Jump to content

camera standpunt veranderen


candesco

Recommended Posts

Hoi,

Tijdje geleden heb ik Vice City uit de budgetbak gevist bij de Free Record Shop voor 5 euro. Er zat trouwens geen handleiding bij, ook niet in PDF formaat. Bij oude spellen giet men de handleiding in PDF en plempt dit op de installatie cd of dvd. Maar goed, dat is een ander verhaal. Beetje zitten te pielen bij de opties en toen gestart. Het ziet er allemaal leuk uit, maar er is 1 ding waar ik me gigantisch aan stoor en dat is die willekeurige camera.

Dan bedoel ik niet het in en uitzoomen met de V toets, maar de camera op zich in combinatie met de controls.

Je moet continue met je muis bijsturen als je het beeld niet de hele door wilt laten draaien. Bij San Andreas hoef ik enkel maar 1 keer met de muis te schuiven en het is uit de idle stand. Daar kan ik gewoon normaal met WASD voortbewegen zonder continue bij te moeten sturen. Maar bij Vice City lijkt het wel alsof de camera een eigen wil heeft. Het beweegt niet lekker zo, om nog maar over de belasting op de pols te zwijgen.

Is er ook ergens een optie om dit aan te pakken? Regel veranderen bijvoorbeeld in de configuratiebestanden of kun je dit bij gewoon options veranderen. Ik zou graag VC verder willen spelen, maar op deze manier is het haast onspeelbaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Hier zal je mods voor moeten gebruiken maar weet niet of ze er hier voor zijn. Maar je kan ook GTA:VC spelen in Classic Controls dan zit de camera en wel gefixt achter. Allen die controls vind ik persoonlijk niet fijn. Ik zal je gewoon aanraden om de muis telkens vast te houden en je player er mee naar links en naar rechts te sturen. Dan hou je eigenlijk continu de W in (als je vooruit wil tenminste) en stuur je met de muis.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...