Jump to content

Snel geld verdienen in paar dagen


Basssss

Recommended Posts

Heey allen, ik heb Chinatown Wars (PSP) voor de vakantie opgehaald, maar nu kan ik enorme drugs deal maken. Ik kan 30 pakjes coke krijgen voor $340 per stuk (meer dan $600 minder dan de marktwaarde), echter is mijn geld een beetje op. Ik heb namelijk ook al wat pakjes gekocht. De tijd in mijn spel is zondag om 00:24 en de deal verloopt op maandag. Nu wil ik eerst weten, als een deal verloopt op maandag, is dat dan aan het eind van de dag of aan het begin? En daarnaast, hoe verdien ik in die tijd heel veel geld om op z'n minst een heleboel pakjes te kopen? Ik ben bij de missie Whack the Racers.

Alvast bedankt. :)

Link to comment
Delen op andere websites

De deal verloopt dan op de nacht tussen zondag en maandag als ik me niet vergis. Tip: Als je deal in de lijst met de trade tips rood is heb je alleen nog die dag om te kopen.

Voor het geld zou ik zeggen: kijk op de kaart en koop een soort drugs van de gang die deze het meest verkoopt (Drugs_Supply.png) en verkoop die aan de gang die hem het meest gebruikt (Drugs_Buy.png).

Link to comment
Delen op andere websites

Met de submissie Mr. Wong's Laundromat kun je ook nog een aardig geld bedrag winnen, alle informatie daarover staat op >>deze<< pagina verwerkt.

Probeer anders eerst wat (meer) hoofdmissies te doen, voor dat je het weet ben je al weer een stuk rijker. Vervolgens kun je enorme deal maken en zo nog meer geld verdienen. Succes.

Link to comment
Delen op andere websites

Met de submissie Mr. Wong's Laundromat kun je ook nog een aardig geld bedrag winnen, alle informatie daarover staat op >>deze<< pagina verwerkt.

Werkt dat ook op de PSP? Want dat lijkt me best leuk. De rest van de ideeën zal ik ook even proberen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Met de submissie Mr. Wong's Laundromat kun je ook nog een aardig geld bedrag winnen, alle informatie daarover staat op >>deze<< pagina verwerkt.

Werkt dat ook op de PSP? Want dat lijkt me best leuk. De rest van de ideeën zal ik ook even proberen. smile3.gif

Tuurlijk kan dit ook op de PSP, dit kan gewoon overal. De Wiki-pagina is misschien nog niet aangepast op de PSP en de Iphone.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb met dealen $36000 in dollars verdient :engel: .

(als je geen geld hebt om drugs te kopen, doe dan warehouse raid).

Dat doet je goed. Ga alleen niet naar de stratch en dan 500 keer krassen :-( , dat is zonde voor je geld als je 400 keer verliest ^_^.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...