Flitskikker Posted September 10, 2010 Report Posted September 10, 2010 London ligt in Europa, terwijl de andere GTA-steden in Amerika liggen. Quote
Dotz Posted September 10, 2010 Report Posted September 10, 2010 London ligt in Europa, terwijl de andere GTA-steden in Amerika liggen. Ik was op zoek naar een ander antwoord, maar dit kan ik uiteraard niet fout rekenen; het is immers goed. Ik zocht overigens naar het antwoord: ''London ligt in Groot-Britannië (Engeland) terwijl de andere locaties in de U.S.A. liggen''. Iets preciezer dus . Overigens verzoek ik je een vraag te stellen die niet zo moeilijk is als de vragen die je gebruikelijk stelt in de GTA III-quiz, aangezien die vragen zo moeilijk zijn en in deze quiz niet zoveel activiteit is waardoor de vraag lang onbeantwoord zou blijven wat jammer zou zijn. Uiteraard is het een verzoek en mag je ook lekker moeilijk doen . Quote
GuitarGuy666 Posted September 11, 2010 Author Report Posted September 11, 2010 London ligt in Europa, terwijl de andere GTA-steden in Amerika liggen. Ik was op zoek naar een ander antwoord, maar dit kan ik uiteraard niet fout rekenen; het is immers goed. Ik zocht overigens naar het antwoord: ''London ligt in Groot-Britannië (Engeland) terwijl de andere locaties in de U.S.A. liggen''. Iets preciezer dus . Overigens verzoek ik je een vraag te stellen die niet zo moeilijk is als de vragen die je gebruikelijk stelt in de GTA III-quiz, aangezien die vragen zo moeilijk zijn en in deze quiz niet zoveel activiteit is waardoor de vraag lang onbeantwoord zou blijven wat jammer zou zijn. Uiteraard is het een verzoek en mag je ook lekker moeilijk doen . Kortweg, er zit geen verschil in de kaart. Dus het heeft met het rijgedrag van de autobestuurders te maken zoals Kratod al zei. Anders weet ik het niet Quote
Dotz Posted September 11, 2010 Report Posted September 11, 2010 London ligt in Europa, terwijl de andere GTA-steden in Amerika liggen. Ik was op zoek naar een ander antwoord, maar dit kan ik uiteraard niet fout rekenen; het is immers goed. Ik zocht overigens naar het antwoord: ''London ligt in Groot-Britannië (Engeland) terwijl de andere locaties in de U.S.A. liggen''. Iets preciezer dus . Overigens verzoek ik je een vraag te stellen die niet zo moeilijk is als de vragen die je gebruikelijk stelt in de GTA III-quiz, aangezien die vragen zo moeilijk zijn en in deze quiz niet zoveel activiteit is waardoor de vraag lang onbeantwoord zou blijven wat jammer zou zijn. Uiteraard is het een verzoek en mag je ook lekker moeilijk doen . Kortweg, er zit geen verschil in de kaart. Dus het heeft met het rijgedrag van de autobestuurders te maken zoals Kratod al zei. Anders weet ik het niet Quote
R-fl3x Posted December 30, 2010 Report Posted December 30, 2010 *BUMP* Iemand die een nieuwe vraag wil stellen? Quote
Flitskikker Posted January 2, 2011 Report Posted January 2, 2011 Wat kan je in je GTA1 (+ London) te voet wel, wat in andere GTA's niet kan? Quote
Dotz Posted January 2, 2011 Report Posted January 2, 2011 (edited) Ik zou nog graag duidelijkheid zien over supergtagamer's antwoord? OT: geen idee Edited January 2, 2011 by Dotz Quote
GuitarGuy666 Posted January 2, 2011 Author Report Posted January 2, 2011 boeren en ruften kan in GTA 1 en 2, en niet in de andere gta's. Quote
Flitskikker Posted January 2, 2011 Report Posted January 2, 2011 boeren en ruften kan in GTA 1 en 2, en niet in de andere gta's. Ik zoek iets wat alleen in GTA1 (+London) kan. Quote
1974 Posted August 20, 2011 Report Posted August 20, 2011 (edited) Onder zwardere voertuigen (Bus Truck, etc) doorkruipen ? Edited August 20, 2011 by 1973 Quote
paul.kloosterman Posted October 12, 2011 Report Posted October 12, 2011 denk dat ik het weet.. Je kon over voertuigen heenlopen zonder te springen... Quote
Flitskikker Posted October 12, 2011 Report Posted October 12, 2011 Onder een auto doorkruipen? Volgens mij ( ) was dit het antwoord. Dus jij mag. Indien afwezig mag 1973. Quote
Dotz Posted January 30, 2013 Report Posted January 30, 2013 Dabarryboy is afwezig. 1973 staat zijn beurt af aan mij, daarom stel ik de volgende vraag. Waar wordt onderstaande artwork voor gebruikt/wanneer kom je onderstaande artwork tegen in de game? Quote
.Sharingan Posted January 30, 2013 Report Posted January 30, 2013 title screen van grand theft auto op de gameboy. BOOM Quote
Recommended Posts