Jump to content

Rifle Range Playstation 2


RocketShooter

Recommended Posts

Ik probeer Vice City 100% uit te spelen op de PS2. Ik ben al bijna klaar, maar ik moet nog de Rifle Range doen. Alleen daar zit dus het probleem, op de PS2 richt het bagger. Ik ben nog niet hoger geraakt dan 39 punten en dat was alleen maar met heel veel geluk.

Ik schiet eerst steeds de romp van de voorste twee weg en daarna alleen op de achterste. Maar heeft iemand verder nog tips (behalve oefenen) die me zouden kunnen helpen om de Rifle Range te voltooien?

Link to comment
Delen op andere websites

Concentreer en blijf je vooral focussen op targets, zorg er wel voor dat je kogels niet al te snel opgaan. Aangezien het niet handig is telkens te laden terwijl je bezig bent. Je kunt inderdaad eerst beginnen met de romp en het hoofd als laatst te doen. Je moet dus een beetje snel handelen wil je het aantal punten bereiken, doe het rustig en met gemak. Succes ermee. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

eigenlijk zijn er niet meer tips, probeer zo min mogelijk kogels te verspillen en zo snel mogelijk.

als het na die lange tijd nog niet lukt valt er denk ik niet veel aan te doen :S

Je kan altijd nog iemand anders de missie voor je laten halen, maar dan heb ''jij'' de game niet uitgespeeld..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...