Jump to content
Joriz

Grand Theft Auto: Chinatown Wars HD komt naar de iPad!


Nu Apple diverse nieuwe iPods en nieuwe iPad software heeft aangekondigd kan Rockstar Games natuurlijk niet achter blijven. Daarom is Rockstar Games vandaag met het nieuws naar buiten gekomen dat Grand Theft Auto: Chinatown Wars op 9 september 2010 naar de Apple iPad komt. Grand Theft Auto: Chinatown Wars HD voor de iPad heeft geüpdatet hoge resolutie graphics. Tevens heeft het spel de 50 missies die ook al in de voorgaande versies van Grand Theft Auto Chinatown Wars zaten. Ook zit Independence FM weer inbegrepen zodat je jouw eigen muziek in het spel kan luisteren terwijl je door Liberty City rijdt.

Grand Theft Auto: Chinatown Wars HD voor iPad zal op 9 september beschikbaar zijn voor € 7.99 in de Apple App Store.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Juig maar niet te vroeg. Apple is heel beroemd, en niet veel mensen hebben een DS. Of andersom, geen PSP.

Je gaat toch niet gta IV alleen voor Xbox uitbrengen en voor de rest niet? Van mij mogen ze het best op de PC laten komen :tu:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Waarom denk je dat TBoGT zo laat naar de PS3 & PC kwam, maar zo vroeg op de 360?

Geruchten vertellen dat Microsoft Rockstar Games hiervoor zo'n 20 miljoen zou hebben geboden...

Ik vind ook dat CTW best laat naar de PSP kwam. Hetzelfde gebeurd tussen Apple en R*?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Waarom denk je dat TBoGT zo laat naar de PS3 & PC kwam, maar zo vroeg op de 360?

Geruchten vertellen dat Microsoft Rockstar Games hiervoor zo'n 20 miljoen zou hebben geboden...

Ik vind ook dat CTW best laat naar de PSP kwam. Hetzelfde gebeurd tussen Apple en R*?

Kijk met microsoft is het zo

Ze verdienen veel geld aan ook de computers enzo en met dat geld wat ze winst hebben kunnen ze weer bedrijven omkopen zoals Valve voor orange box en rockstar games voor tbogt

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Waarom denk je dat TBoGT zo laat naar de PS3 & PC kwam, maar zo vroeg op de 360?

Geruchten vertellen dat Microsoft Rockstar Games hiervoor zo'n 20 miljoen zou hebben geboden...

Ik vind ook dat CTW best laat naar de PSP kwam. Hetzelfde gebeurd tussen Apple en R*?

Kijk met microsoft is het zo

Ze verdienen veel geld aan ook de computers enzo en met dat geld wat ze winst hebben kunnen ze weer bedrijven omkopen zoals Valve voor orange box en rockstar games voor tbogt

offtopic: hee zombiespeed, ik dacht dat jij geband was?

ontopic: ik denk dat ze betalen om dat spel op die console te krijgen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Juig maar niet te vroeg. Apple is heel beroemd, en niet veel mensen hebben een DS. Of andersom, geen PSP.

Je gaat toch niet gta IV alleen voor Xbox uitbrengen en voor de rest niet? Van mij mogen ze het best op de PC laten komen :tu:

Als het op de iPad werkt werkt het op een normale pc ook, in principe zou het nu eigenhandig te porten moeten zijn. Deze port/rom zou vervolgens zonder emulator te spelen moeten kunnen zijn, toch?

Overigens zeggen de geruchten dat Apple werkt aan een console, ik zou graag een console van Apple of SEGA zien. Dan leeft de concurrentie weer wat op en krijgen we misschien te maken met prijzenoorlogen in de game-industrie! Zou toch geweldig zijn! Stel je voor!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...