Jump to content

Hoe kom ik het Leone Family's Warehouse binnen?


Claude_CJ_Vercetti

Recommended Posts

Ik ben dus al een tijdje Liberty City Stories aan het spelen op de PSP en nu wilde ik de sub-missie Slash TV eens gaan spelen. Echter dacht ik bij mezelf dat het de missie wat makkelijker zou maken als ik de Stubby shotgun zou hebben. Op Portland is daar echter maar één van te vinden. Op het dak van de Leone Family's Warehouse in Callahan Point.

Maar nu is mijn probleem dat als ik daar aankom, de hekken niet opengaan. Niet voor mijn wagen en ook niet voor een Leone Sentinel.

Weet er iemand een manier hoe ik toch hier naar binnen kan rijden?

Alvast bedankt!

Claude "CJ" Vercetti

Link to comment
Delen op andere websites

Bak een vrachtwagen of Ambulance (Ambulance is aangeraden) Je zet de achterkant tegen het hek aan, je dpringt over het hek en nu ben je binnen.

Nu zet je de achterkant tegen het gebouw aan en klim je er weer op, nu pak je de shotgun.

Ook na de missie The Trouble with Triads zal het gebouw ingestort zijn en kan je makkelijk via een gat in de muur naar binnen en via een paal naar boven lopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Bak een vrachtwagen of Ambulance (Ambulance is aangeraden) Je zet de achterkant tegen het hek aan, je dpringt over het hek en nu ben je binnen.

Nu zet je de achterkant tegen het gebouw aan en klim je er weer op, nu pak je de shotgun.

Ook na de missie The Trouble with Triads zal het gebouw ingestort zijn en kan je makkelijk via een gat in de muur naar binnen en via een paal naar boven lopen.

YEAH! Het werkt :klap:

Super bedankt man. Nu is het tijd om psycho's te slachten in Slash TV hehehe

Thnx!

Claude "CJ" Vercetti

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...