Jump to content

[RDR] Red Dead Revolution


Scarface92

Recommended Posts

Inmiddels is bekend geworden dat de voorbereidingen voor een nieuwe Red Dead game al in volle gang zijn. Rockstar Games heeft met Red Dead Redemption meer dan 7 miljoen exemplaren verkocht en wil dus opnieuw succes boeken met een volgende Red Dead game.



184_19894_RedDeadRevolution_a.jpg?i=1283526613

In ieder geval komt er dus een derde cowboy spel van Rockstar aan. Dit liet een medewerker van een technische services bedrijf zich ontvallen. Deze meneer zit dus al mee te helpen aan de voorbereidingen van de game. Dit zodat het ontwikkelteam straks meteen aan de slag kan en de nieuwste Red Dead zo snel mogelijk klaar is. Lees verder...

Bron: www.pu.nl

Ik kijk er in ieder geval zeker naar uit. Ook al is er nog niets bekend over de game verheug ik me er nu al op. Meer informatie volgt uiteraard als er meer bekend word gemaakt door de uitgever zelf.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 63
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    8

  • Jacky-2007

    4

  • Nissan

    4

  • PowerPats

    3

Ik dacht dat Rockstar zei dat ze geen nieuwe Western zouden maken, maar eerder focussen op elk jaar een nieuwe franchise opzetten (zoals Agent). Maar ja, zoals we allang weten is Rockstar de meest onbetrouwbare gamemaker als het gaat om dingen uitbrengen.

Link to comment
Delen op andere websites

hmm klinkt boeiend, misschien dat ze nu net als de GTA franchise nu een eigen RDR serie gaan maken. Of het leuk gaat worden, dat weet ik niet. Na RDR heb ik het wel een beetje gezien met cowboygames. En wat zou je er nog aan kunnen veranderen. RDR is voor mij de ultieme cowboygame.

Wel gaar dat red dead revolution dezelfde afkorting als red death redemption heeft. :puh:

Na een tijdje weet niemand meer welke je bedoelt.

Link to comment
Delen op andere websites

Wel gaar dat red dead revolution dezelfde afkorting als red death redemption heeft. :puh:

Na een tijdje weet niemand meer welke je bedoelt.

Net als Red Dead Revolver. :puh:

Eigenlijk geloof ik niet veel van dit artikel. Ik ga het pas geloven als R* zelf het aankondigt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga uit van hetzelfde. Aan Red Dead Redemption is jarenlang gewerkt, en aangezien de basis nu "klaar" is op het gebied van kennis van de engines bij de medewerkers, lijkt het me een logische stap voor Rockstar om eerst aan een verhaal te gaan werken. Het lijkt me stug dat dat nu al af is, en men dus technische ondersteuning heeft aangevraagd bij derden..

Link to comment
Delen op andere websites

Je wou zeggen dat we in RDR alreeds de revolutie van Mexico hebben meegemaakt? ^_^

Daar dacht ik dus ook aan. Oorspronkelijk zou Red Dead Redemption eerst Red Dead Revolution heten, maar op het laatst is toch voor de andere naam gekozen.

Link to comment
Delen op andere websites

Sowieso staat het artikel vol met crap, wat wel heel PU eigen is. Zo wordt er gesuggereerd dat voor Take Two op dit moment de enige inkomstenbron Mafia 2 is, terwijl daarvan de verkoopcijfers juist zijn tegengevallen en RDR op dit moment de meest waardevolle melkkoe van Take Two is door alle DLC die daarvoor wordt aangeboden en ontwikkeld.

Link to comment
Delen op andere websites

De voornamelijkste reden dat ze een nieuwe Read Dead game gaan ontwikkelen is omdat RDR een groot succes is geworden, en meer dan 7 miljoen exemplaren heeft verkocht.

Over het algemeen is PU wel redelijk betrouwbaar. Het is niet voor niets de grootste game magazine van Nederland, het lijkt me dus onmogelijk dat ze onzin uitkramen.

Bewerkt: door GrandTheftTwano
Link to comment
Delen op andere websites

Begrijp me niet verkeerd, maar iedereen kan aan zijn water aanvoelen dat na zulke verkoopcijfers er wel een vervolg zal komen, daarvoor hoef je niet van de PU te zijn. Het nieuwsbericht hebben ze geplaatst op basis van eigen speculatie en op grond van vage informatie van een andere website.

Dat PU het grootste magazine van Nederland is, komt voornamelijk omdat het de eerste jaren het enige game magazine in Nederland was, en in die tijd zo'n enorme schare abonnees heeft gekregen dat je wel héél erg goed je best moet doen, wil je daar als game magazine aan voorbij gaan. En daarbij, wat hebben ze vandaag de dag aan concurrentie? Ik ken verder geen Nederlandse games magazines, het zou me niet verbazen als ze nog steeds de enige zijn. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een nieuwe Red Dead nadat ze nog niet zo lang geleden een heel deel van hun personeel hebben ontslagen? En waarom zouden ze een nieuwe Red Dead maken in plaats van RDR naar de PC te brengen?

Ik geloof het op dit moment niet echt. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Begrijp me niet verkeerd, maar iedereen kan aan zijn water aanvoelen dat na zulke verkoopcijfers er wel een vervolg zal komen, daarvoor hoef je niet van de PU te zijn. Het nieuwsbericht hebben ze geplaatst op basis van eigen speculatie en op grond van vage informatie van een andere website.

Dat PU het grootste magazine van Nederland is, komt voornamelijk omdat het de eerste jaren het enige game magazine in Nederland was, en in die tijd zo'n enorme schare abonnees heeft gekregen dat je wel héél erg goed je best moet doen, wil je daar als game magazine aan voorbij gaan. En daarbij, wat hebben ze vandaag de dag aan concurrentie? Ik ken verder geen Nederlandse games magazines, het zou me niet verbazen als ze nog steeds de enige zijn. :)

With all due respect, maar dan moet je echt beter uit je ogen kijken als je bij een boekhandel staat hoor... En het is van de Benelux :clown: .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...