Jump to content

GTA Vice City Re-Release 2010 !


TekaLoca

Recommended Posts

Wat ik begrijp is dat de al te volwassen elementen misschien gekuist worden zodat het spel formeel ook aan jongere kopers verkocht kan worden (in Australië).

De grafische weergave van VC vind ik prachtig. Misschien dat het met de hardware van vandaag anders kan maar ik vind VC gewoon mooi zoals het is en het beeld er perfect bijpassen. Juist die wat cartoonesque weergave maakt het spel ook vind ik. Daardoor blijft het ook spel, een fantasiewereld. Het hoeft niet ultra realistisch te zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    10

  • d0nM0NTANA

    6

  • Sprayboy

    4

  • LSDesign

    4

Daar ben ik absoluut niet mee eens!! :ch:

Ten 1e: GTA blijft altijd het spel voor volwassenen(18+)

Ten 2e: Het moet vervolg gaan nemen van GTAIV naar Vice City. Of GTA V Vice City(toen ook met GTAIII gebeurde)

Ten 3e: GTA moet altijd realistisch blijven(We zitten niet in Australie! :duh: )

Ten 4e: GTA moet nooit geschrikt worden voor jongere kopers(Anders zou het groter bederf zijn in nieuwe GTA Vice City :N)

Ten 5e: Ik hoop van harte dat ze vervolg gaan ondernemen naar GTAIV Vice City. Of GTA V Vice City 8):Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had het gisteren ookal gelezen op Pu.nl en ik hoop wel op een nieuwe VC.

Het zou idd k*t zijn als R* GTA minder zou maken zodat de rating omlaag gaat.

Volgens mij bestaan van de fans van R*, (minstens) de helft uit minderjarigen onder 18.

R* had zelf gezegd dat ouders ervoor moeten zorgen dat kinderen hun spellen niet kopen, want op die leeftijdsgroep is de GTA-serie niet gericht. Dus ik denk niet dat R* meer gaat doen zodat minderjarigen de game ook kunnen spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had het gisteren ookal gelezen op Pu.nl en ik hoop wel op een nieuwe VC.

Het zou idd k*t zijn als R* GTA minder zou maken zodat de rating omlaag gaat.

Volgens mij bestaan van de fans van R*, (minstens) de helft uit minderjarigen onder 18.

R* had zelf gezegd dat ouders ervoor moeten zorgen dat kinderen hun spellen niet kopen, want op die leeftijdsgroep is de GTA-serie niet gericht. Dus ik denk niet dat R* meer gaat doen zodat minderjarigen de game ook kunnen spelen.

denk ik ook

ik speelde al toen ik 9 was met al mn vrienden gta..

Link to comment
Delen op andere websites

wtf zeker weer een verpeste versie net als gta VCS waar ze de map hebben aangepast en het zweerloos is geworden?

en betekend dit niet dat de "nieuwe gta 5" toch vc word?

@vice invernus laat minderjarigen tog gwn gta spele aleen dat klijne beetje geweld kun je net zo goed cod mw2 ofzo naa 20 jaar zetten

Bewerkt: door proaz
Link to comment
Delen op andere websites

wtf zeker weer een verpeste versie net als gta VCS waar ze de map hebben aangepast en het zweerloos is geworden?

en betekend dit niet dat de "nieuwe gta 5" toch vc word?

@vice invernus laat minderjarigen tog gwn gta spele aleen dat klijne beetje geweld kun je net zo goed cod mw2 ofzo naa 20 jaar zetten

Het gaat gewoon vernieuwd worden zodat het er wat beter uitziet , en word gereleased op PS3 , Xbox 360 en PC. Dus wordt het wat realistischer (Als het gerucht klopt) GTA Vice City Stories was gewoon iets vroeger dan GTA Vice City , was dus gewoon andere personages (sommigen waren zelfde) en verhaallijn ging anders.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had het gisteren ookal gelezen op Pu.nl en ik hoop wel op een nieuwe VC.

Het zou idd k*t zijn als R* GTA minder zou maken zodat de rating omlaag gaat.

Volgens mij bestaan van de fans van R*, (minstens) de helft uit minderjarigen onder 18.

R* had zelf gezegd dat ouders ervoor moeten zorgen dat kinderen hun spellen niet kopen, want op die leeftijdsgroep is de GTA-serie niet gericht. Dus ik denk niet dat R* meer gaat doen zodat minderjarigen de game ook kunnen spelen.

denk ik ook

ik speelde al toen ik 9 was met al mn vrienden gta..

Ik snap niet dat de rating 18+ is op GTA's

Ik speelde GTA VC toen het net uit was bij mn neef. Dus ik was 7 ofzo :schater:

Toen GTA San Andreas uitkwam kreeg ik dat gewoon als cadeau voor Sinterklaas van mn ouders :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had het gisteren ookal gelezen op Pu.nl en ik hoop wel op een nieuwe VC.

Het zou idd k*t zijn als R* GTA minder zou maken zodat de rating omlaag gaat.

Volgens mij bestaan van de fans van R*, (minstens) de helft uit minderjarigen onder 18.

R* had zelf gezegd dat ouders ervoor moeten zorgen dat kinderen hun spellen niet kopen, want op die leeftijdsgroep is de GTA-serie niet gericht. Dus ik denk niet dat R* meer gaat doen zodat minderjarigen de game ook kunnen spelen.

denk ik ook

ik speelde al toen ik 9 was met al mn vrienden gta..

Ik snap niet dat de rating 18+ is op GTA's

Ik speelde GTA VC toen het net uit was bij mn neef. Dus ik was 7 ofzo :schater:

Toen GTA San Andreas uitkwam kreeg ik dat gewoon als cadeau voor Sinterklaas van mn ouders :D

ja ik speelde het ook vaak bij me neef, daarna ging ik gelijk de gta 3 en vice city collection doos kopen :puh:

ik weet zeker dat er net zoveel kinderen zijn als volwassen die het spelen

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had het gisteren ookal gelezen op Pu.nl en ik hoop wel op een nieuwe VC.

Het zou idd k*t zijn als R* GTA minder zou maken zodat de rating omlaag gaat.

Volgens mij bestaan van de fans van R*, (minstens) de helft uit minderjarigen onder 18.

R* had zelf gezegd dat ouders ervoor moeten zorgen dat kinderen hun spellen niet kopen, want op die leeftijdsgroep is de GTA-serie niet gericht. Dus ik denk niet dat R* meer gaat doen zodat minderjarigen de game ook kunnen spelen.

denk ik ook

ik speelde al toen ik 9 was met al mn vrienden gta..

Ik snap niet dat de rating 18+ is op GTA's

Ik speelde GTA VC toen het net uit was bij mn neef. Dus ik was 7 ofzo :schater:

Toen GTA San Andreas uitkwam kreeg ik dat gewoon als cadeau voor Sinterklaas van mn ouders :D

ja ik speelde het ook vaak bij me neef, daarna ging ik gelijk de gta 3 en vice city collection doos kopen :puh:

ik weet zeker dat er net zoveel kinderen zijn als volwassen die het spelen

Zowiezo meer kinderen dan volwassenen XD

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil wel even een nieuwere versie kopen hoor!

Alleen hoop ik dat er wat meer voertuigen (vliegtuigen) komen.

P.S: Welke datum komt hij uit? (als het bekend is ^_^ )

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speelde al vanaf m'n 7e GTA Vice city bij m'n neven en heb hem later zelf ook gekocht

De muziekstyle in VCS is weer net zo mooi als die in VC, maar door de graphics mis ik toch wel de mooie tropische sfeer, die zo beroemd was in VC.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil wel even een nieuwere versie kopen hoor!

Alleen hoop ik dat er wat meer voertuigen (vliegtuigen) komen.

P.S: Welke datum komt hij uit? (als het bekend is ^_^ )

mn vader zij dat hij oktober komt (dat had hij ergens gelezen) weet niet of het een betrouwbare bron

en dat zijden ze alleen over de nieuwe gta dus het is nog steeds niet zeker of het werkelijk in vice city is

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil wel even een nieuwere versie kopen hoor!

Alleen hoop ik dat er wat meer voertuigen (vliegtuigen) komen.

P.S: Welke datum komt hij uit? (als het bekend is ^_^ )

mn vader zij dat hij oktober komt (dat had hij ergens gelezen) weet niet of het een betrouwbare bron

en dat zijden ze alleen over de nieuwe gta dus het is nog steeds niet zeker of het werkelijk in vice city is

Lijkt me toch wat snel , vind je niet?

Tenzij ze er al tijdje mee bezig zijn..

Link to comment
Delen op andere websites

Als jullie zeggen dat hij mischien in oktober uit komt en waarschijnlijk in Vice City plaats vindt. Dan wordt het GTA IV Vice City(ik hoop het!!! 8):Y)

Bewerkt: door Sprayboy
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...