Jump to content
Joriz

Live uitvoering van 'Far Away' uit Red Dead Redemption


Jose Gonzalez is een naam die niet direct een belletje doet rinkelen. Zijn nummer ‘Far Away’ doet dat als het goed is wel. Het is namelijk het nummer dat je hoort wanneer je in Red Dead Redemption als John Marston Mexico binnen rijdt. Rockstar Games heeft met Jose Gonzalez een clip gemaakt van het nummer op een wel heel bijzondere locatie. Namelijk het dak van Rockstar Games midden in het hart van New York. Mocht je van de muziek van Red Dead Redemption houden dan is het luisteren en zien van de clip zeker de moeite waard.

Meer komkommernieuws volgt binnenkort nog op GTAGames.nl. Groot Grand Theft Auto nieuws lijkt dus voorlopig niet te komen, al komt er binnenkort wel weer een GTAGames.nl zomeractie aan waarbij fantastische prijzen worden weggegeven!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Jose Gonzalez is een naam die niet direct een belletje doet rinkelen.

Red Dead Redemption heeft me nog niet kunnen boeien (heb het spel niet, en ben ook niet van plan om het te kopen), maar bij mij komt altijd meteen dit liedje naar boven drijven als ik de naam Jose Gonzalez hoor. :engel:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Jose Gonzalez is een naam die niet direct een belletje doet rinkelen.

Red Dead Redemption heeft me nog niet kunnen boeien (heb het spel niet, en ben ook niet van plan om het te kopen), maar bij mij komt altijd meteen dit liedje naar boven drijven als ik de naam Jose Gonzalez hoor. :engel:

Ik vond het ook al raar dat die naam geen belletje zou doen rinkelen, heartbeats was namelijk een erg bekend nummer een tijdje terug.

En ik wil RDR voor PC :'(

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

dit is echt een cool liedje, ik wou zo graag dat ik RDR kon spelen op mijn PC... echt jammer :cry:

vette muziek :clown:

Ik weet dit niet 100% zeker maar IK denk dat ie ok voor de pc komt atans dat staat in dat gratis boekje wat je bij bartsmit kan halen :puh:

Maar mooi muziek

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...