Jump to content

GTA III Tutorial - Rijden in een wrak


Dotz

Recommended Posts

Rijden in een wrak - GTA III Door Dotz - The Underground Gang Member









Trek de chauffeur of chauffeuse uit zijn of haar auto, terwijl Claude de bestuurder uit de wagen trekt moet je de code ''Blaas alle voertuigen op'' activeren. Let erop, activeer deze tijdens het uit-de-wagen-trekken-van-de-bestuurder. Je zult nu in de auto zitten en kunnen rijden, echter, de auto staat nog in brand. Om het vuur weg te halen en zo langer gebruik te kunnen maken van de wagen moet je de code ''Maximum health'' invoeren.

27screen3klein.jpg85screen5klein.jpg18screen6klein.jpg

In deze tutorial leg ik jullie uit hoe je een wrak kunt besturen in GTA III, voor de duidelijkheid: een wrak is het zwarte restant wat je overhoudt als een vehikel geëxplodeerd is. Laten we maar beginnen. Het trucje is overigens niet zo moeilijk, maar er zitten wat haken en ogen aan.


Zoek, om te beginnen, een strakke bak uit waarvan je in een wrak zou willen rijden. In dit geval een;... taxi, vooruit dan maar.. :-(

19screen1klein.jpg

Nu kun je het wrak besturen, je kunt in- en uitstappen en je kunt zelfs nog missies doen (Paramedic, Taxi Driver, etc). Je kunt het wrak echter niet opslaan; dan herstelt de garage het wrak en heb je dus weer een normale auto.

Overigens missen wrakken het linkervoorwiel, de wrakken hebben als gevolg daarvan een afwijking naar links.

71screen4klein.jpg

Tips



• Denk eraan dat je voor deze truc alleen vehikels kunt gebruiken met een bestuurder, aangezien vaar- en vliegtuigen in GTA III nooit bestuurders hebben kun je deze truc daarbij niet toepassen.

• Als je de PC-versie van GTA III hebt is het misschien makkelijk om eerst ''bangbangban'' in te typen, vervolgens met enter in te stappen, en de ''g'' pas te typen als Claude de chauffeur of chauffeuse uit de auto trekt.

• Het kan handig zijn om de cheats ''Maximum health'' en ''Blaas alle voertuigen op'' uit je hoofd te leren.

Veel succes & plezier! Heb je nog vragen, suggesties en/of opmerkingen pm dan eventjes naar mij

;) .

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

Bij tips:

Als je de PC-versie van GTA III hebt is het misschien makkelijk om eerst ''bangbangban'' in te typen, vervolgens met enter in te stappen, en de ''n'' pas te typen als Claude de chauffeur of chauffeuse uit de auto trekt.

Moet je niet de "G" als laatste intypen i.p.v. de "N"? ;)

Verder erg handig en duidelijke tutorial. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Bij tips:

Als je de PC-versie van GTA III hebt is het misschien makkelijk om eerst ''bangbangban'' in te typen, vervolgens met enter in te stappen, en de ''n'' pas te typen als Claude de chauffeur of chauffeuse uit de auto trekt.

Moet je niet de "G" als laatste intypen i.p.v. de "N"? ;)

Verder erg handig en duidelijke tutorial. :tu:

Jep, dat is waar! :tu: Bedankt!

Mooie duidelijke tutorial! Spijtig heb ik GTA III niet.

KUTGW

Heel spijtig ja :) , het is écht een mooie game!

Wat betekent KUTGW trouwens :$ :duh: ?

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

KUTGW = Keep Up The Good Work ^_^

Echt wel leuk dat je zomaar in een gebarbequed wrak kunt rondrijden! Leuke tut!

Werkt dit ook op de Playstation 2?

Oke! Ik zal het onthouden, dat ga ik overigens zeker doen want er staan nog 2 tuts in de planning.

Het werkt op zowel de PC, Ps2 en xbox, al moet ik er wel bij zeggen dat het op een PC het makkelijkst is i.v.m. het invoeren van de code ''Blaas alle voertuigen op''. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...