Jump to content

GTA Vice City Re-Release 2010 !


TekaLoca

Recommended Posts

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    10

  • d0nM0NTANA

    6

  • Sprayboy

    4

  • LSDesign

    4

Deze link is van 8 july. Het is vandaag 25e. ik gelooft er niks van! Er komt heus wel GTAIV Vice City. Precies van uit gaan dat het de zelfde volgorde gaat lopen(net zoals GTAIII engine :Y )

Link to comment
Delen op andere websites

Deze link is van 8 july. Het is vandaag 25e. ik gelooft er niks van! Er komt heus wel GTAIV Vice City. Precies van uit gaan dat het de zelfde volgorde gaat lopen(net zoals GTAIII engine :Y )

Niets ervan is bevestigd he , we horen het nogwel van R* zelf. Of er wel of niet een Vice City komt. :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

ik denk eerder dat er een nieuwe GTA komt die zich wel afspeelt in Vice city maar dan maken ze waarscheinlijk een nieuw land voor Vice city en niet de stad die we al kennen. Waarscheinlijk is deze in HD dan ja netals GTA IV.

wat eigenlijk een HD remake van GTA 3 is. en op die manier zal er wel een nieuwe vice city uitkomen

Ik hoop het in iedergeval :engel:

:tu: :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Zou kunnen. Het kan ook zijn dat ze toch zelfde map doen, alleen ziet er echt veel groter uit dan het lijkt zoals, dat er omgeving uit gebreider uitziet en groter: overal in Vice City zal er zo uitzien(net vergeleken met Liberty City van III-ere naar IV-era! 8):Y )

Link to comment
Delen op andere websites

Zou kunnen. Het kan ook zijn dat ze toch zelfde map doen, alleen ziet er echt veel groter uit dan het lijkt zoals, dat er omgeving uit gebreider uitziet en groter: overal in Vice City zal er zo uitzien(net vergeleken met Liberty City van III-ere naar IV-era! 8):Y )

Liberty City hebben ze toch ook helemaal opnieuw ontworpen? Dus hoezo zouden ze dat met Vice City niet doen dan?0_0

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...