Jump to content

GTA Vice City Re-Release 2010 !


TekaLoca

Recommended Posts

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    10

  • d0nM0NTANA

    6

  • Sprayboy

    4

  • LSDesign

    4

Het is gewoon GTA IV: Vice City

en daarna komt GTA IV: San Andreas

En hoe weet jij dat ? xD

wat ik zag op somige website's

dat die als het goed is 7 augustus moet uitkomen.

Bron?

Link to comment
Delen op andere websites

Het is gewoon GTA IV: Vice City

en daarna komt GTA IV: San Andreas

Dat denk ik niet. We hebben/hadden toch ook geen GTA III: Vice City, GTA III: San Andreas, GTA III: Liberty City Stories en GTA III: Vice City Stories?

Bewerkt: door LSDesign
Link to comment
Delen op andere websites

Het is gewoon GTA IV: Vice City

en daarna komt GTA IV: San Andreas

Dat denk ik niet. We hebben/hadden toch ook geen GTA III: Vice City, GTA III: San Andreas, GTA III: Liberty City Stories en GTA III: Vice City Stories?

Jawel, dat valt allemaal onder GTA III, maar is het gewoon GTA genoemd.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is gewoon GTA IV: Vice City

en daarna komt GTA IV: San Andreas

Dat denk ik niet. We hebben/hadden toch ook geen GTA III: Vice City, GTA III: San Andreas, GTA III: Liberty City Stories en GTA III: Vice City Stories?

Jawel, dat valt allemaal onder GTA III, maar is het gewoon GTA genoemd.

DLC's dan ofzo hoor ;p

Link to comment
Delen op andere websites

Het is gewoon GTA IV: Vice City

en daarna komt GTA IV: San Andreas

Dat denk ik niet. We hebben/hadden toch ook geen GTA III: Vice City, GTA III: San Andreas, GTA III: Liberty City Stories en GTA III: Vice City Stories?

Jawel, dat valt allemaal onder GTA III, maar is het gewoon GTA genoemd.

Daar heb je het toch fout. Ze vallen alleen onder het GTA III era omdat ze dezelfde game-engine hebben, voor de rest zijn ze gewoon gescheiden van GTA III (op wat verwijzingen na dan). GTA IV is in een ander era omdat ie een andere engine heeft. Snappie?

Link to comment
Delen op andere websites

Het is gewoon GTA IV: Vice City

en daarna komt GTA IV: San Andreas

Dat denk ik niet. We hebben/hadden toch ook geen GTA III: Vice City, GTA III: San Andreas, GTA III: Liberty City Stories en GTA III: Vice City Stories?

Jawel, dat valt allemaal onder GTA III, maar is het gewoon GTA genoemd.

Daar heb je het toch fout. Ze vallen alleen onder het GTA III era omdat ze dezelfde game-engine hebben, voor de rest zijn ze gewoon gescheiden van GTA III (op wat verwijzingen na dan). GTA IV is in een ander era omdat ie een andere engine heeft. Snappie?

Klinkt toch duidelijk :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat er ook gebeurt, ik hoop echt dat de sfeer van Vice City blijft. In Vice City Stories vond ik de sfeer nog wel goed, het zei iets minder dan die in Vice City. Maar ik ben dus wel bang dat als ze een Gen IV VC uit gaan brengen dat de sfeer dan wat is verdwenen. Dat maakte Vice City juist zo leuk!

Link to comment
Delen op andere websites

wel... Van mij mag er wel weer eens een andere map komen. Maar ik denk niet dat dat gebeurt.

het is ook gaaf als de HUD iconen en de wapens veranderen, andere personen, missies, en HD kwaliteit.

Link to comment
Delen op andere websites

Ach jullie gaan zo teleurgestelt worden, alweer (:7). Het blijft maar moeilijk om r* persberichten te geloven, maar woorden van 1 of andere gladiool geloven jullie direct.

Zoals r* zei is het alleen een herdruk, kortom er worden nieuwe versies gemaakt die mogelijk via PSN en LIVE binen te halen zijn, verder niks.

En ook aub ff logisch nadenken, als het in Augustus, September, Oktober gereleased zou worden zou het nu al lang bekent zijn hoor, wat zijn jullie goed gelovig...

EDIT: BTW, aangezien R* deze gaat herdrukken duurt het nog wel ff voor de volgende gta komt... Zo waren LCS en VCS ook alleen maar vulling voor GTA4

Bewerkt: door wesley123
Link to comment
Delen op andere websites

=EDIT: BTW, aangezien R* deze gaat herdrukken duurt het nog wel ff voor de volgende gta komt... Zo waren LCS en VCS ook alleen maar vulling voor GTA4

Goed punt :klap: .

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...