Jump to content

[Stelling] Ik zou graag een groot game-event willen meemaken.


Fiegel5

Games: Stelling van de week  

14 leden hebben gestemd

  1. 1. Ik zou graag een groot game-event willen meemaken

    • Eens
      12
    • Oneens
      2


Recommended Posts

Ik zou wel een keertje naar een show willen ja. Alleen dan hangt het wel een beetje af van de games die erop tentoon worden gesteld. Zoals Fifa, PES en Killzone III op de GamesCom. Die drie games heb ik gepre-orderen, en had ze dus daar wel even willen zien. Helaas mocht dat niet haha.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, dat wil ik wel. Maar dan wel van een spel dat ik regelmatig speel of waar ik gewoon wel andere gamers zou willen meeten van dat spel. Dus bv. voor GTA (of gewoon R* Games) zou ik zoiets wel willen meemaken, maar niet voor elk spel.

Link to comment
Delen op andere websites

Uhm. Is deze vraag gericht op kinderen van 10 die nooit toestemming krijgen voor dit soort zaken? Hallo. Je kunt er gewoon heen gaan als je wilt. Zoals de FirstLook. En nog een paar in Europa. Gewoon een beetje treinen als je onder de 18 bent, of zelf rijden, of meerijden met 18+ vrienden. :/

Link to comment
Delen op andere websites

Uhm. Is deze vraag gericht op kinderen van 10 die nooit toestemming krijgen voor dit soort zaken? Hallo. Je kunt er gewoon heen gaan als je wilt. Zoals de FirstLook. En nog een paar in Europa. Gewoon een beetje treinen als je onder de 18 bent, of zelf rijden, of meerijden met 18+ vrienden. :/

Firstlook had leeftijds controlle. Zelfs een paar mensen die vip kaartjes via de pu hadden gewonnen konden met de pu crew er bij sommige demo's niet in komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Natuurlijk is het leuk om een keertje naar een groot game event te gaan zoals de E3, Tokio Game Show & Gamescom, maar vergeet niet dat we in Nederland ook nog Firstlook hebben. In Amsterdam om precies te zijn. Dat is voor veel mensen toch al een stuk dichter in de buurt en een stuk makkelijker om te komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben wel eens naar de voorganger van Firstlook geweest (weet de naam even niet meer). Wel tof om al die games te spelen. Gamescom lijkt wel ook wel eens leuk om naartoe te gaan (ook dichtbij), alleen was het dit jaar vreselijk druk en moest je uren in de rij staan. Maar als ik mocht kiezen zou ik voor de E3 gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...