Jump to content

wikigta loopt achter


darockstardude

Recommended Posts

ik vind het raar dat er op wikigta nog altijd geen missieoverzicht is van the ballad of gay tony en dat er alleen maar easter eggs zijn gevonden die in de preview voorkwamen van vele jaren geleden. ik ken nog redelijk veel easter eggs in gta iv die zelfs niet op youtube te vinden zijn zoals een parodie op "for those about to rock ... we salute you", rare grafstenen, dildo's en nog wat van dat dat niet hier staat.

Link to comment
Delen op andere websites

Tsja...WikiGTA is inderdaad nog niet helemaal gevuld op dat vlak. Denk je dat wij dat niet weten? :puh: Het komt wel, maar daar is tijd voor nodig... Verplaatst naar WikiGTA forum.

Tot die tijd kan je altijd hier op het forum van alles bespreken en bekijken, welkom. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Als je het zelf beter kan zet je toch een eigen wiki over gta op? Dan zul je meteen ondervinden hoe moeilijk zo'n overzicht te maken is! Ik vind dat ze geweldig werk verrichten door zo'n overzichten te maken!

ik heb niet gezegd dat ze hun werk slecht doen, ik zeg gewoon dat ze op sommige vlakken nog redelijk achter staan

Link to comment
Delen op andere websites

Als je het zelf beter kan zet je toch een eigen wiki over gta op? Dan zul je meteen ondervinden hoe moeilijk zo'n overzicht te maken is! Ik vind dat ze geweldig werk verrichten door zo'n overzichten te maken!

ik heb niet gezegd dat ze hun werk slecht doen, ik zeg gewoon dat ze op sommige vlakken nog redelijk achter staan

TBoGT is een vrij nieuwe GTA, een van de nieuwste, dat is dus te verklaren. Wat ik heel erg vreemd vind is dat er veel informatie ontbreekt over de oudste 5 GTA's. En i.p.v. hier kritiek te leveren kun je beter de EE's kenbaar maken door ze te posten in de EE-sectie van het forum. En zoals al gezegd door mij, een missieoverzicht is extreem gecompliceerd.

Link to comment
Delen op andere websites

Het missieoverzicht is gewoonweg zo lastig bij TBOGT omdat Tony zijn missies in sets van twee geeft. En daarnaast is het ook niet dat de anderen elkaar leuk opvolgende, want op een gegeven moment kun je weet ik veel hoeveel missies open hebben staan. Yusuf, Tony, Bulgarin, moeders, etc. En die lopen allemaal op een of andere manier in elkaar over. Voor de een is missie a nodig, voor de ander missie b. Maar je moet natuurlijk wel missie a en b hebben gedaan om c te openen. (= heel vervelend, gezien je het vaak niet door hebt, en moet dubbelchecken. Wordt deze missie geunlocked door missie b, of heeft missie a [die je voor b hebt gehaald] er ook mee van doen?) En dan Tony's sets van twee, welke allebei gedaan moeten worden om de volgende set vrij te spelen, maar onderling kan de ene missie wel een andere missie triggeren.

Beh.. uitleggen is al moeilijk zat. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Als je het zelf beter kan zet je toch een eigen wiki over gta op? Dan zul je meteen ondervinden hoe moeilijk zo'n overzicht te maken is! Ik vind dat ze geweldig werk verrichten door zo'n overzichten te maken!

ik heb niet gezegd dat ze hun werk slecht doen, ik zeg gewoon dat ze op sommige vlakken nog redelijk achter staan

TBoGT is een vrij nieuwe GTA, een van de nieuwste, dat is dus te verklaren. Wat ik heel erg vreemd vind is dat er veel informatie ontbreekt over de oudste 5 GTA's. En i.p.v. hier kritiek te leveren kun je beter de EE's kenbaar maken door ze te posten in de EE-sectie van het forum. En zoals al gezegd door mij, een missieoverzicht is extreem gecompliceerd.

TBoGT is al een jaar oud heur.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je het zelf beter kan zet je toch een eigen wiki over gta op? Dan zul je meteen ondervinden hoe moeilijk zo'n overzicht te maken is! Ik vind dat ze geweldig werk verrichten door zo'n overzichten te maken!

ik heb niet gezegd dat ze hun werk slecht doen, ik zeg gewoon dat ze op sommige vlakken nog redelijk achter staan

TBoGT is een vrij nieuwe GTA, een van de nieuwste, dat is dus te verklaren. Wat ik heel erg vreemd vind is dat er veel informatie ontbreekt over de oudste 5 GTA's. En i.p.v. hier kritiek te leveren kun je beter de EE's kenbaar maken door ze te posten in de EE-sectie van het forum. En zoals al gezegd door mij, een missieoverzicht is extreem gecompliceerd.

TBoGT is al een jaar oud heur.

Nog knap dat ze zoveel informatie in korte tijd verzamelen, uitleggen, hosten bladibladibla..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...