Jump to content

GTA Vice City Re-Release 2010 !


TekaLoca

Recommended Posts

GTA Vice City wordt weer terug gereleased op Xbox 360 , PlayStation3 & PC

Bron InsideGamer

EDIT: Is idd een gerucht , had erover gekeken ^_^

Maarja .. wie weet :D

EDIT2: d0nMONTANA heeft een site gepost waaruit blijkt dat er dus geen remake komt. Of dit waar is of niet , weet ik niet zo zeker maargoed.

> Bron

Bewerkt: door GrandTheftAuto-Jooriie
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    10

  • d0nM0NTANA

    6

  • Sprayboy

    4

  • LSDesign

    4

Het lijkt me onlogisch maar wie weet. Het zal wel heel vet zij. ^_^ Maar ik ga er gewoon van uit dat het zoals in het bericht word gezegd het een herclassificatie is.

Link to comment
Delen op andere websites

Gerucht | 8 juli 2010 - Een classificatie van de Australische bureau voor leeftijdsadviezen laat zien dat Rockstar een rating heeft aangevraagd voor Grand Theft Auto: Vice City. Het lijkt er dus op dat we opnieuw het zonnige Vice City mogen verkennen. De game staat aangeduid als multiplatform en onder de kop 'version' staat modified. Het lijkt er dus op dat we of een re-release krijgen (bijvoorbeeld voor PSN en Xbox Live) of een HD re-make. Misschien zelfs wel een volledig nieuw avontuur in deze prachtige stad.

Het lijkt me wel leuk VC te spelen op m'n PS3. Zelfs de kans dat er misschien een volledig nieuw avontuur is, en een HD-remake misschien, zijn echt wel leuk. Maar het blijft toch een gerucht...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap werkelijk niets van dit verhaal. Als je GTA-VC wil kan je het toch gewoon kopen?

Ja, maar volgens dit gerucht word er een nieuwe GTA Vice City uitgebracht met verbeterde graphics en misschien een nieuwe storyline. ;)

Maar ik vind het maar een vaag argument, ik wacht eerst op een serieuze bevestiging van Rockstar zelf.

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me wel vet, maar ik hoop dat als er nieuwe missies bij komen dat je ook dezelfde graphics kan houden. De pc waar ik nu vice city op speel kan kan verbeterde graphics waarschijnlijk niet aan. :puh:

Maar ik moet eerst maar eens zien wat hiervan waar is. Al hoop ik natuurlijk dat hij wel komt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat het waar kan zijn, want in de handleiding van GTA ELC staat een gebroken hard ene en teks dat hier op lijkt: het is over Liberty City

Wel leuk een nieuwe GTA maar dan in een andere stad,

Maar het is wel geweldig :dans: !

MVG. Kratod

Link to comment
Delen op andere websites

UPDATE: Rockstar heeft aan Kotaku verteld dat het gaat om "back catalogue PC business. As part of ongoing work with history products." Wat dit betekent is dat de game opnieuw een classificatie krijgt omdat men bij Rockstar waarschijnlijk nieuwe exemplaren voor verkoop drukt. Wellicht heeft Rockstar een kleine verandering gemaakt aan de game of heeft de Australische rating verandering ondergaan waardoor het product opnieuw geclassificeerd moet worden. Wij vinden het een vaag verhaal, zeker omdat het hier volgens Rockstar gaat om een PC-versie (terwijl in het plaatje multiplatform te zien is) en dat er bij version duidelijk staat 'modified'. We wachten in spanning af.

Ik heb 'm nog, zelfs legaal. Ziet er op hoogste resolutie nog redelijk uit, dus een HD remake lijkt me niet echt noodzakelijk. Het spel draait op een verouderde engine die denk ik geen HD ondersteunt. Een nieuw verhaal en eiland lijkt me niet logisch, dan zou het als nieuw spel met andere titel uitkomen. Waarom zou Rockstar de originele Vice City zomaar hevig veranderen?

Hier het plaatje:

1278578243676.jpg

Ik denk eerder dat het een versie is met verwijderingen van grovere dingen om de rating omlaag te krijgen (naar 15+ i.p.v. 18+). In de PlayStation versie van GTA2 waren bijvoorbeeld de treinen verwijderd en waren worden zoals "fuck" gecensureerd. Australische versies van Rockstarspellen werden geloof ik wel vaker gecensureerd.

Link to comment
Delen op andere websites

UPDATE: Rockstar heeft aan Kotaku verteld dat het gaat om "back catalogue PC business. As part of ongoing work with history products." Wat dit betekent is dat de game opnieuw een classificatie krijgt omdat men bij Rockstar waarschijnlijk nieuwe exemplaren voor verkoop drukt. Wellicht heeft Rockstar een kleine verandering gemaakt aan de game of heeft de Australische rating verandering ondergaan waardoor het product opnieuw geclassificeerd moet worden. Wij vinden het een vaag verhaal, zeker omdat het hier volgens Rockstar gaat om een PC-versie (terwijl in het plaatje multiplatform te zien is) en dat er bij version duidelijk staat 'modified'. We wachten in spanning af.

Ik heb 'm nog, zelfs legaal. Ziet er op hoogste resolutie nog redelijk uit, dus een HD remake lijkt me niet echt noodzakelijk. Het spel draait op een verouderde engine die denk ik geen HD ondersteunt. Een nieuw verhaal en eiland lijkt me niet logisch, dan zou het als nieuw spel met andere titel uitkomen. Waarom zou Rockstar de originele Vice City zomaar hevig veranderen?

Hier het plaatje:

1278578243676.jpg

Ik denk eerder dat het een versie is met verwijderingen van grovere dingen om de rating omlaag te krijgen (naar 15+ i.p.v. 18+). In de PlayStation versie van GTA2 waren bijvoorbeeld de treinen verwijderd en waren worden zoals "fuck" gecensureerd. Australische versies van Rockstarspellen werden geloof ik wel vaker gecensureerd.

Dus als ik je goed begrijp, houdt die re-release niet veel meer in dan misschien een HD remake en het eruithalen van de grove woorden?

:'( had graag een nieuwe storyline enz. verwacht :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...