Jump to content

[RDR] Wat vonden jullie van RDR?


Dakendak

Wat vonden jullie ervan?  

95 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vonden jullie van deze western game?

    • Heel tof, ik blijf het spelen!
      37
    • Tof, maar nu ligt het daar maar..
      34
    • Tof, maar.... Ik was het rap beu
      13
    • Ik vond er niets aan.
      11


Recommended Posts

  • 2 weken later...
  • Reacties 83
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    11

  • viccard

    7

  • Cheers.

    6

  • End Of The Riot

    4

Congratz brada ;)

& Why we already talkin' about GTA V? Wtf!

Ontopic: Ik begin RDR beu te worden.. Ik moest nieuwe savegame starten omdat ik niets meer had, maar ik vind het nietmeer zo leuk als toen het net uit was :N

Dankje :)

Mee eens, hoe langer je hem hebt hoe saaier hij wordt..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind Rdr wel een game waar ik altijd weer terug op kan vallen. Als ik het een week lang elke dag speel dan word het wel saai voor mij, maar als ik niets te doen heb en ik ga rdr spelen dan vermaak ik me nog steeds(meer in de multiplayer, maar ik vermaak me wel ^_^ ).

Bewerkt: door pilot
Link to comment
Delen op andere websites

Congratz brada ;)

& Why we already talkin' about GTA V? Wtf!

Ontopic: Ik begin RDR beu te worden.. Ik moest nieuwe savegame starten omdat ik niets meer had, maar ik vind het nietmeer zo leuk als toen het net uit was :N

Dankje :)

Mee eens, hoe langer je hem hebt hoe saaier hij wordt..

't Is niet dat ik het saai vind he, maar ik heb er gewoon de moed niet voor om het hele verhaal opnieuw te doen.. :N

Wat bij GTA IV wel het geval is, snap ook niet waarom :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond/vind Red Dead absoluut een goede game. De sfeer is top, de setting is top, het verhaal is goed, enkel een wat jammerlijk einde, maar dat mag de pret niet drukken En er is zoveel te zien, te doen en te beleven in de wereld van Red Dead. :puh: Ik denk dat iedereen die zegt dat er niks aan is of het zelfs afkraakt, nog niet eens de helft gezien of beleefd heeft van het spel.

Ik ben voorlopig ook nog niet uitgespeeld, er is nog genoeg te doen, zoals DLC trophies scoren, MP challenges voltooien, en natuurlijk even een lekker spelletje MP op z'n tijd. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap niet wat iedereen zo slecht aan het einde vindt.

Wees is blij dat je niet zo'n cliché einde krijgt, ik ben blij dat ze voor iets totaal anders hebben gekozen. :tu:

Waarom?

Je bent het hele verhaal met een persoon bezig en op het einde ben je ineens een ander persoon, ikzelf kon er niet echt aan wennen, ik vond John toch leuker.

Link to comment
Delen op andere websites

John was inderdaad wel leuker. Vond het ook jammer dat je volgepompt werd met lood :(

Maar het is mooi gemaakt omdat de mensen het volgens mij echt niet verwachtte :)

>>> Door Kai-ShockWave: Gebruik spoilers a.u.b. <<<

Vergeten, sorry D:

Bewerkt: door TekaLoca
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...