Jump to content

Need for speed Shift 2


onbekendeIV

Recommended Posts

Het enige echt slechte van Shift was de ongelofelijk slechte AI, verder was het spel gewoon op alle fronten beter. Zeker als je het vergelijkt met de carbon, most wanted enzo, wat allemaal dikke meuk was.

... vind JIJ!

NFS Most Wanted vond ik juist een erg vermakelijke NFS, zeker omdat het oude element van de aanwezigheid van de politie terugkwam. Carbon was wel een slap aftreksel van NFS MW maar dan in het donker... het bracht weinig vernieuwing maar toch vond ik het een vermakelijk spel.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • Reacties 59
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • onbekendeIV

    15

  • wesley123

    11

  • ikt

    7

  • TalkingPear

    5

NFS Shift heeft erg veel in zijn mars dat niet werd toegepast. Heeft iemand weleens rond zitten neuzen in de bestanden van Shift? Je vindt daar van alles terug, allemaal geavanceerde shit. Een paar aanpassinkjes, en alles werkt zoals in een simulator :3 Net zoals met de hot coffee mod van PW. Een paar switches aan zetten, en BAM. Magic.

NFS Shift heeft nu alleen nog een beter besturing/handlingmodel nodig (damn, heeft iemand weleens geprobeerd te rijden met AI @ hard en alle assists weg, dus ook ABS uit? dat is onmogelijk met sommige tracks). In het echt gaan je wielen niet zomaar even onmogelijk hard glijden als je je stuur aanraakt. :puh: Verder is alles wel oké.

Als NFS Shift 2 een echte driftmodus in het spel brengt is het meteen het beste racespel van dat jaar :puh:

Kijk eens naar GRID: Touge drift/battle, in het DONKER! Dat is het originele driften :3

http://www.youtube.com/watch?v=Q1yFMrc9ERQ

En nu NFS Shift (saai kein parcours:)

http://www.youtube.com/watch?v=JsC6ej6LPnA

Minder 'USA-parkeergarage' drift, meer van (Japanse) bergweggetjes glijden :3

Als het NFS team het ontwikkeljaar al bugfixend (NFS Shift bugs) en mapmakend heeft doorgebracht, ben ik tevreden. Ik hoef geen nieuwe modussen, met de downhill race/drift modus met realtime tegenstander ben ik voor eeuwig zoet :D

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

persoonlijk vind ik eigenlijk meer content wel een must, dat houd het spel in leven, zo gebeurt het ook in forza en dat vind ik eigenlijk wel een goeie manier voor een spel.

BTW, als ik GRiD Togue deed dan drifte ik nooit, dat kost alleen maar moeite en is niet eens sneller :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

De trailer ziet er wel indrukwekkend uit :) Meer weet ik niet, sinds alle Nederlandse NFS Fora dood zijn. :( Internationaal zijn er veel te veel. :puh:

Ik hoop in ieder geval dat ze de physics aanpassen, meer schadefuncties aanzetten en de AI wat slimmer (minder agressief) maken.

Hopelijk maken ze de trailer waar, nog betere graphics, werkende gloeiende remschijven, het foto-maak systeem zoals PGR4.

Ach, ik heb er vertrouwen in. Nachtracen :D

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

De engine zelf was echt super, en dat is zacht uitgedrukt. Shift kon je in een volwaardige sim ombouwen door het hoge aantal physics-opties, daar kwam nog een s bij dat alles zo'n beetje in te stellen was, kortom je kon een tickrate van om de centimeter instellen, kortom, om de centimeter word alles opnieuw berekent, wat het allemaal een stuk realistischer maakt. Hoop bij Shift 2 op die ubergeile schade die we in de teaser zien en ook betere AI, want dat was echt beroerd.

Wat ik van screenshots zie is dat dit spel de FIA GT-series gaat bevatten, zo zijn er al verscheidene GT wagens in previews te zien.

Wat trouwens ook een must is is variabel weer in deze game, dat lijkt echt 'hot' te zijn de laatste tijd en in een meer sim-gerichte Shift 2 mag dit absoluut niet ontbreken.

Link to comment
Delen op andere websites

De engine zelf was echt super, en dat is zacht uitgedrukt. Shift kon je in een volwaardige sim ombouwen door het hoge aantal physics-opties, daar kwam nog een s bij dat alles zo'n beetje in te stellen was, kortom je kon een tickrate van om de centimeter instellen, kortom, om de centimeter word alles opnieuw berekent, wat het allemaal een stuk realistischer maakt. Hoop bij Shift 2 op die ubergeile schade die we in de teaser zien en ook betere AI, want dat was echt beroerd.

Wat ik van screenshots zie is dat dit spel de FIA GT-series gaat bevatten, zo zijn er al verscheidene GT wagens in previews te zien.

Wat trouwens ook een must is is variabel weer in deze game, dat lijkt echt 'hot' te zijn de laatste tijd en in een meer sim-gerichte Shift 2 mag dit absoluut niet ontbreken.

Je kunt ook nog meteen bandenschade, motorschade en versnellingsbox-schade eraan toevoegen.

Plaatjes! http://www.virtualr.net/need-for-speed-shift-2-unleashed-high-res-previews/

Ze mogen wel wat doen aan de motion blur, die is wat overdreven, en ik moet toegeven dat de graphics wel wat beter kunnen. Maar ach, volgens mij zijn dit screens gemaakt met de Shift engine met wat tweaks. Meer verfijning.

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

ach, graphics hoeven voor mij niet zo super te zijn, tijdens het racen is het iets wat toch niet opvalt, het geeft wat meer sfeer maar thats all.

Daar heb je gelijk in, in NFS Shift heb je al geen tijd om op alles te letten. Het enige wat jouw boeit tijdens 300KM/H is je racelijn, waar je concurrentie zit en in welke versnelling je zit (op gehoor, je ogen zitten op het wegdek geplakt).

Wie schakelt hier trouwens zelf? Ik heb het nu wel onder de knie, maar er moet een extra knop komen, ik wil ook handmatig koppeling :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb geen stuurwiel dus ik niet, maar hoop dat ik er binnenkort een kan bemachtigen, zeker met de komst van rF2 en Shift2.

Waar ik trouwens ook echt op hoop is dynamische bandenstapels, net zoals je in GRiD had, dat is echt vet als je je in bandenstapels kunt pleuren door een stuurfoutje.

Link to comment
Delen op andere websites

Okee, een hoop nieuwe dingen bekend gemaakt;

A bunch of new material regarding Slightly Mad Studios’ Need for Speed Shift 2 Unleashed title has surfaced as Amazon.com now lists the title and reveals the cover art.

Amazon lists the release date as March 8 2011, giving us a rough idea on when the title will be available. Keep in mind though that online retailers are notoriously unreliable when it comes to release dates, the fact that EA has already announced a Spring release backs the Amazon date though.

Furthermore, Shift 2 was previewed in the most recent issue of the German PC Games magazine. Their article revealed some new info, stating that Shift 2 will include 140 cars, including the already announced FIA GT1 & GT3 cars as well as prototypes – It seems there will be no shortage of sports car material in the upcoming title.

The article also confirms that Shift 2 will include night racing as well as Suzuka as one of the new tracks. There’s some rather bad info too though as the article states that players can race against 15 opponents, meaning that a full simulation of the FIA GT1 & GT3 Championships would not be possible.

On a brighter note, the article mentions a new “Elite” physics mode that aims to please simulation gamers, a feature that seems to have been scrapped from the first Shift shortly before its release as revealed a few weeks ago.

Need for Speed Shift 2 Unleashed will include the 2010 FIA GT1 World Championship & GT3 European Championship among lots of other racing content, the second Shift is due to be released in Spring 2011.

http://www.virtualr.net/shift-2-unleashed-cover-art-release-date-new-info/

Ik krijg ongelofelijk veel zin in dit spel, elite physics, 140 autos, prototypes, nachtracen en wss ook weer, dit spel word meesterlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...