Jump to content

[RDR] Wat vonden jullie van RDR?


Dakendak

Wat vonden jullie ervan?  

95 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vonden jullie van deze western game?

    • Heel tof, ik blijf het spelen!
      37
    • Tof, maar nu ligt het daar maar..
      34
    • Tof, maar.... Ik was het rap beu
      13
    • Ik vond er niets aan.
      11


Recommended Posts

ik heb ik denk ik al 2 maanden niet meer aangeraakt omdat ik hem al snel had uitgespeeld. en toen een beetje multiplayer en achievements halen. maar ik denk als ik weer geld heb voor points dat ik die laatste dlc ga kopen smaen met dlc van mafia II

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 83
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    11

  • viccard

    7

  • Cheers.

    6

  • End Of The Riot

    4

Ik vond het spel totaal niet z'n geld waar maken. De missie zijn zwaar eentonig. Praat met persoon X op een paard voor 20 minuten, rij naar een punt, kill wat mensen, klaar. Iedere missie weer. En de multiplayer verveelt ook redelijk snel. Er is bij mij ook totaal geen drang om het spel opnieuw uit te spelen (wat ik bij GTA4 of SA wel had). Het ziet er allemaal wel heel mooi uit, dat is zeker.

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad. :7

GTA: Praat met persoonn X op een straathoek of café, rij naar een punt, kill wat mensen, klaar. Wat is nu het grote verschil? :7

Ik vond Red Dead toch een van de betere games die ik gespeeld heb. Een mooi verhaal, lekkere gameplay, genoeg mogenlijkheden. Verder vind ik ook dat ze een flinke stap vooruit gemaakt hebben met de RAGE Engine.

De multiplayer blijft ook leuk om te spelen, zowel met vrienden als alleen. Challenges genoeg om te voltooien.

Bewerkt: door Sentasi
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vondt het zeker een goede game en zeker z'n geld waard :tu:

Het verhaal was zeker heel goed. De missies zijn wel idd wat eentonig (dat maakt de game denk ik ook zo makkelijk) Maar daarom niet minder leuk ofzo :puh:

Maar ik vindt wel een groot nadeel dat er zo veel slordige bug enz in zitten.

Waarschijnlijk zit ik nu ook door een bug vast op 99,9% :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond de missies nou toch niet zo eentonig je had toch af en toe wat afwisseling. De multiplayer kon wel beter worden uitgewerkt. In het begin van de game kwam je in rooms met maar 2 man, gelukkig hebben ze dat al verbetert. En sinds ik de Liar's & Cheats DLC heb gekocht speel ik RDR terug en ik het is echt heel leuk om het na een tijdje nog is te spelen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Er is maar één ding dat mij echt behoorlijk irriteerd. En dat is dat je veraden wordt door burgers als je iets steeld, en je wordt zelfs veraden terwijl ze je eigenlijk niet horen te zien. Je staat dan in een huis, ik was dan in een klooster in Mexico, ik open een kast om hem leeg te halen en daarna z'n burger die snel naar de sherif toe rent om mij te veraden. Hetzelfde bij een bank roven. Waarom zien ze mij? Ik vindt het heel erg irritant. Kunnen die gasten soms dwars door de muren kijken of zo?

Bewerkt: door android
Link to comment
Delen op andere websites

Er is maar één ding dat mij echt behoorlijk irriteerd. En dat is dat je veraden wordt door burgers als je iets steeld, en je wordt zelfs veraden terwijl ze je eigenlijk niet horen te zien. Je staat dan in een huis, ik was dan in een klooster in Mexico, ik open een kast om hem leeg te halen en daarna z'n burger die snel naar de sherif toe rent om mij te veraden. Hetzelfde bij een bank roven. Waarom zien ze mij? Ik vindt het heel erg irritant. Kunnen die gasten soms dwars door de muren kijken of zo?

Is mij ook al opgevallen ja :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Er is maar één ding dat mij echt behoorlijk irriteerd. En dat is dat je veraden wordt door burgers als je iets steeld, en je wordt zelfs veraden terwijl ze je eigenlijk niet horen te zien. Je staat dan in een huis, ik was dan in een klooster in Mexico, ik open een kast om hem leeg te halen en daarna z'n burger die snel naar de sherif toe rent om mij te veraden. Hetzelfde bij een bank roven. Waarom zien ze mij? Ik vindt het heel erg irritant. Kunnen die gasten soms dwars door de muren kijken of zo?

ja dat is irritant

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...