Jump to content

[BUG] Een auto die je volgt?


grandtheftauto...

Recommended Posts

Hey, ik heb heel veel auto mods ingesteld zoals: Bentley, Ferrari & Audi, ben ik eens met die autos gaan botsen tegen andere NORMALE autos... volgens ze me en willen ze botsautotje spelen :D Echt een weirde bug, is het bij jullie ook?

Info hoe je het kan krijgen:

1. Start new game

2. Pak een auto, de beste: Bobcat

3. Bots tegen een auto die door R* gemaakt is. ht beste: Ranger

4. Klaar is kees, nu lekker botsautotje spelen :)

5. Stoppen is gewoon eruit springen, die auto die je volgt volgt nu die auto

Video:

Bewerkt: door grandtheftauto...
Link to comment
Delen op andere websites

zijn dit lege auto's? want anders kunnen het ook agressive bestuurders zijn, wat dan nog leuker is om te doen: uitstappen en stiertje vechten ;p

Nee kijk, als die bij een stoplicht wachten en ik botst volgen ze me, ze slaan me niet maar ze botsen me auto kapoet! en toen doe ik die cheat van autos exploderen alas je tegen bots en hij dood, BAM! XD :7

Link to comment
Delen op andere websites

ja er zitten dus mensen in, maar ik bedoel met stiertje vechten, dat je uitstapt dan probeert ie je aan te rijden

Weet niet, zal ff kijken brb

EDIT: hij blijft de auto volgen, al spring je eruit... best wel werird

Bewerkt: door grandtheftauto...
Link to comment
Delen op andere websites

Weet, maar met een ranger of bobcat weet je al zeker dat het daar lukt. en agressieve bestuurders???? die cheat heb ik niet ingesteld.

Alsnog zijn er wel agressieve bestuurders, als je iemand in het echte leven een deuk in de auto rijd heb je ook kans dat diegene achter je aan komt. Met die cheat waar jij het over hebt word ineens iedereen in het spel agressief, voor de cheat zijn enkel een paar mensen agressief. Verder is het niet echt een bug, gewoon een slechte uitwerking van Rockstar. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij is dit altijd zo geweest, ik heb dit al bij veel andere auto's voorgehad. Dit kan inderdaad best wel irritant zijn. Meestal probeer ik dan gewoon de agressieve bestuurder uit zijn auto te trekken en hem te vermoorden. Ofwel een andere auto nemen natuurlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...