Jump to content

DiRT3


wesley123

Recommended Posts

  • Reacties 46
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • wesley123

    14

  • moechy

    6

  • Mythbuster

    3

  • Rullez

    2

  • 3 maanden later...
  • 2 weken later...
  • 3 weken later...

nou ik heb eigenlijk weinig behoefte meer in het spel, handling lijkt even simpel en irritant als in F1 2010 terwijl de handling in DiRT2 nog zo goed was. Gymkhana lijkt me geen zak aan aangezien je totaal geen controle over de auto hebt, je stuurt en keer ne je auto zit in de slip die je wilt, daar walg ik echt van.

Link to comment
Delen op andere websites

nou ik heb eigenlijk weinig behoefte meer in het spel, handling lijkt even simpel en irritant als in F1 2010 terwijl de handling in DiRT2 nog zo goed was. Gymkhana lijkt me geen zak aan aangezien je totaal geen controle over de auto hebt, je stuurt en keer ne je auto zit in de slip die je wilt, daar walg ik echt van.

Dit lijkt me mss maar zo? Het zit tenslotte nog in fase Alpha.

Link to comment
Delen op andere websites

nou ik heb eigenlijk weinig behoefte meer in het spel, handling lijkt even simpel en irritant als in F1 2010 terwijl de handling in DiRT2 nog zo goed was. Gymkhana lijkt me geen zak aan aangezien je totaal geen controle over de auto hebt, je stuurt en keer ne je auto zit in de slip die je wilt, daar walg ik echt van.

Dit lijkt me mss maar zo? Het zit tenslotte nog in fase Alpha.

Tuurlijk dat is waar, maar denk jij dat dit nog erg gaat veranderen ten opzichte van wat je nu ziet?

Link to comment
Delen op andere websites

nou ik heb eigenlijk weinig behoefte meer in het spel, handling lijkt even simpel en irritant als in F1 2010 terwijl de handling in DiRT2 nog zo goed was. Gymkhana lijkt me geen zak aan aangezien je totaal geen controle over de auto hebt, je stuurt en keer ne je auto zit in de slip die je wilt, daar walg ik echt van.

Dit lijkt me mss maar zo? Het zit tenslotte nog in fase Alpha.

Tuurlijk dat is waar, maar denk jij dat dit nog erg gaat veranderen ten opzichte van wat je nu ziet?

Eigenlijk kan je niks beoordelen op die beelden. Kan evengoed computer gestuurd zijn of die kerel die het test is ongelooflijk goed.

Want op zich is er imo met de besturing niks mis mee. Kan zelfs goed zijn dat ze er een pro mode insteken of dergelijke.

Link to comment
Delen op andere websites

nou het is imo duidelijk te zien dat de auto gewoon zijn middelpunt als as heeft en dat de auto zonder enige moeite van richting veranderd en geen enkele controle veriest om heen te gaan waar jij heen wilt, als je F1 2010 hebt gespeelt begrijp je wel wat ik bedoel.

Link to comment
Delen op andere websites

nou het is imo duidelijk te zien dat de auto gewoon zijn middelpunt als as heeft en dat de auto zonder enige moeite van richting veranderd en geen enkele controle veriest om heen te gaan waar jij heen wilt, als je F1 2010 hebt gespeelt begrijp je wel wat ik bedoel.

Hangt Misschien van de auto af?

Ik vind imo te vroeg om al te oordelen aangezien dit nog maar teasers zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

om maar even mijn argument te 'bevestigen' heb ik hier 2 filmpjes, de eerste is de 'DC Compound' trailer van DiRT3, de 2e is Gymkhana 3 waarin je duidelijk ziet dat er veel meer controle is, veel meer stuurwerk enzo wat je niet ziet in DiRT3. Een 'hardcore' mode hoef je niet te verwachten, dat doen ze er echt niet in.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...