Jump to content

Eredivisie 2010/2011


BoerBanaan

Recommended Posts

Ik heb hem wel gezien, en je hebt vrij weinig gemist. Stekelenburg speelt een te korte bal op Van der Wiel, en daar komt het doelpunt uit. Al met al vond ik Twente wel veel beter speler, en maakt Ajax erg veel onnodige fouten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 536
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    61

  • Leontjuuh-gta

    54

  • GekkieJ01

    45

  • NandroDavids

    38

Top Posters In This Topic

Posted Images

2 wedstrijden en één voorwaardelijk? Belachelijk. Die had sowieso wel 4 mogen hebben. Vond het wel een prachtige wedstrijd, Twente veel beter :) Stekelenburg met een balletje te kort, jammer dat het het enige doelpunt was. Al met al wel een zeer terechte overwinning voor Twente.

Link to comment
Delen op andere websites

Een prachtige wedstrijd? Het begon veelbelovend ja, maar die tweede helft was niet om aan te zien. Echt een verschrikking... Hopelijk gaat Ajax tegen POAK wel weer gewoon voetballen.

Dat zijn ze haast verplicht ja, als ze de CL niet halen zou dat een ramp voor Ajax en het Nederlandse voetbal zijn, we moeten punten binnen halen!

Over de competitie, ik denk dat PSV het best heeft ingekocht, maar dat zegt niet zo veel. Vorig jaar had PSV ook een van beste teams, maar toen kwam er ineens een gigantische dip na de winterstop. :( Hopelijk kunnen ze het nu constanter houden.

Maar ik denk dat AZ en Twente het moeilijk krijgen, die Preudhomme of zoiets moet het nog maar laten gebeuren, en Verbeek is ook geen garantie voor succes. PSV en Ajax zijn volgens mij de grootste kandidaten, met AZ, Twente en Feijnoord als de outsiders. Roda JC gaat denk ik, verrassend misschien, Europees voetbal halen, die Van Veldhoven is toch geen verkeerde coach.

Link to comment
Delen op andere websites

En de eerste speelronde is gespeeld van de Eredivisie hier even de uitslagen op een rijtje:

FC Twente - Roda JC 0-0

NEC - VVV Venlo 1-0

Heracles Almelo - Willem II 3-0

De Graafschap - Excelsior 3-0

sc Heereveen - PSV Eindhoven 1-3

FC Groningen - Ajax 2-2

Feyenoord - FC Utrecht 3-1

Vitesse - Ado Den Haag 3-1

NAC Breda - AZ 1-1

Het waren mooie wedstrijden. Opvallend dat Ajax en FC Twente gelijk spelen, maar de competitie is nog jong.

Link to comment
Delen op andere websites

Als Mido naar Ajax komt ben ik benieuwt wat hij aan de Selectie kan toevoegen. ;)

Als hij hetzelfde weer flikt als een paar jaar geleden bij Ajax, dan wordt het weer de zoveelste mistransfer. Maar we zullen zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Voorspelling Eredivisie 2010/2011:

1. PSV

2. Ajax

3. FC Twente

4. AZ

5. SC Heerenveen

6. FC Utrecht

7. Feyenoord

8. FC Groningen

9. Heracles Almelo

10. Roda JC

11. NAC Breda

12. NEC

13. VVV-Venlo

14. ADO Den Haag

15. Vitesse

16. De Graafschap

17. Willem II

18. Excelsior

Zo, dit is mijn voorspelling voor dit jaar.

Ik heb dit document al een dag voordat de competitie begon aangemaakt (dus op 5-8-2010).

Aan het eind van het jaar kijken welke plaatsen ik goed had puh2.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Voorspelling Eredivisie 2010/2011:

1. PSV

2. Ajax

3. FC Twente

4. AZ

5. SC Heerenveen

6. FC Utrecht

7. Feyenoord

8. FC Groningen

9. Heracles Almelo

10. Roda JC

11. NAC Breda

12. NEC

13. VVV-Venlo

14. ADO Den Haag

15. Vitesse

16. De Graafschap

17. Willem II

18. Excelsior

Zo, dit is mijn voorspelling voor dit jaar.

Ik heb dit document al een dag voordat de competitie begon aangemaakt (dus op 5-8-2010).

Aan het eind van het jaar kijken welke plaatsen ik goed had puh2.gif

Maak er ook gauw een voor de Jupiler League en de nacompetitie! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Maak er ook gauw een voor de Jupiler League en de nacompetitie! icon_mrgreen.gif

Haha, daar had ik nog helemaal niet aan gedacht puh2.gif .

Maar dat doe ik maar niet, want ik volg die competitie niet echt (alleen samenvattingen soms) en ik vind dat je heel moeilijk kunt inschatten hoe zo'n JL-clubje er aan het eind van het seizoen voorstaat.

Zeker in deze periode nu bijna alle clubs geen of nauwelijks geld hebben is daar geen peil op te trekken.

Link to comment
Delen op andere websites

Lekker dan. Ruzie tussen Mario Been en Tim de Cler. Mario hoeft Tim niet meer te zien. Ach ja, wat maakt het uit. Tim kan toch niks, verpruts zowat alles, dus mooi naar een andere club met die vent. Paar bronnen:

Voetbalzone.nl

De Cler mag van woedende Been op zoek naar andere club

Zondag, 15 augustus 2010 om 15:03

Tim de Cler lijkt zijn laatste wedstrijd voor Feyenoord te hebben gespeeld. De linksback werd in de derby met Excelsior in de rust gewisseld, nadat hij een aanvaring had gehad met Mario Been. De coach liet tegenover de verzamelde pers weten ‘helemaal klaar te zijn’ met De Cler, die van Been op zoek mag gaan naar een nieuwe werkgever.

De Cler mocht zondag als linksback beginnen aan de derby op Woudestein en had niet bijster veel moeite met Tim Vincken. In de rust werd hij toch gewisseld voor Michael Lumb, waardoor men dacht dat de routinier een blessure had opgelopen. Een aanvaring met Been blijkt echter de echte reden van de wissel te zijn geweest.

Volgens Radio1 liep De Cler bij het ingaan van de rust luid vloekend door de catacomben. “Als je zo je eigen belang boven dat van het elftal stelt, dan kan je wat mij betreft een nieuwe club zoeken”, was alles wat Been over het incident kwijt wilde. Michael Lumb verving De Cler in de tweede helft en lijkt midweeks te gaan starten tegen AA Gent, in de laatste voorronde van de Europa League.

Vi.nl

Boze Been: 'Ik hoef De Cler niet meer te spreken'

15/08/2010 15:09

Tijdens de persconferentie na afloop van het met 3-2 verloren competitieduel bij Excelsior uitte Feyenoord-coach Mario Been nadrukkelijk zijn ergernis over Tim de Cler.

De 31-jarige routinier had zijn eigen belang boven dat van de ploeg gesteld. Been gaf in de rust van de derby een donderpreek over het teleurstellende spel (de stand was 1-1) en sprak de spelers aan op hun zwakke optreden. Linksback De Cler kon zich niet vinden in de kritiek en gaf aan dat zijn spel wél in orde was.

Been wisselde De Cler onmiddellijk voor de Deense nieuwkomer Michael Lumb en gaf aan dat een verzoeningspoging wat hem betreft niet meer hoeft. 'Ik hoef Tim niet meer te spreken. Hij heeft zijn eigen ego boven dat van de ploeg gesteld. Ik heb te maken met de club en financiële waarde van spelers, maar als het aan mij ligt gaan we niet eens meer praten.'

Link to comment
Delen op andere websites

Ha ha, ja dat wel

Even alle uitslagen op een rijtje:

Ajax - Vitesse 4-2

AZ - FC Groningen 1-1

PSV Eindhoven - De Graafschap 6-0

VVV Venlo - Heracles Almelo 1-0

FC Twente - sc Heereveen 0-0

Excelsior - Feyenoord 3-2

FC Utrecht - NAC Breda 3-1

Willem II - NEC Nijmegen 3-5

Ado Den Haag - Roda JC 1-3

Toch wel een paar opmerkelijk uitslagen zoals, PSV, NEC, Feyenoord en FC Twente. Het beloofd een mooi seizoen te worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...