Jump to content

soldierfront?!


Agent Kellerman

Recommended Posts

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Agent Kellerman

    9

  • .Djanick

    5

  • guidosoccer

    3

  • AwiVC

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik ben hem nu aan het downloaden, als ik hem heb zal ik te vinden zijn onder de naam Awi_ (dat is het probleem met mijn naam, hij is maar 3 letters lang en voor de meeste dingen moet je nick 4 karakters of langer zijn xP), ik heb wel hoge verwachtingen van het spel dus ik weet niet of ik het lang zal spelen ^^ Maarja hij is nu op 3% ik zeg het wel als ik gespeeld heb. Oja, met 3600 mensen op 1 server, maakt dat geen enorme lange wachttijd?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben hem nu aan het downloaden, als ik hem heb zal ik te vinden zijn onder de naam Awi_ (dat is het probleem met mijn naam, hij is maar 3 letters lang en voor de meeste dingen moet je nick 4 karakters of langer zijn xP), ik heb wel hoge verwachtingen van het spel dus ik weet niet of ik het lang zal spelen ^^ Maarja hij is nu op 3% ik zeg het wel als ik gespeeld heb. Oja, met 3600 mensen op 1 server, maakt dat geen enorme lange wachttijd?
er spelen maar rond de 900/1300 mensen dat ik in die dagen heb gezien en een wachttijd.. bestaat niet daar :puh:

jha, je moet zelfs w8en omdat er te weinig mensen zijn ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben hem nu aan het downloaden, als ik hem heb zal ik te vinden zijn onder de naam Awi_ (dat is het probleem met mijn naam, hij is maar 3 letters lang en voor de meeste dingen moet je nick 4 karakters of langer zijn xP), ik heb wel hoge verwachtingen van het spel dus ik weet niet of ik het lang zal spelen ^^ Maarja hij is nu op 3% ik zeg het wel als ik gespeeld heb. Oja, met 3600 mensen op 1 server, maakt dat geen enorme lange wachttijd?
er spelen maar rond de 900/1300 mensen dat ik in die dagen heb gezien en een wachttijd.. bestaat niet daar :puh:

jha, je moet zelfs w8en omdat er te weinig mensen zijn ^^

Ik speel het nu ook maar ik heb nog even een vraagje ^^ Het is een leuk spel, maar hoe krijg ik meer geld? Want met battles krijg ik alleen XP :S

Link to comment
Delen op andere websites

nieuwe sniper is idd erg leuk ^^ accuracy was 6% bij me en had 80 headshots

toen nam ik gewone spray wapen en gelijk accuracy naar 2% in 3 games :puh:

je krijgt idd SP als je rang omhoog gaat *de eerste ga je omhoog als je 3500XP hebt. *30.000SP*

maar na elke game die je gespeeld hebt staat er een balkje met SP upwaardering *volgens mij zoiets* en dan krijg je volgens mij 10.000 per keer *duurt wel lang*

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

:cya: heey

Als ik soldierfront wil downloaden lukt dat. Maar als ik het wil spelen :N , duzz als ik op play live druk staat er: ERROR cannot run multiple instants of soldierfront(2) :N. Weet iemand wat dit inhoud, of wat ik er tegen kan doen??want ik wil het graag spelen!

:tu::cya:

Bewerkt: door roy_kant
Link to comment
Delen op andere websites

Ze hebben geprobeerd de Battlefield 2 serie na te maken, je herkent diverse personages terug en ook de ranking.

Ziet er leuk uit, maar meer ook niet. 0_0

BF? Ik denk eerder CS, pff eigenlijk is het gewoon een bagger spel, voor een tientje haal je een echte shooter in huis waar je veel meer plezier aan heb;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Dit is een vet spel ja, ben 1st lietenant en zit in een vet goede nederlandse clan,genaamd Dutch(rank 82 in heel SF)

tot nu toe heb ik zoveel sp gekrege:

private: 10.000

staff sergt.:20.000

master sergt.30.000

major:40.000

en Sp recharge

verder weet ik niet, of G coin natuurlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...