Jump to content

Cheat ongedaan maken


grandtheftauto...

Recommended Posts

Hoi, ik heb sinds vandaag de trainer: Gb-trainer24 in me map in GTA 3 geplaatst.

en nu dee ik shift+8 (Iedereen valt iedereen aan) maar nu krijg ik die cheat niet meer weg en ik heb het spel al opgeslagen met die cheat... weet iemand hoe ik die cheat eruit krijg?

ik dacht eerst type de cheat: nobodylikesme maar dan helpt niet... maar mischien staat in een van de bestanden wel dat je ook zo kan uitzetten bijv. 'nobodylikesme: on' maarja... kan iemand me helpen?

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi, ik heb sinds vandaag de trainer: Gb-trainer24 in me map in GTA 3 geplaatst.

en nu dee ik shift+8 (Iedereen valt iedereen aan) maar nu krijg ik die cheat niet meer weg en ik heb het spel al opgeslagen met die cheat... weet iemand hoe ik die cheat eruit krijg?

ik dacht eerst type de cheat: nobodylikesme maar dan helpt niet... maar mischien staat in een van de bestanden wel dat je ook zo kan uitzetten bijv. 'nobodylikesme: on' maarja... kan iemand me helpen?

Als je het spel hebt opgeslagen terwijl je desbetreffende cheat hebt geactiveerd moet je een nieuwe savegame beginnen om zonder die cheat te spelen. Hij is niet te deactiveren. Hoewel het theoretisch misschien mogelijk zou zijn met een of ander programma de savefile te openen buiten GTA III om en zo de cheat te deactiveren zou dit heel veel moeite vergen! Meer moeite dan het maken van een nieuwe savegame. Lijkt mij. Maar hierover zou je iemand anders moeten vragen. Ik weet ook niet of dat überhaupt wel kan. :)

Hopelijk is je vraag hiermee beantwoord.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...