Jump to content

Need for speed Shift 2


onbekendeIV

Recommended Posts

  • Reacties 59
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • onbekendeIV

    15

  • wesley123

    11

  • ikt

    7

  • TalkingPear

    5

Oke, om heel eerlijk te zijn, dit ziet er fantastisch uit! Is het mogelijk om hierin op SPA, Zolder, Hockenheim of Zandvoort te rijden? En kan je hier auto's 'tunen' door middel van andere velgen en zonodig een andere bumperkit te instaleren?

Link to comment
Delen op andere websites

dat ze blijven uitkomen wilt zeggen dat veel mensen het spel leuk vinden/gekocht hebben. Met tegenvallende verkoopcijfers gaan ze heus geen vervolg maken hoor.

Komt omdat NFS: Shift bekent stond als de eerste echte goede need for speed van een reeks slechte need for speeds.

Link to comment
Delen op andere websites

Oke, om heel eerlijk te zijn, dit ziet er fantastisch uit! Is het mogelijk om hierin op SPA, Zolder, Hockenheim of Zandvoort te rijden? En kan je hier auto's 'tunen' door middel van andere velgen en zonodig een andere bumperkit te instaleren?

Spa en zolder zijn er wel van de partij!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop zelf dat ze echt iets aan die besturing doen want die is echt bagger slecht , ik weet niet of het in het echt ook zo is dat je zo snel in een slide geraakt maar in Shift is dit overdreven. En het spel is onmogelijk of bijna onmogelijk te spelen met alle assist uit . Ze moeten ook denken aan de niet-ervaren spelers , nie dat ik niet-ervaren ben :D ik rij de Nurburgring in 1 minuut fso :D (grapje).

Maar zoals het in de trailer uit ziet , hieeehaaaa :eten::dans:

En @ hierboven zijn er al mods voor Shift ? ik dacht dat er geen waren .

En wat voor mods ?

Bewerkt: door tonystarkiv
Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop zelf dat ze echt iets aan die besturing doen want die is echt bagger slecht , ik weet niet of het in het echt ook zo is dat je zo snel in een slide geraakt maar in Shift is dit overdreven. En het spel is onmogelijk of bijna onmogelijk te spelen met alle assist uit . Ze moeten ook denken aan de niet-ervaren spelers , nie dat ik niet-ervaren ben :D ik rij de Nurburgring in 1 minuut fso :D (grapje).

Maar zoals het in de trailer uit ziet , hieeehaaaa :eten::dans:

En @ hierboven zijn er al mods voor Shift ? ik dacht dat er geen waren .

En wat voor mods ?

Car mods en textures mods; http://www.nfscars.net/home/index/shift.aspx

kijk maar.

nu weer ONTOPIC!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop zelf dat ze echt iets aan die besturing doen want die is echt bagger slecht , ik weet niet of het in het echt ook zo is dat je zo snel in een slide geraakt maar in Shift is dit overdreven. En het spel is onmogelijk of bijna onmogelijk te spelen met alle assist uit . Ze moeten ook denken aan de niet-ervaren spelers , nie dat ik niet-ervaren ben :D ik rij de Nurburgring in 1 minuut fso :D (grapje).

Maar zoals het in de trailer uit ziet , hieeehaaaa :eten::dans:

En @ hierboven zijn er al mods voor Shift ? ik dacht dat er geen waren .

En wat voor mods ?

Besturing valt behoorlijk mee hoor :O Ik denk niet dat jij een SLR McLaren op de weg kunt houden met alles uit (ABS, traction control en die shizzle). Vooral niet als je met 200 door een bocht raast. Met mods is NFS Shift bijna echt een simulatie :D De ervaring van een race zit er iig al goed in, en in NFS Shift 2 wordt dat ook nog eens verbeterd. Mods zijn voor Shift ookal een goede indicatie voor EA, kunnen ze zien hoe het ook moet :)

De releasedatum voor Europa is trouwens 10 maart. Dat is minder dan een maand! _O_

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 2 weken later...
  • 2 maanden later...

Ik heb sinds Zaterdag 2 juli Shift 2 LE voor de PS3 in bezit en ik moet zeggen dat dit spel zeer vermakelijk is maar ook verrekte moeilijk is.

Het leukste vind ik wel om met de BMW E30 M3 evolution of de Golf GTI MK1 te rijden. echt pracht auto's.

Maar ook de limited edition wagens zijn zeer leuk om mee te rijden.

Iemand die dit spel ook heeft en zin heeft om eens online te gaan PB me! :)

ps3 version

Bewerkt: door onbekendeIV
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Heb sinds Woensdag de Legends Pack DLC in bezit en ik moet zeggen dat het mijn 10euro wel waard was.

PS. Speelt niemand die spel of zo?

Hh, ik ook voor de Xdoos, maar k moet wel zeggen dat je het echt met een stuur moet spelen, alhoewel het dan realistischer is maar vooral met de moeilijkere races echt te moeilijk,

Link to comment
Delen op andere websites

Hh, ik ook voor de Xdoos, maar k moet wel zeggen dat je het echt met een stuur moet spelen, alhoewel het dan realistischer is maar vooral met de moeilijkere races echt te moeilijk,

Speel ook met stuurtje (Driving Force GT), welke jij? Ik heb nu wel meer controle over de auto dan met de controller, maar ik vind de force feedback nogal flauw (kun je nergens instellen dacht ik) in tegenstelling tot bij GT5.

Link to comment
Delen op andere websites

Hh, ik ook voor de Xdoos, maar k moet wel zeggen dat je het echt met een stuur moet spelen, alhoewel het dan realistischer is maar vooral met de moeilijkere races echt te moeilijk,

Speel ook met stuurtje (Driving Force GT), welke jij? Ik heb nu wel meer controle over de auto dan met de controller, maar ik vind de force feedback nogal flauw (kun je nergens instellen dacht ik) in tegenstelling tot bij GT5.

K speel met de Xdoos, met Micro Wheel dus en wat ik heb is dat ik soms helemaal geen feedback heb en soms wel en soms weer matig, klote dus. Je hebt idd meer controle en slipt niet zo snel mits je veelt te veel gas geeft, wat ik irritant vind is dat als je over de curbs rijdt en gas geeft je vrijwel altijd slipt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...