Jump to content

Scarface: The World is Yours


Dastard

Recommended Posts

1) De storyline heb je dan uitgespeeld. Natuurlijk kun je nog het een en ander doen, zoals de henchmen missies en de felix/sandman leads. En natuurlijk de city races voor zover je die nog niet hebt gehaald. Daarnaast kunnen er heel misschien nog wat missies zijn op 1 van de eilanden van The Islands. Deze zijn met een X aangegeven.

2) De beloning van de storyline kan ik nu even niet op komen. Ik betwijfel eigenlijk of die er wel degelijk is. Voor de 100% voltooiing zul je een grootse beloning krijgen. Er zullen namelijk ongelooflijk veel schaars geklede meiden om je mansion rondhangen. Enne, jah, dat was het. Voor al het harde werk is dat je beloning. Hoe stom het ook klinkt.

Dat is inderdaad jammer van die beloning... Maar ik ben nu bij de missie: Tranquilandia. Waarbij ik dus iedereen op een eiland moet dood schieten en drugs pakketten moet verzamelen. Alleen toen ik alle drugs pakketten had gehaald 10/10, stond er iets van ''Go the te open sea'' dus ik dacht mooi wegwezen hier. Dus ik ga met hoge snelheid helemaal terug, kreeg ik ''Missie Failed'''... Echt heel irritant want ik vond ook deze missie behoorlijk moeilijk :{ ... Weet jij of iemand anders wat ik precies nog moest doen?

Edit: ondertussen behaald! Daarna ging ik naar zo'n man (dacht volgende missie, het einde). Hij praatte wat en dat was het. Nu heb ik niks meer te doen kwa verhaallijn, alleen exotics kopen. Was dit het? Of moet ik nog wat doen in mijn volgende reputatie level (als ik weer zover ben)?

Bewerkt: door Global
Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk ligt het probleem bij jou, dat je de plantage van Sandman nog niet hebt gekocht. Ik weet niet meer hoe veel deze plantage je zal gaan kosten, wat ik wel weet is dat je 't moet kopen als je verder wilt met de volgende misie. Aan een probleem met Respect levels of iets dergelijks zal het dus niet liggen. De volgende missie zal de missie zijn waar Tony al het hele spel naar smacht. Tijd om Alejandro Sosa af te maken! Er zal een floatplane op je wachten aan een havenkje in North Beach. Je zal dan gevlogen worden naar Colombia waar Sosa woont.

Het is een vrij lastige missie. Als de missie dan ook niet wil lukken, moet je het maar even zeggen ^_^

Bewerkt: door GTA-fan2
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Hallo, ik ben er gister achter gekomen hoe je Scarface TWIY werkend krijgt op Windows Vista.

Ik leg hier stap voor stap uit hoe je dat moet doen.

1.Installeer Scarface TWIY Op je pc met windows vista.

2.Download dit programma: DXWND

Je het wel WINRAR nodig om het programma uit te pakken.

3. open het bestand als je hebt uitgepakt, je krijgt dan dit scherm:

scarfacepatch1me4.th.png

4. ga naar edit in het scherm en dan Add.

Dan krijg je dit scherm:

scarfacepatch2qe6.th.png

5. Je moet dan rechts bovenin klikken op die drie puntjes en moet je de scarface exe toevoegen.

Je moet dat zo doen:

C:\Program Files\Radical Games\Scarface\Scarface.exe

Dan druk je bij DirectX version to hook DirectX 9 aan zoals op de foto.

6. Dan druk je op oke en krijg je weer het vorige scherm.

7. druk dan met de rechtermuisknop op de Scarface exe in het programma en klik dan op execute:

scarfacepatch3lr1.th.png

En als het goed is start Scarface nu op maar dan in een verkleind formaat als het goed is.

Vragen kan je hier stellen als je problemen hebt met wat dan ook.

Greetzzz -GoldWing-

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 5 maanden later...
HELP MIJ MIJN SCARFACE BEELD IS EGT ZWAAR K@#$!% WEET IEMAND IETS HIER OP

PS. IK HEB ER EEN SCREENSHOT BIJ GEDAAAN EN IK HEB SCARFACE AL GEUPDATE

Welkom op het foum, don-g! :)

Voor ik je kan helpen, moet ik eerst weten wat de specificaties van je computer zijn? Voldoet jouw computer wel aan de vereisten? Je kan zien wat de specificaties zijn door naar start te gaan, programma's te selecteren en dan bureau-accessoires te kiezen. Nu ga je naar systeemwerkset en kies je systeeminfo. Kopieer hier de gegevens die je ziet, en post ze. Dan kijk ik even of je computer voldoet. Als dit zo is, moet je je grafische drivers updaten. Als je niet weet hoe dit moet zeg je het maar. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

HELP MIJ MIJN SCARFACE BEELD IS EGT ZWAAR K@#$!% WEET IEMAND IETS HIER OP

PS. IK HEB ER EEN SCREENSHOT BIJ GEDAAAN EN IK HEB SCARFACE AL GEUPDATE

Welkom op het foum, don-g! :)

Voor ik je kan helpen, moet ik eerst weten wat de specificaties van je computer zijn? Voldoet jouw computer wel aan de vereisten? Je kan zien wat de specificaties zijn door naar start te gaan, programma's te selecteren en dan bureau-accessoires te kiezen. Nu ga je naar systeemwerkset en kies je systeeminfo. Kopieer hier de gegevens die je ziet, en post ze. Dan kijk ik even of je computer voldoet. Als dit zo is, moet je je grafische drivers updaten. Als je niet weet hoe dit moet zeg je het maar. :Y

ALSJEBLIEFT

post-74691-1238513244_thumb.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

HELP MIJ MIJN SCARFACE BEELD IS EGT ZWAAR K@#$!% WEET IEMAND IETS HIER OP

PS. IK HEB ER EEN SCREENSHOT BIJ GEDAAAN EN IK HEB SCARFACE AL GEUPDATE

Welkom op het foum, don-g! :)

Voor ik je kan helpen, moet ik eerst weten wat de specificaties van je computer zijn? Voldoet jouw computer wel aan de vereisten? Je kan zien wat de specificaties zijn door naar start te gaan, programma's te selecteren en dan bureau-accessoires te kiezen. Nu ga je naar systeemwerkset en kies je systeeminfo. Kopieer hier de gegevens die je ziet, en post ze. Dan kijk ik even of je computer voldoet. Als dit zo is, moet je je grafische drivers updaten. Als je niet weet hoe dit moet zeg je het maar. :Y

ALSJEBLIEFT

Sorry, je moest bij systeeminfo ook nog het kopje multimedia en dan beeldscherm kiezen. Wil je daar nog even een printscreen van maken?

Bewerkt: door Velaro
Link to comment
Delen op andere websites

Dat zegt genoeg, je hebt vista en die heeft een "klein" probleem met sommige games uit tijden van XP, namelijk die games doen het niet :duh: . Wat voor een grafische kaart heb jij, ATI of Nvidia, want met ATI is het mogelijk om normaal te spelen en met Nvidia lukt het soms. Ik heb die probleem ook en ik heb al alles geprobeerd, maar het lukt niet en mijn vriend heeft ook vista, maar die heeft een ATI en hij kan het spelen. Hij moest wel een of andere programma gebruiken, maar hij kan het spelen. IK HAAT VISTA! :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...