Jump to content

Kan geen vigilante doen.


Guardian1980

Recommended Posts

Ik wil de vigilante-missies gaan doen, maar hoe hard Claude ook aan de portieren van (geparkeerde) politievoertuigen rukt, ze gaan niet open. Is het soms dat dit alles pas kan na een bepaalde missie in de storyline ofzo :? ik kon die info nergens vinden. Hoop dat jullie me kunnen helpen, en ik weer verder kan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil de vigilante-missies gaan doen, maar hoe hard Claude ook aan de portieren van (geparkeerde) politievoertuigen rukt, ze gaan niet open. Is het soms dat dit alles pas kan na een bepaalde missie in de storyline ofzo :? ik kon die info nergens vinden. Hoop dat jullie me kunnen helpen, en ik weer verder kan.

Volgens mij zitten de geparkeerde politiewagens inderdaad op slot, maar is het niet zo dat die op een bepaald moment los zijn. Wat je kunt doen om toch zo´n auto te krijgen, is een rijdende politiewagen proberen te stelen. Als ´t goed is krijg je die ook niet open, maar komt de agent achter je aan. Ren een rondje om de auto of zo, stap in en wegwezen...die ene ster raak je wel kwijt lijkt me, dus dan kun je beginnen met de Vigilante Mission.

Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil de vigilante-missies gaan doen, maar hoe hard Claude ook aan de portieren van (geparkeerde) politievoertuigen rukt, ze gaan niet open. Is het soms dat dit alles pas kan na een bepaalde missie in de storyline ofzo :? ik kon die info nergens vinden. Hoop dat jullie me kunnen helpen, en ik weer verder kan.

Volgens mij zitten de geparkeerde politiewagens inderdaad op slot, maar is het niet zo dat die op een bepaald moment los zijn. Wat je kunt doen om toch zo´n auto te krijgen, is een rijdende politiewagen proberen te stelen. Als ´t goed is krijg je die ook niet open, maar komt de agent achter je aan. Ren een rondje om de auto of zo, stap in en wegwezen...die ene ster raak je wel kwijt lijkt me, dus dan kun je beginnen met de Vigilante Mission.

Succes!

Dat is juist, en bovendien zitten niet alle voertuigen op slot.. Mocht je, met alle respect, zo noob zijn dat je geen politiewagen kan stelen probeer dan een keer van het eiland af te rijden en weer terug te gaan ;) .

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor de info, zal zometeen maar eens even de politie gaan pesten. En Dotz, ik denk dat het me wel gaat lukken ;)

Dat mag ik hopen, maar dat denk ik ook wel. Anders zou je ook nog een trainer kunnen downloaden om een politiewagen te spawnen. Overigens is het beste voertuig om de missies in te doen een tank (rhino) en kun je de missies ook doen in de enforcer en de FBI car/cruiser ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Probeer de missie ook eens in een rhino! Dat voegt, euh, een extra dimensie toe aan de missie 0_0 .

Heb ik ook al gedaan, erg grappig :7 Alleen heb ik in de tank wat moeite met het slalommen door druk verkeer en bergop rijden: Wat is de beste plek om vigilante met een Rhino te doen? En als ik een cheat gebruik voor een Rhino, kan ik dan nog wel 100% halen?

Link to comment
Delen op andere websites

Probeer de missie ook eens in een rhino! Dat voegt, euh, een extra dimensie toe aan de missie 0_0 .

Heb ik ook al gedaan, erg grappig :7 Alleen heb ik in de tank wat moeite met het slalommen door druk verkeer en bergop rijden: Wat is de beste plek om vigilante met een Rhino te doen? En als ik een cheat gebruik voor een Rhino, kan ik dan nog wel 100% halen?

Dat van die cheat weet ik niet, ligt er overigens ook aan welke versie van GTA III je hebt. Ik vind Staunton Island het leukst om vigilante te doen. Maar als je de vigilante missies al hebt uitgespeeld kun je deze natuurlijk ook gewoon nog eens overdoen voor de lol. Als je dat het risico van die 100% niet wilt lopen dan raad ik je aan het leger achter je aan te jagen en een rhino te stelen. Mocht je Staunton Island unlocked hebben natuurlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...