Jump to content

Masturbatie & Seks


Teh_Ninja

Masturbatie & Seks  

35 leden hebben gestemd

  1. 1. Masturbeer je vaak?

    • Ik heb nog nooit gemasturbeerd.
      4
    • Ik masturbeer dagelijks.
      10
    • Ik masturbeer tenminste drie keer per week.
      9
    • Ik masturbeer tenminste een keer per week.
      5
    • Ik masturbeer tenminste een keer per maand.
      1
    • Anders, nl.
      6
  2. 2. Heb je vaak geslachtsgemeenschap?

    • Ik heb nog nooit seks gehad.
      13
    • Ik heb dagelijks seks.
      3
    • Ik heb tenminste drie keer per week seks.
      2
    • Ik heb tenminste een keer per week seks.
      3
    • Ik heb tenminste een keer per maand seks.
      6
    • Anders, nl.
      8
  3. 3. Mijn seksuele geaardheid is:

    • heteroseksualiteit
      30
    • homoseksualiteit
      3
    • biseksualiteit
      0
    • transseksualiteit
      0
    • interseksualiteit
      0
    • panseksualiteit
      0
    • poliseksualiteit
      2
    • aseksualiteit
      0


Recommended Posts

Wat is panseksualiteit?

Dat is als je erg van koken houdt.

Nee, panseksuelen houden van alles. Vrouwen, mannen, transeksuelen. Een beetje mensen die niemand kunnen krijgen en hun kans op een partner sterk willen vergroten.

Hahaha :7 Ikvraag me altijd af of je dat soort mensen wel echt kunt vinden zonder internet te gebruiken.

Bi-seksualiteit is al een beetje een hype (bij vrouwen met name), al hebben de meesten die het zeggen te zijn nog steeds een duidelijke voorkeur. Maar veel pure bi-seksuelen zullen ook gewoon op transseksuelen (kunnen) vallen, ik snap eigenlijk niet waarom niet... afijn, dus heel veel van die mensen zijn waarschijnlijk panseksueel.

biseksualiteit is niet hetzelfde als panseksualtieit, mocht dat wel zo zijn, dan had ik nooit beide seksualiteiten in de poll gezet ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 490
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • moechy

    64

  • Dotz

    31

  • Teh_Ninja

    30

  • TheJesusOfSuburbia

    20

Als je gewoon ee tissue bij de hand hebt ofzo is het echt niet zo een rommel hoor :7

Zonde van de tissue, je kan ook gewoon uit het raam spuiten.

Ja ik zie het al voor me. Lekker met je lul uit het raam de plantjes 'water' geven! Hahaha! xD Bewerkt: door nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Maar even alle gekheid op een stokje.. Tom, hoe vind jij, als homoseksueel, een vriend? Ik bedoel, ik ben ooit op een meisje afgestapt met de bedoeling haar te versieren waarna ze lesbienne bleek te zijn.. Dat kan de beste overkomen, lijkt mij, de meeste mensen zijn immers homoseksueel. Maar het lijkt me erg ongemakkelijk om als homoseksueel op iemand van hetzelfde geslacht af te stappen met de intentie hem of haar te versieren, bovendien lijkt me dat de meeste mensen daar niet echt van gediend zijn..

Mocht het toeval nou dat een goeie vriend van mij een paar maanden geleden uit de kast is gekomen.. Hij heeft sinds twee weken een vriend, maar die heeft 'ie via internet leren kennen.. Gaat dat meestal zo bij niet-heteroseksuelen? :$

Mocht je de vraag vervelend vinden, dan antwoord je hem vanzelfsprekend niet heh ;):puh: . Maar aangezien je hier postte verwacht ik dat je wel enigszins bereid bent om erover te praten.

Nou, het is grappig dat je dat vraagt. Toevallig date ik momenteel een superlieve jongen die me enkele weken vroeg of ik een keer met 'm op een date wilde (via Facebook; kende hem al van Jong&Out, een organisatie voor jonge homoseksuelen). Vorige week woensdag dus gedaan. Was echt zo gezellig. Helaas woont hij niet heel erg dichtbij. Het is nog wel te doen als je een auto hebt of het OV pakt, maar dat eerste heeft bij mij geen zin omdat ik geen rijbewijs heb. En dat tweede is enorm omslachtig. Echter, komende maandag ga ik waarschijnlijk weer naar 'm toe. :)

Het is inderdaad wel opvallend dat het vinden van relaties bij niet-heteroseksuelen vaak via internet gaat. Maar dat hoeft echt niet altijd zo te zijn, hoor. ;) Echter, als je zomaar van hetzelfde geslacht probeert te versieren dan heb je, zoals jij al aangeeft, echt een probleem. Zeker bij de echte 'macho' jongens.

Ik vind het trouwens alleen maar fijn als mensen de moeite nemen om dit soort vragen te stellen, hoor. Ben heel open over dit onderwerp. Ben zelfs nationaal 'bekend'! Op mijn blog zijn enkele door mij geschreven columns te vinden en een aflevering van 'Wat Zou Jij Doen...' waaraan ik een keer heb meegedaan. Dat laatste is een programma waarbij maatschappelijke onderwerpen aan bod komen en daarover wordt dan gediscussieerd met leerlingen van basisscholen. In mijn geval ging het over homoseksualiteit. :)

Ah, ok, fijn dat je er in ieder geval over wilt praten! Die vriend van mij die ook uit de kast gekomen is heeft nog eens gezegd dat ''hij heterojongens veel leuker vind'' :7 . Dat wou ik gewoon even met je delen.

Edit: Ben jij die Tom uit dat filmpje trouwens?

Dat die vriend dat zegt, is begrijpelijk, haha. Veel knappe jongens zijn hetero. :$ Maar goed, mijn (nog dus onofficiële) vriendje is superlief. En innerlijk, dat is wat telt. :)

En die Tom uit dat filmpje ben ik, ja. :)

-----

@jobator: vind het toch best bijzonder, maar aan de andere kant niet raar ofzo, dat je masturberen 'not-done' vindt. Maar ik ben heel erg benieuwd naar waarom je er zo over denkt (behalve vanwege de kliederboel waarover gepraat wordt). Ik hoor dergelijke dingen weleens van mensen, die bijvoorbeeld Christen zijn. Maar ik ken jou niet goed, dus ik weet ook niet of het in jouw geval misschien uit respect voor je geloof is?

Is maar een vraag, hé. :)

-----

Ik ben in ieder geval iemand die geen problemen heeft hiermee en ik doe het dan ook gewoon graag. Wat je ervoor krijgt, kan na paar dagen/een week of langer niet masturberen echt héérlijk zijn.

Iemand hier die een bepaalde fetisj heeft? Ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar. :puh:

Ik ben niet gelovig.

Ik weet het eigenlijk niet 100%, het doet me gewoon niet zoveel.

Een stukje rund eten ook, dus?

Nee hoor, die is al dood.

Alsof jij nooit een mug dood mept, op een slak staat of die spin zijn pootjes uittrekken.

Neem mij eens niet zo serieus.

Het is een serieus topic, dan kan je ook serieuze antwoorden verwachten.

Link to comment
Delen op andere websites

Precies! Een dergelijk topic is op verzoek van de crew in de Opnie geopend omdat het eerste topic in de NOTA uit de hand liep! Een schuine bakken-topic ofzo kan wellicht in de Stamkroeg geopend worden :puh::)

Ben het er zelf persoonlijk zowel mee eens als een beetje oneens. Kijk, seks is een serieus onderwerp, maar het is toch fijn als je er een beetje 'losjes' over durft te praten? Ik heb daar zelf namelijk helemaal geen problemen mee. Dat het onderwerp serieus beschouwd moet worden, begrijp ik. Maar ik mag toch hopen dat er ook weleens grapjes over worden gemaakt? En dan geen flauwe, maar gewoon van die grapjes die beiden kunnen waarderen. :)

Ik vind seks een belangrijk en serieus onderwerp, maar ben er wel heel vrij in. Sterker nog, het is niet zo dat ik me echt diep schaam als mijn ouders erover beginnen. Het blijft iets volkomen normaals. Daar hoef je je niet voor te schamen, ook niet als je familie erover wil praten. :puh:

Iemand die het met me eens is?

Link to comment
Delen op andere websites

Precies! Een dergelijk topic is op verzoek van de crew in de Opnie geopend omdat het eerste topic in de NOTA uit de hand liep! Een schuine bakken-topic ofzo kan wellicht in de Stamkroeg geopend worden :puh::)

Ben het er zelf persoonlijk zowel mee eens als een beetje oneens. Kijk, seks is een serieus onderwerp, maar het is toch fijn als je er een beetje 'losjes' over durft te praten? Ik heb daar zelf namelijk helemaal geen problemen mee. Dat het onderwerp serieus beschouwd moet worden, begrijp ik. Maar ik mag toch hopen dat er ook weleens grapjes over worden gemaakt? En dan geen flauwe, maar gewoon van die grapjes die beiden kunnen waarderen. :)

Ik vind seks een belangrijk en serieus onderwerp, maar ben er wel heel vrij in. Sterker nog, het is niet zo dat ik me echt diep schaam als mijn ouders erover beginnen. Het blijft iets volkomen normaals. Daar hoef je je niet voor te schamen, ook niet als je familie erover wil praten. :puh:

Iemand die het met me eens is?

Het is natuurlijk hoe je er tegen aankijkt ( het zal ook eens niet, kan ie niet gewoon eens z'n hand opsteken en " ja, je hebt gelijk " zeggen 8) ).

Ik zal in de volgende alinea globaal mijn visie geven betreft seksualiteit, dat betekend niet dat ik ook houd van onderbroekenlol over geaardheid, seks, masturbatie en andere humor betreft dit onderwerp. Humor in een serieus topic, kan nog wel eens verkeerd opgevat worden en vice versa. Vooral bij een onderwerp wat vrij gevoelig voor sommige mensen kan liggen, zoals dit, snap ik dat men dit niet wil en dat er 1 serieus topic gevormd word en een voor de laconiekere kant.

" Masturbatie, seks en geaardheid" allemaal begrippen, waarover de een alles wilt vertellen en de ander liever zwijgt of een ander pad kiest ( de humor, niet het initiatief nemen om zelf een standpunt te creëren en dit ook te ( durven ) verdedigen ). En tja, vrij logisch is het ook wel, want niet iedereen hoeft te weten, dat ik terwijl ik een praatje over het weer houd met ( bijv. ) Charlie en / of Kim, dat ik ze eigenlijk wel stiekemweg heel erg leuk vind. Oja, is dat logisch?!? Nou ja, ik zou het wel op prijs stellen, als iemand met die gedachtes op zak het aan mij verteld, dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben met diegene. En als degene het niet verteld, weet je dan niet waar je aan toe bent? Of is het voor jou ook dezelfde zekerheid, die hij of zij stelt bij het binnenhouden van de informatie?!? Man wees iemand en durf beslissingen te nemen, ook al is er een mogelijke negatieve uitkomst. Leg uit waarom je niet durft tot een beslissing te komen, en welke (positieve en ) negatieve uitkomsten je verwacht. Pas dan weet je tenminste waar je aan toe bent met diegene, en wederzijds.

Daar zit wel wat in, maar men hoeft ook niet zo te overdrijven. Serieus; soms heb je van die homo's er tussen zitten, die kunnen gewoon niet stoppen met seksueel getinte grapjes en kunnen hun handen niet lager krijgen dan pijphoogte. Gelukkig ga jij nu niet te ver met seksueel getinte grapjes. Het is vrij simpel, om iemand buiten te sluiten omdat ie apart gedrag vertoond. Zou het dan niet mooier zijn, om juist degene erbij te trekken en hem of haar in waarde te laten?!? Wat moet ik met zo'n figuur, bij de groep dan moet ik de hele tijd m'n achterste bewaken. Wat als jij buiten je groep staat, omdat de anderen gewoon niet bang zijn voor diegene met het aparte gedrag? Als je het mij vraagt ben je vrij zeker als het om zekerheid gaat, behalve als de boel onzeker word. Neem een voorbeeld aan degene die buiten de groep staat; die is er beter in dan jij. " Geloof in jezelf, en in een ander. Ga voor jezelf, en voor een ander. Want alleen door voor beide te gaan, kan je alles aan. "

Oke,oke voordat je me nu ook nog gaat vragen om elke zondag naar de kerk te gaan en te bidden voor de heer: Eerst een vraagje; Kijk, dat ik niet 's werelds sterkste ben, no sh*t. Dat ik som asociaal ben, vertel mij wat. Maar ik kan er gewoon niet bij, dat er mensen leven op de wereld die er van boven uitzien als een blonde stoot, en van onder missen ze hun goot. Waarom doen die kerels, of dames , of tja hoe noem je die figuren¿ dat nou?

Ik denk, dat het het best is om eerst de basis voor jezelf te begrijpen. Wat is sekse? Nja, man & vrouw... pikkie & geen pikkie. En de transseksueel? Tja, Pikkie met pruik of geen pikkie met hormonen. Zie het als

eenzelfde waarde in de relatiecultuur als ras in een ( vroegere ) rassencultuur. Zwart, geel of wit. Jood of geen jood. Dat brengt een discriminatie of differentie in de cultuur van factoren zoals (status en macht), relaties, (emoties en hormonen)& seksualiteit en geaardheid. Een blanke die op een neger valt... Hmpf, wie doet dat nou... Een man die op een man valt... Hmpf, wie doet dat nou...

Of je zegt: Een blanke die op een neger valt... Hmpf, wat doet dat er toe... Een man die op een man valt... Hmpf, wat doet dat er toe... Nouja, het doet er wel degelijk wat toe. En echt dat vergelijken kan ik nou ook niet. Als zwart en blank naar bed gaan komt er een lichtbruin kind uit. Dat gaat nog, maar als je als man en man naar bed gaat ( tja dan komt er ook iets br... skip that part ) dan werkt het gewoon niet. Als iedereen met een eigen soortgenoot naar bed gaat, dan sterven we uit.

Uiteindelijk, wat het hem doet is het creëren van de hormonen ( en de bijbehorende emoties ) na aanleiding van je eigen conclusie betreffende seks, masturbatie en geaardheid. Het maakt het mij niet uit of het een man of vrouw is, zolang het innerlijk van degene goed zit, hoef ik "maar" ( "" omdat het moeilijker is, dan 1,2,3 een script aanpassen ) m'n conclusie aan te passen betreffende seks, masturbatie en geaardheid en de hormonen doen het werk wel ( om het zo te zeggen, ik kan zelfs al " denkbeeldige " seks hebben met een plaatje op het internet... Nja, als dat toch ook kan, dan kan je toch ook andere dingen verzinnen wat je hormonen laat stuiteren ). Ik denk dat dat los staat van het uitroeien van de voortplanting. En ook dat is heel simpel te verklaren, want als ik zorg dat ik op het innerlijk val, dan kan het uiterlijk of met of zonder een pikkie zijn ( of het een pruik heeft of niet doet er niet toe, of het gesteriliseerd is wel. Maar goed zelfs dat roeit het niet uit. ). De voortplanting word dan in het ideale geval gezet op 50% ( of iets minder als je de onvruchtbare transseksuelen meerekent ). Nouja, problem " overbevolking wereld " opgelost! :tu:

not_listening.jpg

BLABLABLA NOT LISTENING!... Ga je me nu nog een uitnodiging geven voor de kerk of kan je ook je muil houden.

Over de kerk gesproken, dat is ook een interessant onderwe... STFU! :ch: ( damn, hoe duidelijk kan je zijn¿ )

Bewerkt: door -MessiaX-
Link to comment
Delen op andere websites

Het is natuurlijk hoe je er tegen aankijkt ( het zal ook eens niet, kan ie niet gewoon eens z'n hand opsteken en " ja, je hebt gelijk " zeggen 8) ).

Ik zal in de volgende alinea globaal mijn visie geven betreft seksualiteit, dat betekend niet dat ik ook houd van onderbroekenlol over geaardheid, seks, masturbatie en andere humor betreft dit onderwerp. Humor in een serieus topic, kan nog wel eens verkeerd opgevat worden en vice versa. Vooral bij een onderwerp wat vrij gevoelig voor sommige mensen kan liggen, zoals dit, snap ik dat men dit niet wil en dat er 1 serieus topic gevormd word en een voor de laconiekere kant.

" Masturbatie, seks en geaardheid" allemaal begrippen, waarover de een alles wilt vertellen en de ander liever zwijgt of een ander pad kiest ( de humor, niet het initiatief nemen om zelf een standpunt te creëren en dit ook te ( durven ) verdedigen ). En tja, vrij logisch is het ook wel, want niet iedereen hoeft te weten, dat ik terwijl ik een praatje over het weer houd met ( bijv. ) Charlie en / of Kim, dat ik ze eigenlijk wel stiekemweg heel erg leuk vind. Oja, is dat logisch?!? Nou ja, ik zou het wel op prijs stellen, als iemand met die gedachtes op zak het aan mij verteld, dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben met diegene. En als degene het niet verteld, weet je dan niet waar je aan toe bent? Of is het voor jou ook dezelfde zekerheid, die hij of zij stelt bij het binnenhouden van de informatie?!? Man wees iemand en durf beslissingen te nemen, ook al is er een mogelijke negatieve uitkomst. Leg uit waarom je niet durft tot een beslissing te komen, en welke (positieve en ) negatieve uitkomsten je verwacht. Pas dan weet je tenminste waar je aan toe bent met diegene, en wederzijds.

Daar zit wel wat in, maar men hoeft ook niet zo te overdrijven. Serieus; soms heb je van die homo's er tussen zitten, die kunnen gewoon niet stoppen met seksueel getinte grapjes en kunnen hun handen niet lager krijgen dan pijphoogte. Gelukkig ga jij nu niet te ver met seksueel getinte grapjes. Het is vrij simpel, om iemand buiten te sluiten omdat ie apart gedrag vertoond. Zou het dan niet mooier zijn, om juist degene erbij te trekken en hem of haar in waarde te laten?!? Wat moet ik met zo'n figuur, bij de groep dan moet ik de hele tijd m'n achterste bewaken. Wat als jij buiten je groep staat, omdat de anderen gewoon niet bang zijn voor diegene met het aparte gedrag? Als je het mij vraagt ben je vrij zeker als het om zekerheid gaat, behalve als de boel onzeker word. Neem een voorbeeld aan degene die buiten de groep staat; die is er beter in dan jij. " Geloof in jezelf, en in een ander. Ga voor jezelf, en voor een ander. Want alleen door voor beide te gaan, kan je alles aan. "

Oke,oke voordat je me nu ook nog gaat vragen om elke zondag naar de kerk te gaan en te bidden voor de heer: Eerst een vraagje; Kijk, dat ik niet 's werelds sterkste ben, no sh*t. Dat ik som asociaal ben, vertel mij wat. Maar ik kan er gewoon niet bij, dat er mensen leven op de wereld die er van boven uitzien als een blonde stoot, en van onder missen ze hun goot. Waarom doen die kerels, of dames , of tja hoe noem je die figuren¿ dat nou?

Ik denk, dat het het best is om eerst de basis voor jezelf te begrijpen. Wat is sekse? Nja, man & vrouw... pikkie & geen pikkie. En de transseksueel? Tja, Pikkie met pruik of geen pikkie met hormonen. Zie het als

eenzelfde waarde in de relatiecultuur als ras in een ( vroegere ) rassencultuur. Zwart, geel of wit. Jood of geen jood. Dat brengt een discriminatie of differentie in de cultuur van factoren zoals (status en macht), relaties, (emoties en hormonen)& seksualiteit en geaardheid. Een blanke die op een neger valt... Hmpf, wie doet dat nou... Een man die op een man valt... Hmpf, wie doet dat nou...

Of je zegt: Een blanke die op een neger valt... Hmpf, wat doet dat er toe... Een man die op een man valt... Hmpf, wat doet dat er toe... Nouja, het doet er wel degelijk wat toe. En echt dat vergelijken kan ik nou ook niet. Als zwart en blank naar bed gaan komt er een lichtbruin kind uit. Dat gaat nog, maar als je als man en man naar bed gaat ( tja dan komt er ook iets br... skip that part ) dan werkt het gewoon niet. Als iedereen met een eigen soortgenoot naar bed gaat, dan sterven we uit.

Uiteindelijk, wat het hem doet is het creëren van de hormonen ( en de bijbehorende emoties ) na aanleiding van je eigen conclusie betreffende seks, masturbatie en geaardheid. Het maakt het mij niet uit of het een man of vrouw is, zolang het innerlijk van degene goed zit, hoef ik "maar" ( "" omdat het moeilijker is, dan 1,2,3 een script aanpassen ) m'n conclusie aan te passen betreffende seks, masturbatie en geaardheid en de hormonen doen het werk wel ( om het zo te zeggen, ik kan zelfs al " denkbeeldige " seks hebben met een plaatje op het internet... Nja, als dat toch ook kan, dan kan je toch ook andere dingen verzinnen wat je hormonen laat stuiteren ). Ik denk dat dat los staat van het uitroeien van de voortplanting. En ook dat is heel simpel te verklaren, want als ik zorg dat ik op het innerlijk val, dan kan het uiterlijk of met of zonder een pikkie zijn ( of het een pruik heeft of niet doet er niet toe, of het gesteriliseerd is wel. Maar goed zelfs dat roeit het niet uit. ). De voortplanting word dan in het ideale geval gezet op 50% ( of iets minder als je de onvruchtbare transseksuelen meerekent ). Nouja, problem " overbevolking wereld " opgelost! :tu:

not_listening.jpg

BLABLABLA NOT LISTENING!... Ga je me nu nog een uitnodiging geven voor de kerk of kan je ook je muil houden.

Over de kerk gesproken, dat is ook een interessant onderwe... STFU! :ch: ( damn, hoe duidelijk kan je zijn¿ )

tl;dr

Effe serieus, wat slikte je voor je dit postte?

Link to comment
Delen op andere websites

Het is natuurlijk hoe je er tegen aankijkt ( het zal ook eens niet, kan ie niet gewoon eens z'n hand opsteken en " ja, je hebt gelijk " zeggen 8) ).

Ik zal in de volgende alinea globaal mijn visie geven betreft seksualiteit, dat betekend niet dat ik ook houd van onderbroekenlol over geaardheid, seks, masturbatie en andere humor betreft dit onderwerp. Humor in een serieus topic, kan nog wel eens verkeerd opgevat worden en vice versa. Vooral bij een onderwerp wat vrij gevoelig voor sommige mensen kan liggen, zoals dit, snap ik dat men dit niet wil en dat er 1 serieus topic gevormd word en een voor de laconiekere kant.

" Masturbatie, seks en geaardheid" allemaal begrippen, waarover de een alles wilt vertellen en de ander liever zwijgt of een ander pad kiest ( de humor, niet het initiatief nemen om zelf een standpunt te creëren en dit ook te ( durven ) verdedigen ). En tja, vrij logisch is het ook wel, want niet iedereen hoeft te weten, dat ik terwijl ik een praatje over het weer houd met ( bijv. ) Charlie en / of Kim, dat ik ze eigenlijk wel stiekemweg heel erg leuk vind. Oja, is dat logisch?!? Nou ja, ik zou het wel op prijs stellen, als iemand met die gedachtes op zak het aan mij verteld, dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben met diegene. En als degene het niet verteld, weet je dan niet waar je aan toe bent? Of is het voor jou ook dezelfde zekerheid, die hij of zij stelt bij het binnenhouden van de informatie?!? Man wees iemand en durf beslissingen te nemen, ook al is er een mogelijke negatieve uitkomst. Leg uit waarom je niet durft tot een beslissing te komen, en welke (positieve en ) negatieve uitkomsten je verwacht. Pas dan weet je tenminste waar je aan toe bent met diegene, en wederzijds.

Daar zit wel wat in, maar men hoeft ook niet zo te overdrijven. Serieus; soms heb je van die homo's er tussen zitten, die kunnen gewoon niet stoppen met seksueel getinte grapjes en kunnen hun handen niet lager krijgen dan pijphoogte. Gelukkig ga jij nu niet te ver met seksueel getinte grapjes. Het is vrij simpel, om iemand buiten te sluiten omdat ie apart gedrag vertoond. Zou het dan niet mooier zijn, om juist degene erbij te trekken en hem of haar in waarde te laten?!? Wat moet ik met zo'n figuur, bij de groep dan moet ik de hele tijd m'n achterste bewaken. Wat als jij buiten je groep staat, omdat de anderen gewoon niet bang zijn voor diegene met het aparte gedrag? Als je het mij vraagt ben je vrij zeker als het om zekerheid gaat, behalve als de boel onzeker word. Neem een voorbeeld aan degene die buiten de groep staat; die is er beter in dan jij. " Geloof in jezelf, en in een ander. Ga voor jezelf, en voor een ander. Want alleen door voor beide te gaan, kan je alles aan. "

Oke,oke voordat je me nu ook nog gaat vragen om elke zondag naar de kerk te gaan en te bidden voor de heer: Eerst een vraagje; Kijk, dat ik niet 's werelds sterkste ben, no sh*t. Dat ik som asociaal ben, vertel mij wat. Maar ik kan er gewoon niet bij, dat er mensen leven op de wereld die er van boven uitzien als een blonde stoot, en van onder missen ze hun goot. Waarom doen die kerels, of dames , of tja hoe noem je die figuren¿ dat nou?

Ik denk, dat het het best is om eerst de basis voor jezelf te begrijpen. Wat is sekse? Nja, man & vrouw... pikkie & geen pikkie. En de transseksueel? Tja, Pikkie met pruik of geen pikkie met hormonen. Zie het als

eenzelfde waarde in de relatiecultuur als ras in een ( vroegere ) rassencultuur. Zwart, geel of wit. Jood of geen jood. Dat brengt een discriminatie of differentie in de cultuur van factoren zoals (status en macht), relaties, (emoties en hormonen)& seksualiteit en geaardheid. Een blanke die op een neger valt... Hmpf, wie doet dat nou... Een man die op een man valt... Hmpf, wie doet dat nou...

Of je zegt: Een blanke die op een neger valt... Hmpf, wat doet dat er toe... Een man die op een man valt... Hmpf, wat doet dat er toe... Nouja, het doet er wel degelijk wat toe. En echt dat vergelijken kan ik nou ook niet. Als zwart en blank naar bed gaan komt er een lichtbruin kind uit. Dat gaat nog, maar als je als man en man naar bed gaat ( tja dan komt er ook iets br... skip that part ) dan werkt het gewoon niet. Als iedereen met een eigen soortgenoot naar bed gaat, dan sterven we uit.

Uiteindelijk, wat het hem doet is het creëren van de hormonen ( en de bijbehorende emoties ) na aanleiding van je eigen conclusie betreffende seks, masturbatie en geaardheid. Het maakt het mij niet uit of het een man of vrouw is, zolang het innerlijk van degene goed zit, hoef ik "maar" ( "" omdat het moeilijker is, dan 1,2,3 een script aanpassen ) m'n conclusie aan te passen betreffende seks, masturbatie en geaardheid en de hormonen doen het werk wel ( om het zo te zeggen, ik kan zelfs al " denkbeeldige " seks hebben met een plaatje op het internet... Nja, als dat toch ook kan, dan kan je toch ook andere dingen verzinnen wat je hormonen laat stuiteren ). Ik denk dat dat los staat van het uitroeien van de voortplanting. En ook dat is heel simpel te verklaren, want als ik zorg dat ik op het innerlijk val, dan kan het uiterlijk of met of zonder een pikkie zijn ( of het een pruik heeft of niet doet er niet toe, of het gesteriliseerd is wel. Maar goed zelfs dat roeit het niet uit. ). De voortplanting word dan in het ideale geval gezet op 50% ( of iets minder als je de onvruchtbare transseksuelen meerekent ). Nouja, problem " overbevolking wereld " opgelost! :tu:

not_listening.jpg

BLABLABLA NOT LISTENING!... Ga je me nu nog een uitnodiging geven voor de kerk of kan je ook je muil houden.

Over de kerk gesproken, dat is ook een interessant onderwe... STFU! :ch: ( damn, hoe duidelijk kan je zijn¿ )

tl;dr

Effe serieus, wat slikte je voor je dit postte?

Ik wou net zeggen, ja.

Een kort antwoord was voldoende geweest. :$

Even serieus, ik vind je manier van uitleggen nogal vaag overkomen. Door het lange verhaal en de soms wat ongepaste woordgebruik in zinnen (zoals 'pikkie'), snap ik niet meer precies wat nou echt jouw mening is. Wat je overigens zegt over dat de wereld uitsterft als mannen en mannen met elkaar naar bed gaan, dat snap ik natuurlijk. Maar ik lees het alsof je erop tegen bent. Of begrijp ik dat verkeerd? Als dat zo is, dan moet ik maar leren zulke zinnen interpreteren als normale en respectvolle opmerkingen. :puh:

Maar even kort gezegd: zou je eens in één á twee zin(nen) je mening kunnen geven? Want nu haal ik van alles door elkaar.

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Op vraag even dit topic bij een ouder topic gevoegd, ze hadden nogal veel overeenkomsten.

>>> Door Phoenyxar: Mag ik trouwens ook eens iedereen er aan herinneren dat dit nog steeds Opinie is? Een grapje kan wel, maar houdt het alsjeblieft een beetje serieus.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Persoonlijk vind ik seks toch een moeilijk onderwerp om zomaar over te praten.

Zelfs onder vrienden vind ik het vaak heel awkward om over seks en masturberen te praten laat staan dat ik er met mijn ouders over praat.

Het is niet dat ik seks een taboe vind, het is gewoon een moeilijk onderwerp om midden in een gesprek te gebruiken.

Maar dit zal wel persoonlijk zijn, maar op dit vlak verschil ik volledig van Grand Theft Auto TOM. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

... lap tekst ...

tl;dr

Effe serieus, wat slikte je voor je dit postte?

Ik wou net zeggen, ja.

Een kort antwoord was voldoende geweest. :$

Even serieus, ik vind je manier van uitleggen nogal vaag overkomen. Door het lange verhaal en de soms wat ongepaste woordgebruik in zinnen (zoals 'pikkie'), snap ik niet meer precies wat nou echt jouw mening is. Wat je overigens zegt over dat de wereld uitsterft als mannen en mannen met elkaar naar bed gaan, dat snap ik natuurlijk. Maar ik lees het alsof je erop tegen bent. Of begrijp ik dat verkeerd? Als dat zo is, dan moet ik maar leren zulke zinnen interpreteren als normale en respectvolle opmerkingen. :puh:

Maar even kort gezegd: zou je eens in één á twee zin(nen) je mening kunnen geven? Want nu haal ik van alles door elkaar.

Ik kan het begrijpen hoor, dat het een beetje moeilijk te volgen is. Voordat ik mijn mening " vorm " probeer ik eerst altijd alle punten van anderen op een rijtje te zetten. Het lijkt dan gewoon alsof ik een discussie met mezelf zit te houden ( ik weet het, het ziet er miss wel een beetje als een Psycho uit ), maar ik probeer dus dmv tegenargumenten de uiteindelijke substantie wat beter tot zijn recht te komen.

( omdat ik anders denk: En dit dan? En zo? )

" een voetbal is bolvormig " is voor mij nou eenmaal niet zo simpel als " ja " of " nee ", want een lekke voetbal is toch echt geen bol. 8)

In de realiteit, zeg ik bij " een voetbal is bolvormig ", natuurlijk "ja!". Maar als je echt mijn mening wil weten, dan zit er meer achter :puh:

In het geval van dit onderwerp vind ik het al helemaal lastig om in het kort uit te leggen wat ik ervan vind en val ik dan maar onder de andere genoemde categorieën ( de ander die liever zwijgt of een ander pad kiest ).

ps. In tekst ziet het er helemaal al uit als een warboel.Als je me mondeling er over spreekt, denk ik dat het een minder probleem is om het te begrijpen.

Bewerkt: door -MessiaX-
Link to comment
Delen op andere websites

Persoonlijk vind ik seks toch een moeilijk onderwerp om zomaar over te praten.

Zelfs onder vrienden vind ik het vaak heel awkward om over seks en masturberen te praten laat staan dat ik er met mijn ouders over praat.

Het is niet dat ik seks een taboe vind, het is gewoon een moeilijk onderwerp om midden in een gesprek te gebruiken.

Maar dit zal wel persoonlijk zijn, maar op dit vlak verschil ik volledig van Grand Theft Auto TOM. :puh:

Kan absoluut. Je bent echt niet de enige die er liever niet over praat. Maar ik ben gewoon altijd vrij opgevoed. Niet alleen wat seks betreft, maar ook als het gaat om alcohol en roken. Al doe ik dat laatste niet, maar mijn ouders zouden er totaal geen problemen mee hebben. En zulke opvoeding vind ik fijn, want op die manier heb ik juist geleerd dat seks een onderwerp is waarover je gerust kunt spreken. Het is toch fijn als je met je familie hierover kunt praten, vind ik. :)

Kijk, ik zal echt niet inhoudelijk op mijn seksleven ingaan (wat ik allemaal aan porno kijk, m'n fetisj enz.; al is dat in dit topic weer helemaal niet zo'n probleem lijkt me), maar de belangrijke zaken zijn wel weer dingen waar ik regelmatig over praat met m'n ouders of vrienden.

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...