Jump to content

Eredivisie 2010/2011


BoerBanaan

Recommended Posts

  • Reacties 536
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    61

  • Leontjuuh-gta

    54

  • GekkieJ01

    45

  • NandroDavids

    38

Top Posters In This Topic

Posted Images

Scoren tegen RKC Waalwijk is geen kunst. Suarez is in het buitenland geen grote naam, en er zal waarschijnlijk ook nooit een worden.

Uh?

Goal tegen psv vorig jaar en dit jaar, 2 assists en 1 goal verdeeld over de 2 wedstrijden tegen Olympique Marsseille vorig jaar, 2 goals finale KNVB Beker tegen feyenoord, Onterecht afgekeurd doelpunt tegen fc twente dit jaar, Werelddoelpunt tegen arsenal vorig jaar,\.

En moet ik er nog meer opnoemen???

Scoren tegen RKC is niet moeilijk nee ;)

Feyenoord, PSV, FC Twente.. Daar raakt Real Madrid ook niet van onder de indruk.

hopelijk komt Klaasje nog terug naar Ajax want Suarez en Huntelaar waren doelpuntenmachines icon_mrgreen.gif

Hoe moet Ajax dat gaan betalen dan?

Maar voor welke prijs? Jol is een passant, vd Boog de beleidsmaker. Jol heeft afgedwongen dat het beleid van Ajax verandert wordt, terwijl ze 21 miljoen verlies hebben gedraaid. Als vd Boog het niet verantwoord vindt om geld te investeren met het oog op nog meer verlies dan moet Jol gewoon z'n mond houden en werken met het materiaal dat hij krijgt.

Bij Feyenoord hebben ze er ervaring mee, je hoofd laten hangen naar een passant die er maar 2 jaar zit, dat heeft geresulteerd in een schuld van 40 miljoen. Als Ajax niet hetzelfde wilt moeten niet van het beleid afwijken en Jol niet de dienst uit laten maken.

Link to comment
Delen op andere websites

hopelijk komt Klaasje nog terug naar Ajax want Suarez en Huntelaar waren doelpuntenmachines icon_mrgreen.gif

Hoe moet Ajax dat gaan betalen dan?

Ik weet niet of Huntelaar daar nog veel speelminuten maakt, en volgens mij heeft hij ook nog een doorlopend contract. Maar als hij daar weg mag zal het wel een prijs rond de 20/25 miljoen worden.

Link to comment
Delen op andere websites

hopelijk komt Klaasje nog terug naar Ajax want Suarez en Huntelaar waren doelpuntenmachines icon_mrgreen.gif

Hoe moet Ajax dat gaan betalen dan?

Ik weet niet of Huntelaar daar nog veel speelminuten maakt, en volgens mij heeft hij ook nog een doorlopend contract. Maar als hij daar weg mag zal het wel een prijs rond de 20/25 miljoen worden.

+ een jaarlijks salaris van enkele miljoenen. Dat kan Ajax helemaal niet betalen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ajax kan al bijna het salaris van Suarez niet betalen, laat staan van Huntelaar. Weet iemand hoeveel jaarsalaris Sulejmani krijgt? Die blijft nog wel een paar jaar bankzitter/reserve van Ajax, tenzij er iemand uitvalt. Maargoed buiten Sulejmani ken ik wel meer mensen die een veel te hoog salarisstrookje krijgt bij Ajax, vind je het gek dat ze elk jaar verlies maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Stekelenburg? Beste keeper van het WK, Suarez? De naam zegt al genoeg of je m nu mag ofniet

Ja, maar die zullen niet lang blijven, geloof me. En Suaréz is echt geen topper..

Geloof me, er zijn genoeg clubs die Suárez willen.

Dat probeer ik aan te geven met 'die zullen niet lang blijven' crazy.gif .

Scoren tegen RKC Waalwijk is geen kunst. Suarez is in het buitenland geen grote naam, en er zal waarschijnlijk ook nooit een worden.

Precies. biertje.gif

Scoren tegen RKC Waalwijk is geen kunst. Suarez is in het buitenland geen grote naam, en er zal waarschijnlijk ook nooit een worden.

Hij is alleen bekend om het feit dat hij vroeger veel ging liggen, daar beoordelen de meesten hem ook op.

In Nederland heeft hij toch wel een positieve reputatie hoor. Dat komt denk ik dikwijls om zijn effectiviteit in samenwerking met Klaasje. Die 2 vonden elkaar al vanaf het begin en het was in die korte tijd dat ze samen speelden een prachtig duo.

Doet me denken aan dat spotje waarin Suaréz speelt. Applaus.gif

Dat zeg je nu wel maar supporters/fans van Feyenoord, Twente en PSV hebben echt wel een hekel aan Suarez. Vanwege het velen liggen, het kaarten naaien en meer. Gelukkig heeft hij dat nu allemaal af geleerd en is hij nu een topaanvaller, hopelijk komt Klaasje nog terug naar Ajax want Suarez en Huntelaar waren doelpuntenmachines icon_mrgreen.gif

Klaasje komt wel terug nadat hij de 30 gepasseerd is denk ik. :) Maar dat duurt nog wel even.

Ik heb een hekel aan blinde fans. Zo ook de mensen die nu nog Suarez zo vervelend vinden vanwege zijn Schwalbes. Hij doet dat bijna nooit meer, maar heeft de naam.

Jol blijft. :dans:

Jammer. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Klaasje komt wel terug nadat hij de 30 gepasseerd is denk ik. smile3.gif Maar dat duurt nog wel even.

Of hij moet een tijdje uitgeschakeld worden door een grove overtreding, dan laten ze hem ook wel gaan denk ik, voor een lagere prijs.

Edit:

Alhoewel ik nu lees dat Liverpool Huntelaar wilt hebben en Babel naar AC Milaan

Bron: Elfvoetbal.nl

Bewerkt: door GekkieJ01
Link to comment
Delen op andere websites

Nog 9 dagen en dat begint de Eredivisie weer. Eerst hebben we nog een Johan Cruijf Schaal, maar daarna begint het echt. ik heb er echt zin in. Dat van El Hamdaoui is al een hele soap aan het worden. Dan tekent die wel dan weer niet. Wie wordt er volgens jullie kampioen? Ik hoop PSV en ik heb er wel vertrouwen in dat ze dit jaar wel weer worden. Ook al zie ik Ajax niet als kansloos. Ajax heeft een rommelige voorbereiding gehad met Jol.

Link to comment
Delen op andere websites

Blijkt dat El Hammie geld wou voor zijn sportzaak, want hij denkt dat de zaak verlies draait als hij bij Ajax speelt, aangezien zijn zaak in Rotterdam is. Ik zeg: Graag of niet, en anders schop je hem maar weg. Ondankbaar ventje. Ajax kan gerust kampioen worden hoor. Twente gaat het niet 2 keer op rij flikken, ze hebben niet een goede voorbereiding, en ik vind ze ook niet zo goed spelen. We zullen zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik Ajax zou zijn wou ik El Hamdaoui niet meer, ondankbaar ventje inderdaad. Hoe zit dat nou met Suarez, is hij al weg bij Ajax? En hoe zit het met de rest van de selectie... is Pantelic al weg?

Link to comment
Delen op andere websites

Blijkt dat El Hammie geld wou voor zijn sportzaak, want hij denkt dat de zaak verlies draait als hij bij Ajax speelt, aangezien zijn zaak in Rotterdam is. Ik zeg: Graag of niet, en anders schop je hem maar weg. Ondankbaar ventje. Ajax kan gerust kampioen worden hoor. Twente gaat het niet 2 keer op rij flikken, ze hebben niet een goede voorbereiding, en ik vind ze ook niet zo goed spelen. We zullen zien.

Vorig jaar had Twente een poep voorbereiding en ze werden wel kampioen.

Deze voorbereiding gaat stukken beter dan de vorige en je kunt nooit zeggen op basis van een voorbereiding hoe ze dit seizoen zullen spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de wedstrijd om de Johan Cruijff schaal niet gezien, en ik ben blij ook. Als het enige doelpunt uit een grove fout van de keeper moet komen... En wat een ongelooflijk schandalige overtreding van Suarez. Tioté heeft geluk gehad, wat smerig. Maar 2 wedstrijden geschorst en 1 voorwaardelijk? Van mij mag je voor zo'n overtreding wel 5 wedstrijden aan de kant.

Maar goed, Ajax moet dit snel vergeten en zich gaan richten op de wedstrijd van komende woensdag.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...