Jump to content

[RDR] Wat vonden jullie van RDR?


Dakendak

Wat vonden jullie ervan?  

95 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vonden jullie van deze western game?

    • Heel tof, ik blijf het spelen!
      37
    • Tof, maar nu ligt het daar maar..
      34
    • Tof, maar.... Ik was het rap beu
      13
    • Ik vond er niets aan.
      11


Recommended Posts

  • Reacties 83
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    11

  • viccard

    7

  • Cheers.

    6

  • End Of The Riot

    4

Ik vond het wel leuk maar na een tijdje begon het toch een beetje saai te worden. De storyline was heel leuk en de zij-missies waren ook leuk. Het begon me na een tijdje te vervelen maar soms als ik niets te doen heb speel ik het wel eens. Nu speel ik meer op PAIN en FIFA World Cup 2010 South Africa. Vroeger kon ik er niet afblijven. Ik speelde het bijna elke dag. Na een tijdje begon ik het een beetje vervelend te vinden om niks te moeten doen. :puh:

Maar als ik nog is op RDR speel dan vind ik het leuk om 'Outlaws To The End' de doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb heel erg genoten van het spel. Het verhaal hield me bezig: ik wou steeds weten wat er verder ging gebeuren. De missies werden ook steeds leuker. Wel vond ik het spijtig dat er iets te weinig uitdaging in de game zat: ik heb nooit echt veel moeilijkheden gehad om een missie te voltooien. Verder zijn de graphics top. Sommigen vonden dat er te weinig missies waren, maar ik vond het wel voldoende. Anders wordt het toch maar onnodig lang gerekt. De multiplayer vond ik minder, maar deze heb ik gekocht voor de singleplayer. Een echte kwaliteitsgame! :tu:

Het einde was wel triest. :(

Link to comment
Delen op andere websites

Dit spel heeft me doen verbazen, en dan heb ik het met name over de singleplayer. Het verhaal rondom John Marston is echt ontzettend goed in elkaar gezet. Alles klopte, de sfeer, missies, gameplay en vooral de gehele setting. Het was echt een indrukwekkende game met een fantastische (game) ervaring, die ik in ieder geval niet snel zal vergeten. Vooral de personages zijn zo goed uitgewerkt, je leeft met ze mee gedurende het verhaal. De storyline van RDR is echt geweldig, genoeg uitdagende missies en leuke gameplay elementen. Waar ik wel kritiek op heb zijn de vele bugs die in het spel zitten, dat is toch jammer voor zo'n spel. Maar is ook weer niet te ver komen in een grote open wereld. De multiplayer speel ik niet, was er eigenlijk gelijk al op uitgekeken toen ik het voor de 1e keer speelde.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond hem wel tof maar was hem al na 2 weken beu. Nadat ik het verhaal had uitgespeeld was er niet zoveel meer te doen en het is vergeleken met GTA IV veel makkelijker om de 100 % te halen. Ik probeer nu de Achievements te behalen ,maar de lol is er wel voor het grootste gedeelte vanaf. Ik wil heel graag Mafia 2 kopen ,maar ik ben op het moment blut, dat wordt dus sparen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond het echt een geweldig spel, zelfs wat beter dan GTAIV.

Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik de laatste tijd er wat minder lol aan beleef, maar met de patches, en met de vakantie op zijn eind, wordt het wel leuker

By the way, is Mafia II echt zo'n leuk spel?

Link to comment
Delen op andere websites

Dit spel heeft me doen verbazen, en dan heb ik het met name over de singleplayer. Het verhaal rondom John Marston is echt ontzettend goed in elkaar gezet. Alles klopte, de sfeer, missies, gameplay en vooral de gehele setting. Het was echt een indrukwekkende game met een fantastische (game) ervaring, die ik in ieder geval niet snel zal vergeten. Vooral de personages zijn zo goed uitgewerkt, je leeft met ze mee gedurende het verhaal. De storyline van RDR is echt geweldig, genoeg uitdagende missies en leuke gameplay elementen. Waar ik wel kritiek op heb zijn de vele bugs die in het spel zitten, dat is toch jammer voor zo'n spel. Maar is ook weer niet te ver komen in een grote open wereld. De multiplayer speel ik niet, was er eigenlijk gelijk al op uitgekeken toen ik het voor de 1e keer speelde.

Zo vind ik het ook :tu:

Alleen, ik heb totaal geen last gehad van bugs :$

Nu speel ik enkel nog de multiplayer :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Tot een paar weken na de aankoop van Red Dead Redemption vond ik de game top! Maar na die weken veranderde dat dus... Ik stapte weer over naar Just Cause 2 en speelde die een tijdlang nog. Tot gisteren (27/08/10), de release van Mafia II. En voorlopig hou ik het bij die game. :)

Link to comment
Delen op andere websites

euh.. ik heb een vraagje. ik heb gehoord dat je spellen op je hard drive kan installeren op xbox. kan ik ook van een vriend een spel lenen, die dan op mijn hard drive installeren en hem dan spelen?

Nee dat kan niet , je kan het op je HDD installeren maar je hebt wel de disc nog nodig het enige wat veranderd is dat je Xbox minder geluid maakt.

Ik vond het echt een geweldig spel, zelfs wat beter dan GTAIV.

Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik de laatste tijd er wat minder lol aan beleef, maar met de patches, en met de vakantie op zijn eind, wordt het wel leuker

By the way, is Mafia II echt zo'n leuk spel?

Ikheb hem sinds gisteren en ik vind hem nu al beter dan RDR of GTA IV.

Aanrader als je houdt van dat soort games ;)

Ikweet wel niet wat je kan doen nadat je het spel uit hebt maargoed :)

OT: Ikwas RDR snel beu maar ik ga hem wss nog snel eens bovenhalen :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...