Jump to content

[RDR] Wat vonden jullie van RDR?


Dakendak

Wat vonden jullie ervan?  

95 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vonden jullie van deze western game?

    • Heel tof, ik blijf het spelen!
      37
    • Tof, maar nu ligt het daar maar..
      34
    • Tof, maar.... Ik was het rap beu
      13
    • Ik vond er niets aan.
      11


Recommended Posts

  • Reacties 83
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    11

  • viccard

    7

  • Cheers.

    6

  • End Of The Riot

    4

nee ik bedoel als ik zijn disk leen, of ik hem dan kan installeren op mijn hard drive en dan samen spelen zonder dat ik de disk heb

Ik zei het antwoord al man :)

Het kan niet , ik dacht hetzelfde toen ik mn eerste Xbox had met HDD. Maarnee ^_^

Je hebt altijd de disc nodig

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had de storyline uitgespeeld, en daarna ging ik die secret mission doen om de credits te zien. Helaas bleef het daarbij. Multiplayer, in de stad klusjes doen.. Het was niks meer voor mij. Maar ik ga straks misschien nog eens kijken wat er allemaal te doen is :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind RDR nog steeds een geweldig spel, ben nu weer overnieuw begonnen met de single player, omdat MW2 weer begon te vervelen. Wel erger ik me nog steeds aan de besturing van het paard en voornamelijk als je hem roept of naar hem toe loopt. Dan komt hij weer niet, net wanneer je aangevallen wordt door 5 wolven. Of dan ren je naar hem toe en dan loopt hij weg. Nee daar erger ik me af en toe aan, maar de rest vind ik nog steeds prachtig. Boven op een berg staan en half Amerika over kunnen kijken en gewoon zien hoe groot het wel niet lijkt is gewoon prachtig. En je ontdekt soms ook weer nieuwe dingen, zoals meerdere plekken waar zwijnen (Boars) uit hangen bijvoorbeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind RDR nog steeds een geweldig spel, ben nu weer overnieuw begonnen met de single player, omdat MW2 weer begon te vervelen. Wel erger ik me nog steeds aan de besturing van het paard en voornamelijk als je hem roept of naar hem toe loopt. Dan komt hij weer niet, net wanneer je aangevallen wordt door 5 wolven. Of dan ren je naar hem toe en dan loopt hij weg. Nee daar erger ik me af en toe aan, maar de rest vind ik nog steeds prachtig. Boven op een berg staan en half Amerika over kunnen kijken en gewoon zien hoe groot het wel niet lijkt is gewoon prachtig. En je ontdekt soms ook weer nieuwe dingen, zoals meerdere plekken waar zwijnen (Boars) uit hangen bijvoorbeeld.

Dat van die paarden, het spel is zo realistisch mogelijk gemaakt. En paarden die reargeren als auto's is nie leuk :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben begonnen met de singleplayer, en was een beetje teleurgesteld over de moeilijkheid van de missies. Ze zijn allemaal toch redelijk makkelijk te doen. Bij GTA IV (ik trek toch even de vergelijking) waren er missies dat ik uit frustratie m'n controller wegsmeet omdat het gewoon niet wilde lukken. Sinds ik de verhaallijn heb uitgespeeld is ie nog maar weinig uit het hoesje gehaald, er is gewoon niet zoveel meer te doen. Heb er enkel nog maar een beetje multiplayer mee gedaan: tikkertje met beren is wel leuk om te doen. De graphics zijn natuurlijk prachtig, de grootte van de map en verscheidenheid aan landschappen perfect. Maar toch, het verhaal is uit en ik heb niet echt zin om voor de 100% te gaan, wat ik bij GTA bijvoorbeeld altijd wel heb. Maar misschien gaat dat nog komen, op een verloren zondagmiddag ofzo...

Link to comment
Delen op andere websites

Dat van die paarden, het spel is zo realistisch mogelijk gemaakt. En paarden die reargeren als auto's is nie leuk :puh:

Zo realistisch vindt ik die paarden niet reageren. Roep je constant je paard, komt hij niet, omdat hij tegen een bergje op staat te rijden waar hij niet op kan. En omdraaien ho maar. Ze hoeven ook niet zoals auto's te reageren, een beetje meewerken mag wel.

Link to comment
Delen op andere websites

In het begin heb ik Red Dead Redemption erg veel gespeeld, maar toen het verhaal klaar was ging ik het al minder spelen. Na het verhaal is er in de single player ineens zo weinig te doen en dan moet je het hebben van de multiplayer. Als je die heel wat speelt heb je het ook wel gezien in principe. Maar het spel heeft me wel erg verbaast. Mooie omgeving, missies en verhalen alles zit gewoon goed in elkaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...