Jump to content

GTA III Tutorial - Taxi Driver-missie uitvoeren in een willekeurig voertuig


Dotz

Recommended Posts

Taxi Driver submissie doen in een willekeurig voertuig - GTA III Door Dotz - The Underground Gang Member



Wat je nodig hebt is natuurlijk een taxi, cabbie of borgnine. Pak dus een van die voertuigen en ga op zoek naar een voertuig waar jij graag de Taxi Driver submissie in wil voltooien.

Stap in, en druk op de knop om de Taxi Driver submissie te starten, laat de echter niet los maar houd in hem ingedrukt! Stap nu uit (met de knop ingedrukt), stap in het voertuig waar jij graag de Taxi Driver submissies in wil doen en laat de knop los om de missie te starten.

De knop om de submissie te starten is voor de

Xbox: ?

Playstation 2: R3

PC: Caps Lock

Tips

• Dit is een goede manier om deze missie te veraangenamen, mocht je er niet veel aan vinden en toch voor de 100% gaan.

• Als je een snel voertuig pakt zoals de cheetah of banshee dan kun je heel gemakkelijk speed bonussen halen.

• Dit werkt om (door mij) onbekende redenen niet met de Vigilante-missies. Vanzelfsprekend werkt het niet met de Paramedic- en Firefighter-missies, namelijk vanwege het ontbreken van ruimte voor patiënten en blusapparatuur.

Veel succes & plezier! Heb je nog vragen, suggesties, opmerkingen en/of aanvullende informatie pm dan eventjes naar mij ;) .

62s1klein.jpg74s2klein.jpg39s3klein.jpg

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

Grappig gevonden! Maar waar vind jij dit allemaal?

Hij kan het ook zelf ontdekt hebben :puh:. Als je je verveelt dan ga je vaak naar vanalles zoeken en dan kom je soms op leuke dingen uit (maar dat weet ik natuurlijk niet zeker of dat de reden was xD).

Maar het is wel leuk gevonden, dat maakt de missies wel een stuk makkelijker.

Link to comment
Delen op andere websites

Grappig gevonden! Maar waar vind jij dit allemaal?

Hij kan het ook zelf ontdekt hebben :puh:. Als je je verveelt dan ga je vaak naar vanalles zoeken en dan kom je soms op leuke dingen uit (maar dat weet ik natuurlijk niet zeker of dat de reden was xD).

Maar het is wel leuk gevonden, dat maakt de missies wel een stuk makkelijker.

Precies, jaren speelervaring denk ik.. Ik heb alle (sub)missies van GTA III wel gezien, dus ga ik andere dingen doen/zoeken in Liberty City ;) . En dit maakte de missie voor mij een stuk leuker en makkelijker..

Link to comment
Delen op andere websites

leuk, nooit geweten!

als het goed is moet je bij de xbox op de linker duimstick drukken

maar weet het niet 100% zeker

Ok, heeft die knop een naam? Het linkerpookje van de Ps heet bijvoorbeeld ''L3''.

nee, het heet

left thumbstick

en weet zeker dat het die knop is :puh:

Bewerkt: door d0nM0NTANA
Link to comment
Delen op andere websites

Tof, dit wist ik nog niet...hadden we dit 5 jaar geleden maar geweten, had ´t toch weer een stukje makkelijker gemaakt :)
Haha als geroutineerde GTA III speler kan je het wel zonder deze "trick" toch ;):puh:
Jawel, dat heb ik ook wel meerdere keren gedaan, maar 't was ook niet verkeerd geweest om met een Banshee of zoiets de Taxi-missies te spelen.
Link to comment
Delen op andere websites

• Dit werkt om (door mij) onbekende redenen niet met de Vigilante-missies. Vanzelfsprekend werkt het niet met de Paramedic- en Firefighter-missies, namelijk vanwege het ontbreken van ruimte voor patiënten en blusapparatuur.[/left][/color]

Dat de Firefighter-missies niet werken snap ik wel, maar is het niet mogelijk om Paramedic met een Coach te doen? Kun je alle patienten in één keer meenemen. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

• Dit werkt om (door mij) onbekende redenen niet met de Vigilante-missies. Vanzelfsprekend werkt het niet met de Paramedic- en Firefighter-missies, namelijk vanwege het ontbreken van ruimte voor patiënten en blusapparatuur.[/left][/color]

Dat de Firefighter-missies niet werken snap ik wel, maar is het niet mogelijk om Paramedic met een Coach te doen? Kun je alle patienten in één keer meenemen. :bier:

Ik heb zo'n vermoeden dat het niet werkt, maar proberen kun je het natuurlijk altijd.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...