovendien heb je aan een internetverbinding genoeg om het antwoord te achterhalen.

Posted

Wel ik vind die prijs niet :s

Heb wikigta.nl opgezocht en daar staat niks over de prijs van die Flamer op =)

Ook op die andere wikia's vind ik zero :engel:

Posted

Er is amper een antwoord mogelijk. Mensen moeten het antwoord gokken.

Ik heb een beter idee als jij het goed vind: Je mag een nieuwe vraag stellen.

MVG: Supergtagamer.

Posted

Ik zoek het allerkleinste voertuig uit GTA 1. Tip: je kunt het nergens vinden...

Posted

Ik zoek het allerkleinste voertuig uit GTA 1. Tip: je kunt het nergens vinden...

Wat bedoel je daar precies mee? Het antwoord is naar mijn mening helemaal niet zo moeilijk te vinden :$ . Je hoeft de game niet eens te hebben, dit is gewoon een kwestie van internet :engel: .

Posted

gokje: RC car?

Posted

gokje: RC car?

Waarom word mijn vraag nou overgeslagen? :? In dat geval zouden we de vraag uit de GTA2-quiz ook over kunnen slaan? Er zou iig om een tip gevraagd kunnen worden?

Posted

@Dotz, jou vraag is gewoon voor velen van ons niet te beantwoorden... Al twee weken heeft hier niemand iets gepost!

@supergtagamer, dat is juist!

Posted

@Dotz, jou vraag is gewoon voor velen van ons niet te beantwoorden... Al twee weken heeft hier niemand iets gepost!

Dat vind ik wel erg schandalig, het staat immers gewoon op de officiële website. :duh: In de GTA2-quiz is ook al enige tijd niet gepost, daar komt toch ook niet zomaar een andere vraag. Zolang mijn vraag onbeantwoord blijft heeft niemand recht om een andere vraag te stellen. :duh: Bovendien staat dit antwoord, evenals vele andere antwoorden, gewoon op internet. Dit keer zelfs op de officiële website. ~Always be loyal to the law

Posted (edited)

Dotz, nu geef ik je wel gelijk :$ Het stond inderdaad op de officiële website (6000$), maar nooit op een wiki... En wie gaat het nu raden om daar te kijken?

Edited by R-fl3x
Posted

Dotz, nu geef ik je wel gelijk :$ Het stond inderdaad op de officiële website (6000$), maar nooit op een wiki... En wie gaat het nu raden om daar te kijken?

Dat lijkt me vrij logisch :cab: , maar eindelijk is het juiste antwoord dan gegeven. En daarbij wil ik nog even nageven dat dit ook in-game was te vinden. ~Always be loyal to the law

Posted

Goed, laten wij nu maar gewoon verder gaan met de quiz:

Mijn vraag: Welke man schijn 130 jaar oud te zijn?