Jump to content

Radio in de politie auto


d0nM0NTANA

Recommended Posts

jammer

zit ik in een achtervolging, jat ik een politie kar kan me mp3 player niet aan :(

Als het je alleen om de tracks van je mp3-player te doen is is het misschien mogelijk de audio-files van de politieradio te vervangen door de audio-files van de tracks die je op je mp3-player hebt staan?

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is mogelijk, het bestand van de politieradio is één .mp3 bestand met de naam 'police.mp3' (kan je vinden in de Audio map in je Vice City map). Dit is een half uur durende .mp3 met alle teksten erin, die dus wordt afgespeeld in de politieauto's.

Om de liedjes van je mp3 player dus in de politieradio te krijgen moet je met een bewerkingsprogramma (bijv. Windows Movie Maker) de liedjes achter elkaar zetten en die opslaan als MP3 bestand (als dit niet gaat kan je het bestand omzetten naar MP3 met programma's of online*). Dit bestand moet je dan 'police.mp3' noemen en in de audio map zetten (wel de andere overschrijven).

Er zijn wel nadelen hieraan:

  • Je kan niet veranderen tussen de politieradio en je liedjes, of je moet de twee mp3-bestanden afwisselen.
  • Als je extra liedjes in je mp3 map wil zetten zit de oude collectie nog steeds op de politieradio, omdat dit een ander bestand is.

*Moderators, sorry als deze link reclame is.

Link to comment
Delen op andere websites

bedankt mensen

maar toch doe ik hetmaar niet

ik vind het niet zo fijn als alleen die liedjes kunnen en dat het aanpassen zo;n gedoe is

ik dacht dat het iets simpeler zou kunnen ;)

toch bedankt voor de moeite!!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...