Jump to content

[BEURS] Gamescom 2010


Kai-ShockWave

Recommended Posts

:dans: De persconferentie van EA krijgt een Live Stream! :) De volgende spellen zullen aan bod komen in de volgende volgorde:

* Bulletstorm

* Crysis 2

* Darkspore

* Dead Space 2

* Dragon Age 2

* EA Sports Active 2

* FIFA 11

* FIFA Manager 11

* EA Sports MMA

* Medal of Honor

* Need for Speed: Hot Pursuit

* Rock Band 3

* The Sims: Medieval

* Star Wars: The Old Republic

* Harry Potter and the Deathly Hollows – Part One

* The Sims 3 on Consoles

* Madden NFL 11 on iPhone

* Monopoly Streets

Bron: Klik.

Link to comment
Delen op andere websites

Mass Effect 1 werd niet meteen gepublished door EA. Mass Effect 2 werd wel meteen door EA gepublished en dat was gerushed en crap. Red Alert 2 werd gemaakt door Westwood Studios. EA eet Westwood op, spellen daarna werden steeds crapper. Moet ik doorgaan?

Ik blijf hopen dat het voor mij een MW2 killer gaat worden qua speelbaarheid en fun, maar ik blijf onthouden dat er EA opstaat.

Link to comment
Delen op andere websites

Medal of Honor is fantastisch SLECHT geoptimaliseerd (iig, de beta), BattleField is inderdaad een van de weinige goede spellen, alleen omdat ik het nog niet heb gespeeld op de pc, en Need for Speed was lange tijd vrijwel dood, tot Shift. The Sims 3; crap. APB; crap. Nieuwste C&C; crap. Noem mij nog een spel, naast BF, wat echt fatsoenlijk is gemaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

The Sims 3 is helemaal niet krap. En Medal of Honor, Need for Speed,... zijn stuk voor stuk gameseries die lange tijd stand hebben gehouden. En heb jij echt al die nieuwe games? En ja, de beta van MoH was slecht. Maar vond iedereen de demo van Mafia II supergoed? Nee. En toch is iedereen ervan overtuigd dat het een topgame wordt.

Overigens nog: Crysis is een goed spel, Mirror's Edge ook, en Dead space ook. Maar niet te vergeten: Fifa.

Ik denk dat we nu genoeg argumenten hebben dat EA niet zo slecht is.

Bewerkt: door Dakendak
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de beta voor APB en de nieuwste C&C gespeeld. APB slecht geoptimaliseerd en het money schema is uitmelkerij, de gameplay van C&C was wel redelijk, als je zo'n gehypde MW2 rusher persoon bent. Basebuilden zit er niet bij. etc. Fifa speel ik nooit omdat dat net als een Mac is. Elk nieuw spel is in feite hetzelfde als je er niet in geinterreseerd bent. Mirror's Edge was wel leuk, maar repetief imo. Crysis ook voor die tijd slecht geoptimaliseerd. Dead Space heb ik trouwens niet gespeeld, ben niet zo'n horror spel persoon. Het engste wat ik kan volstaan is Ravenholm in Half-Life 2 (best game evah)

Maarja, smaken verschillen. Zullen we het nou weer over Gamescom hebben? xD

Zijn er trouwens mensen die daar heen gaan?

Bewerkt: door Hayte
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wou, maar volgens de gunk wedstrijd moest je 18 zijn, en ik had geen zin om te betalen. Heb wel de twee uur durende aflevering gezien op gunktv.

En eigenlijk vind ik de nieuwe MoH ook sucken, maar kom :7

Bewerkt: door Dakendak
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...