Jump to content

[Stelling] Black ops wordt beter als cod 5 en 6!


Fiegel5

Games: Stelling van de week  

13 leden hebben gestemd

  1. 1. Cod; Black ops wordt beter als cod 5 en 6

    • Eens
      12
    • Oneens
      1


Recommended Posts

Ik verwacht dat hij beter wordt aangezien het een opvolger is, dan verwacht je toch een verbeterde versie van een vorig deel. Misschien is hij wel beter omdat slechter simpelweg niet kan (al is dat wat overdreven natuurlijk). Ik ben geen fan van de serie.

Link to comment
Delen op andere websites

Of hij beter word moeten we nog maar afwachten, MW2 was een toppertje maar heeft nu echt wel zijn beste tijd gehad. Mensen willen weer iets nieuws en dat is Black Ops ongetwijfeld. Of de graphics er beter uitzien betwijfel ik, dat was bij Modern Warfare één van de grootste opvallende dingen. Het spel geeft bij wel een goede indruk aangezien ik nu ook wel een tijdje klaar ben met Battlefield.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, ik denk dat CoD Black Ops meer naar mijn smaak valt.

Ik heb altijd al een beetje cusomization gemist in een CoD en dat heeft Black Ops ongetwijfeld.

Wager match en de manier waarop je dingen dit keer unlocked lijken mij persoonlijk ook een stuk uitdagender. Ik spaar liever en koop mijn favorite wapen.

Zo kon ik in Modern Warfare 2 amper gebruik maken van de Ak- 47, omdat je die pas unlocked bij Rank 70.

Ja, ik denk dat Black Ops iniedergeval voor "mij" leuker wordt. Of hij ook een hoger cijfer scoort weet ik niet, maar tot nu toe zie ik dat Treyarch wil voorkomen dat 90% gaat campen, boosten of noob tuben, dat bevalt mij ook wel. :) Wat ik in Modern Warfare 2 ook wel mistte was de Zombies Co Op en Campaign Co Op wat CoD World At War had.

Link to comment
Delen op andere websites

Ha, Black Ops zal wel weer zo'n overhypte troep multiplayer game worden waarbij ze de slechste aspecten van het realisme hebben gejat (zoals het one hit one kill gezeik) en de slechtste aspecten van het arcade hebben gejat (zoals de commando noobs), met nog wat noob-friendly rotzooi er tussen in (nade launchers). De graphics zullen wel weer net zo matig zijn als MW2. De gene die vinden dat dat een grafische hoogtepuntje was hebben nog nooit een ander spel gespeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Black Ops ziet er wel erg vet uit, maar dat heb je natuurlijk bij alle trailers/previews. Ze vertellen natuurlijk altijd erg positieve verhalen, en achteraf blijkt het een tegenvaller te zijn. Dus tja ik zou het zelf niet echt durven te zeggen of Black ops beter wordt of niet. Ik ga er wel vanuit, maar of het zo is? Keine ahnung.

Link to comment
Delen op andere websites

Eens eens en nog eens,eens! Creat-a-class 2(+1) zowiezo heerlijk omdan die extra dingen te doen(+1),Ook geen nuke meer (+1) Nieuwe wapens,maps,perks,atachements zijn ook altijd leuk om te verkennen dus of hij beter word of niet je hebt er toch nog een heb plezier aan :)

Link to comment
Delen op andere websites

Als hij beter is dan MW2 zegt het nog niks, want dat is een spelletje van spele.nl ook wel, maar ik denk dat er wel wat inzit.

Het word voor mij denk ik geen spel waar ik jaren zoet mee ben, maar het lijkt me al met al toch wel goed.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...