Jump to content

Grand Theft Auto 2: NL Mod


Flitskikker

Recommended Posts

1293551236-032.png

Die twee keuzemogelijkheden zijn naar mijn mening nog steeds te lang, dat gedeelte van ''ik heb gelezen'' zou bij zowel de positieve als de negatieve keus weggelaten mogen worden. Dat vind ik tenminste. De unistaller mag naar mijn mening ook wel tweetalig :cab: (als dat niet teveel moeite is) :puh: .

:$

Verder ziet het er keigoed uit! :D KUTGW!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 192
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dotz

    59

  • Flitskikker

    31

  • Casss

    18

  • Remcconen

    14

[...]

Die twee keuzemogelijkheden zijn naar mijn mening nog steeds te lang, dat gedeelte van ''ik heb gelezen'' zou bij zowel de positieve als de negatieve keus weggelaten mogen worden. Dat vind ik tenminste. De unistaller mag naar mijn mening ook wel tweetalig :cab: (als dat niet teveel moeite is) :puh: .

:$

Verder ziet het er keigoed uit! :D KUTGW!

Uninstaller ga ik nog aan werken. :Y

Maar eerst moet de vertaling sowieso afkomen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of jullie nog vertalers nodig hebben? Mocht dit het geval zijn dan kunnen jullie mij een stuk tekst sturen (heb het spel zelf niet), en help ik graag.

Veel vertalingen heb ik nog niet ontvangen, en mede aan de activiteit in dit topic te merken, is er dus hoogstwaarschijnlijk nog een hoop tekst om te vertalen. Vraag even rond wie er stuk wilt delen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Anders kan naar mij ook nog wel een stukje gestuurd worden, dat deel wat ik van Flits kreeg was zo gedaan. :bier:

Edit: Anders kun je (of ik) ook even rond PB'en hoe het staat met de vertalingen bij diegene die nog niks hebben ingeleverd.

Bewerkt: door Basssss
Link to comment
Delen op andere websites

Bij deze trek ik me terug uit het project. Ik heb niet het gevoel dat er gestructureerd gewerkt wordt en ben het ook niet eens met de hele gang van zaken. Dan ga ik m'n tijd liever besteden aan andere dingen.

Succes ermee, ik hoop dat het een succes wordt :)

Link to comment
Delen op andere websites

Het is juist zwaar onverstandig om veel te leren voor een CITO. Het gaat vooral om kennis die je altijd beschikt. Zo te zien is dit de toets voor het voortgezetonderwijs. Straks scoor je 545, mooie score, dan ga je naar het VWO en kun je daar een jaar overdoen omdat het toch te hoog is voor je.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is juist zwaar onverstandig om veel te leren voor een CITO. Het gaat vooral om kennis die je altijd beschikt. Zo te zien is dit de toets voor het voortgezetonderwijs. Straks scoor je 545, mooie score, dan ga je naar het VWO en kun je daar een jaar overdoen omdat het toch te hoog is voor je.

tja, da's waar. Maar toch, ik stop. :(

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...