Jump to content

Welke clan meest actief online multiplayer?


GTARM

Recommended Posts

Korte vraag...

Welke clan is meeste actief met GTA4 & Episodes Multiplayer?

Of word dit bijna niet meer gespeeld?

LibertyKillerz is het meeste actief, maar volgens mij kan jij er nog niet in omdat je 100 posts moet hebben dacht ik

Bewerkt: door Royboow
Link to comment
Delen op andere websites

Ikzelf zit bij Death Inc., de XBOX-clan, dus kan alleen daar voor spreken. Wij zijn elke zaterdagavond met een aantal mensen online. DI heeft momenteel 38 leden, gemiddeld zijn er bij elke bijeenkomst zo'n 8 leden die meedoen. Er zijn er een paar die elke keer meedoen, en de rest is elke keer verschillend. Momenteel gaan we echter ook doordeweeks avondjes organiseren, dus animo is er zeker wel ja. We spelen GTA IV, EfLC en RDR, elke keer weer wat anders. Het is een hele gezellige clan, en tot op heden heb ik geen spijt van m'n aanmelding.

Link to comment
Delen op andere websites

Even voor de duidelijkheid... Death Incorporated is de Xbox clan, en LibertyKillerz is de PS3 clan.

Edit: hier wil ik tevens aan toevoegen dat Ghost Legion de PC clan is. Dus voor ieder wat wils. :engel:

Bewerkt: door Shorty_D
Link to comment
Delen op andere websites

Ja het in mij bedoeling zodra ik genoeg heb gepost om in een clan te gaan.

Ik heb zelf ps3 dus Death Incorporated word het niet.

Maar libertykillerz organiseren die ook veel doordeweeks of is dat een beetje over vanwege nieuwe games en Red Dead?

Link to comment
Delen op andere websites

Zijn LibertyCityKillers nog veel actief????

Want het is toch ook zo dat een gang stukje prive forum heeft. dus kan niet zien of ze regelmatig online zijn.

Bewerkt: door GTARM
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

GTA N.O.O.S.E Clan is elke avond om 19:00 uur online, ik weet niet hoe het zit met de andere clans!

Mvg,

GTA N.O.O.S.E

Bij lid worden letten we op deze punten:

- Je kunt vaker dan 3 dagen in de week om 19:00 uur online zijn, het wordt bijgehouden!

- Je hebt een headset

- GTA TBoGT verplicht, spelen we op

Bewerkt: door -Nico-Bellic-
Link to comment
Delen op andere websites

Bij lid worden letten we op deze punten:

- Je kunt vaker dan 3 dagen in de week om 19:00 uur online zijn, het wordt bijgehouden!

Sorry, maar dit vind ik echt een belachelijke regel, heb jij geen training, wedstrijden, vrienden of huiswerk of zo? Ik denk niet dat de meeste mensen 3 avonden op een week online kunnen zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
AeroCool (gast)

Bij lid worden letten we op deze punten:

- Je kunt vaker dan 3 dagen in de week om 19:00 uur online zijn, het wordt bijgehouden!

Sorry, maar dit vind ik echt een belachelijke regel, heb jij geen training, wedstrijden, vrienden of huiswerk of zo? Ik denk niet dat de meeste mensen 3 avonden op een week online kunnen zijn.

ik ben met boer eens

je kan niet vaker dan 3 dagen online zijn op gta zijn

dat lukt mij ook niet als jij veel leden wil krijgen

moet je die regel weg hallen

Bewerkt: door dennis313
Link to comment
Delen op andere websites

Bij lid worden letten we op deze punten:

- Je kunt vaker dan 3 dagen in de week om 19:00 uur online zijn, het wordt bijgehouden!

Sorry, maar dit vind ik echt een belachelijke regel, heb jij geen training, wedstrijden, vrienden of huiswerk of zo? Ik denk niet dat de meeste mensen 3 avonden op een week online kunnen zijn.

ik ben met boer eens

je kan niet vaker dan 3 dagen online zijn op gta zijn

dat lukt mij ook niet als jij veel leden wil krijgen

moet je die regel weg hallen

Dat van die headset vind ik ook dom , ( voor pc clans dan ) , ik ben niet zo'n prater namelijk...

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...