Jump to content

helikopter in garage


claud

Recommended Posts

Hallo, ik heb gisteren CWCheat op mijn psp geïnstalleerd.

Ik heb daarna een video op YouTube gezien waarin iemand een helikopter in zijn garage had.

Dus ik activeerde de code en ik ga in de garage en ik stap er in.

Maar de garage gaat opeens dicht en ik kan er dus niet uit, weet iemand een code dat ik door muren kan of zo?

claud :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

wt*...? illegaal? het is een mod. Niet illegale software.

hij zegt: Hallo, ik heb gisteren CWCheat op mijn psp geïnstalleerd.

Ik heb daarna een video op YouTube gezien waarin iemand een helikopter in zijn garage had.

Dus ik activeerde de code en ik ga in de garage en ik stap er in.

Maar de garage gaat opeens dicht en ik kan er dus niet uit, weet iemand een code dat ik door muren kan of zo?

Dit is niet illegaal. Als ik het fout heb, laat de Admin het dan maar zeggen.

Link to comment
Delen op andere websites

wt*...? illegaal? het is een mod. Niet illegale software.

hij zegt: Hallo, ik heb gisteren CWCheat op mijn psp geïnstalleerd.

Ik heb daarna een video op YouTube gezien waarin iemand een helikopter in zijn garage had.

Dus ik activeerde de code en ik ga in de garage en ik stap er in.

Maar de garage gaat opeens dicht en ik kan er dus niet uit, weet iemand een code dat ik door muren kan of zo?

Dit is niet illegaal. Als ik het fout heb, laat de Admin het dan maar zeggen.

Inderdaad, naar mijn weten is een cwcheat niet illegaal ofzo. Omdat het eigenlijk een beetje onder homebrew valt.. En homebrew is niet illegaal.. PSP downgraden is ook niet illegaal. Zolang je maar geen backups gaat spelen van games die jij niet gekocht hebt. Stel, ik download een spel. Laten we zeggen GTA IV. Als ik het spel ook heb gekocht is het legaal wat ik doe.

Link to comment
Delen op andere websites

[..]

Inderdaad, naar mijn weten is een cwcheat niet illegaal ofzo. Omdat het eigenlijk een beetje onder homebrew valt.. En homebrew is niet illegaal.. PSP downgraden is ook niet illegaal. Zolang je maar geen backups gaat spelen van games die jij niet gekocht hebt. Stel, ik download een spel. Laten we zeggen GTA IV. Als ik het spel ook heb gekocht is het legaal wat ik doe.

Bestaat er ook al zoiets als downgraden?

Link to comment
Delen op andere websites

[..]

Inderdaad, naar mijn weten is een cwcheat niet illegaal ofzo. Omdat het eigenlijk een beetje onder homebrew valt.. En homebrew is niet illegaal.. PSP downgraden is ook niet illegaal. Zolang je maar geen backups gaat spelen van games die jij niet gekocht hebt. Stel, ik download een spel. Laten we zeggen GTA IV. Als ik het spel ook heb gekocht is het legaal wat ik doe.

Bestaat er ook al zoiets als downgraden?

Wordt ook wel ombouwen genoemd...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...