Jump to content

[2010] Forum Awards


Dutchy3010

Recommended Posts

Je mag wel op jezelf stemmen, maar dat is in mijn ogen echt zielig. :7 Hoe kan je nu van jezelf beoordelen of je de beste bent? Ik zit er dan ook over te denken om een lijst te maken met iederene die op zichzelf stemde, zoals ook al eens gebeurd is op GTAForum.scom. :bier:

Is dat vorige keer niet gebeurd in Admins Strippen of zoiets? Meen in ieder geval dat er ergens iets over narcisten stond naar aanleiding van de forum awards.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 191
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    17

  • Silverbyte

    14

  • BoerTijger

    12

  • Kloep

    10

Je mag wel op jezelf stemmen, maar dat is in mijn ogen echt zielig. :7 Hoe kan je nu van jezelf beoordelen of je de beste bent? Ik zit er dan ook over te denken om een lijst te maken met iederene die op zichzelf stemde, zoals ook al eens gebeurd is op GTAForum.scom. :bier:

Is dat vorige keer niet gebeurd in Admins Strippen of zoiets? Meen in ieder geval dat er ergens iets over narcisten stond naar aanleiding van de forum awards.

Dat ging over de nominaties:

gallery_748_27_9017.png

:$

Link to comment
Delen op andere websites

Maar dan rijst bij mij de vraag: stél nou dat er slechts twee kandidaten voor een bepaalde award zijn. Project A is fantastisch geregeld, keurig verzorgd en duidelijk de meerdere van project B, dat eigenlijk gewoon kut is. Persoon X is de 'leider' van project A, en wil graag een stem uitbrengen. Je voelt 'm al aankomen: zijn project is eigenlijk gewoon het best, dus moet hij eerlijkheidshalve gewoon op zijn eigen project stemmen (Met als risico dat hij misschien een narcist genoemd zal worden), of kiest hij toch voor project B, dat die stem eigenlijk niet verdiend heeft?

Geen mening is natuurlijk ook een optie, maar dat is meer bedoeld voor mensen die er ook daadwerkelijk geen oordeel over kunnen vellen. Persoon X kan dat wel, omdat hij stiekem ook wel weet dat zijn project beter is.

Keuzes, keuzes... :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat ben ik absoluut met je eens, maar ik denk dat je in het voorbeeld dat ik gaf toch wel voorzichtig kunt stellen dat je eigen project gewoon beter is. Tuurlijk, je ziet foutjes, smetjes en andere details bij jezelf een stuk makkelijker over het hoofd, maar als het zó overduidelijk is, zou je dan nog altijd op de ander stemmen? Uit sportief oogpunt is dat misschien wel het best, maar dan je erg politiek correct in plaats van dat je je gevoel volgt.

Maar goed, dat is hoe ik het zie. Ik wil hiermee absoluut niet het op jezelf stemmen goedpraten, maar een klein beetje discussie kan nooit kwaad. :puh:

Disclaimer: bovenstaande voorbeelden zijn fictief, en elke overeenkomst met de werkelijkheid is louter toevallig.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou ook niemand die op zichzelf stemt uitsluiten i.v.m. fraude, dat moet iedereen zelf weten. Misschien kan je het nog wel enigszins objectief zeggen van projecten, maar hoe kan je jezelf de beste modder worden, om maar een zijstraat te nemen? Waarop baseer je dat dan? Of hoe weet je dat jij meer weet dan anderen van een bepaalde GTA? Dat is zo lastig te bepalen, dat je gewoon niet enigszins objectief kunt zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat heb ik dit jaar opvallend veel 'Geen mening' aangeklikt omdat ze het allemaal niet verdienden naar mijn mening. Om dan te stemmen op diegene die je het meest 'dierbaar' is(voor zover dit kan op een forum) vind ik dan ook weer zo zielig, lang leve 'Geen mening' dan maar.

Link to comment
Delen op andere websites

Je bent zelf MAF. :D

Maar inderdaad, wat Hannes probeert te zeggen, was het nomineren van IV: Open Tournaments ons niet om onszelf te doen, maar om het project op zich, en vooral ook rest van de crew exclusief mijzelf, die zich ervoor hebben ingezet. Jammer dat dat dan weer anders wordt geïnterpreteerd.. Maar niet vreemd, achteraf gezien. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Je bent zelf MAF. :D

Maar inderdaad, wat Hannes probeert te zeggen, was het nomineren van IV: Open Tournaments ons niet om onszelf te doen, maar om het project op zich, en vooral ook rest van de crew exclusief mijzelf, die zich ervoor hebben ingezet. Jammer dat dat dan weer anders wordt geïnterpreteerd.. Maar niet vreemd, achteraf gezien. :puh:

Jij bent een narcist. 0_0

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...