Jump to content

DiRT3


wesley123

Recommended Posts

DiRT3

Ontwikkelaar: Codemasters

Genre: Racegame

Platforms: PS3, XBOX360, PC

Release: 24 Mei 2011

Nou, volledig onverwachts voor mij zag ik vandaag de eerste trailer van DiRT3

Mijn eerste indruk zegt dat het weer een geweldig spel word, een spel dat de 'fouten' van DiRT2 fixt.

Zo is in het filmpje Ken Blocks Ford Fiesta te zien over allerlei soorten ondergrond, ook kom je op het eind een Ford RS200 tegen en een Lancer EVO X. Aan het eind is ook te zien hoe dezelfde Fiesta op een gymkhana parcours onder een trailer door drift.

Aan deze eerste trailer kunnen we opmaken dat het spel zich weer meer op rally's gaat focussen, iets wat bij DiRT2 behoorlijk mistte. Ik hoop ook dat we bij deze game een stuk meer verschillende rallys gaan zien en ook veel meer auto's, wat heel erg miste in DiRT2.

Wat verwachten jullie van deze game?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 46
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • wesley123

    14

  • moechy

    6

  • Mythbuster

    3

  • Rullez

    2

Ik snap niet wat je bedoeld met "Iets van DiRT 2 mistte". DiRT 2 was gewoon erg Amerikaans ontwikkelt. Mede door de X Games etc. die in de game waren verwerkt. Naar mijn mening was DiRT 2 geniaal! En dit zal DiRT 3 dunnetjes overnieuw doen.

Kom maar op!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb DiRT 2 niet, maar ik heb de demo wel gespeeld en ik vond het geweldig. Dus misschien ga ik dan wel DiRT 3 kopen. Tenzij dat DiRT 2 sterk in prijs verlaagd. :puh:

Maar er kwam ook een nieuw deel van de WRC reeks (World Rally Championship) dus dat kan nog wel een dilemma worden. :{

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb DiRT 2 niet, maar ik heb de demo wel gespeeld en ik vond het geweldig. Dus misschien ga ik dan wel DiRT 3 kopen. Tenzij dat DiRT 2 sterk in prijs verlaagd. :puh:

Maar er kwam ook een nieuw deel van de WRC reeks (World Rally Championship) dus dat kan nog wel een dilemma worden. :{

Naja echt een dilemma zal het niet worden. WRC zal wel weer lekker realistisch worden met die stages, en DiRT 3 zal wel lekker veel over de top actie bevatten. Dus naast de verschillende races ook nog die test parcours etc. Maar kwam WRC niet al dit jaar en DiRT 3 pas in 2011?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb DiRT 2 niet, maar ik heb de demo wel gespeeld en ik vond het geweldig. Dus misschien ga ik dan wel DiRT 3 kopen. Tenzij dat DiRT 2 sterk in prijs verlaagd. :puh:

Maar er kwam ook een nieuw deel van de WRC reeks (World Rally Championship) dus dat kan nog wel een dilemma worden. :{

Naja echt een dilemma zal het niet worden. WRC zal wel weer lekker realistisch worden met die stages

Nou heb videos ervan gezien, realisme lijkt er geen onderdeel van te zijn...

Maar kwam WRC niet al dit jaar en DiRT 3 pas in 2011?

yep

Link to comment
Delen op andere websites

hier wat meer materiaal;

Gametijdschrift Edge heeft de primeur en heeft de game deze maand op de cover staan. Uit het artikel blijkt dat spelers ditmaal als beginnende rallyrijder zich binnen het rallywereldje omhoog moet werken. Er is voorzien in meer dan 100 circuits, maar ook zal de speler in een open spelwereld rond kunnen rijden. Als hij een mooie race heeft gereden, kan hij een filmpje hiervan uploaden naar videosite YouTube.

Voor mensen die graag samen racen is er ook weer veel te doen. Zo zijn er verschillende partymodi waarbij de normale regels van het rallyrijden iets opgerekt worden.

Het spel komt volgend jaar uit op de Xbox 360, PlayStation 3 en pc.

http://www.telegraaf.nl/digitaal/games/7308769/__Colin_McRae_s_DiRT_3_onthuld__.html?p=9,1

Link to comment
Delen op andere websites

en de eerste screens zijn er:

Op deze screens is de Focus van Ken Block te zien, evenals een oude mini cooper en een Audi Quattro group B, deze was in de originele DiRT onder hillclimb ingedeeld, dus het is mogelijk dat dit terugkeert.

De laatste foto laat Gymkhana zien, het is dus mogelijk dat een onderdeel gymkhana word toegevoegd aan DiRT3, dat lijkt me lachen

>>> Door Visser23: Screens verwijderd, doen het niet. (Hotlink kills the server..)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...