Jump to content

[Stelling]Ik heb voor de nieuwe Cod een pre-oder staan.


Fiegel5

Games; Stelling van de week nr.44  

28 leden hebben gestemd

  1. 1. Ik heb voor de nieuwe Cod een pre-oder staan.

    • Ja
      6
    • Nee
      22


Recommended Posts

Ik heb hem nog niet gepre-ordered of hoe je het ook schrijft, omdat ik nog niet helemaal zeker ben of ik hem ga kopen. Ik pre-order ook enkel games als ik toevallig in die winkel moet zijn.

Want om de een of andere reden vind ik het nogal lomp om 5 km naar de winkel te rijden om dan met alleen maar een papiertje terug te komen. :puh:

Ten zij er een special edition is die ik echt graag wil, dan zit ik er niet veel mee in. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

'k vind al die COD games hetzelfde. Beetje saai... 't is dezelfde game alleen wat mooier en meer.

Ik ga hem niet kopen, Omdat er zo veel gamesukkels zijn die helemaal doordraaien met dit spel :bonk:. Agressief worden als ze verliezen, of als ze onderbroken worden tijdens het spelen. En van dat dagenlange gelul over clans en welke level, en hoe goed ze wel niet zijn ben ik ook wel zat... :duh:

Edit voor Above:

Voor het delen van meningen of peilen, precies wat jij nu doet ^_^

Bewerkt: door Maikle
Link to comment
Delen op andere websites

Wat is het nut van dit topic.

Who cares of je Black Ops al besteld hebt? :7 (Mening)

Omdat iedereen nu al denkt dat Black Ops de game van 2010 gaat worden en omdat er nogal veel wordt over gepraat waarschijnlijk. :puh:

Zelf denk ik niet dat Black Ops de game van 2010 gaat worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, ik heb alleen Just Cause 2 gepre-orderd.

Ik vind zelf niks aan die hele CoD serie, evenals NFS het is allemaal uitgemolken.

MoH heb ik vroeger wel kapot gespeeld, dat vind ik nog wel een goede serie.

Net als GTA :D

Link to comment
Delen op andere websites

Het gaat hier niet om wat je er van vind, maar of je een pre- order hebt staan voor Black ops. Waarom? Om te peilen over hoeveel mensen het hebben staan, verdere discussie over de stelling op zich kan via PM.

Link to comment
Delen op andere websites

Het gaat hier niet om wat je er van vind, maar of je een pre- order hebt staan voor Black ops. Waarom? Om te peilen over hoeveel mensen het hebben staan, verdere discussie over de stelling op zich kan via PM.

Oké dat is duidelijk, naar mijn mening is het in dat geval meer een peiling dan een stelling. Aangezien dat alles was wat ik erover kwijt wou heb ik ervoor gekozen je niet te pm'en maar hier gewoon te posten, ik wou geen discussie met je voeren :) .

Overigens is de reden dat ik hem niet heb bestelt vooral mijn geld, en ik besteed mijn geld liever aan uitgaan! Maar ik ben sowieso geen fan van de CoD-serie, ik blijf rustig wachten op BF3 :) .

Link to comment
Delen op andere websites

De Call of Duty reeks begint sterk op de Fallout reeks te lijken, alleen maakt Fallout het nog een beetje leuk.

CoD herkauwt de engine gewoon opnieuw en opnieuw, maakt een paar nieuwe poppetjes, een koos verhaalloze singleplayer erbij, misschien een wapen of twee er aan toevoegen en de bestaanden verneuken, paar lichte verandereningen toebrengen, en dan het hele spel toch nog verkutten. Ik ga dit spel dus niet kopen. Heb MW2 gekocht, gespeeld en weer terug in de kast gestopt. Wat vind ik het toch zó jammer dat ik hem niet voor de PS3 had gekocht. Had ik hem nog kunnen verkopen :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...