Jump to content

Scarface: The World is Yours


Dastard

Recommended Posts

Scarface is ietsje zwaarder als de meeste GTA's. Je kan proberen om de driver van je videokaart te updaten. Je moet eerst erachterkomen wat voor videokaart je hebt, en dan op google een nieuwe driver zoeken. Werkt meestal wel.

Er zijn drie mogelijkheden voor videokaarten. In het beste geval heb je een Nvidea, je kan ook een ATI hebben, of een build in. Dan kan het nog wel eens zo zijn dat het een slechte videoaart is (ondanks dat ie nieuw is!).

ik heb een ati

ik heb het gevonden

Kijk ook eens welke ATI je hebt. Daarvoor klik je met je rechtermuisknop op het bureaublad en kies je 'eigenschappen'. Dan kies je het tabblad 'instellingen'. Zeg eens wat er bij jou staat op de op de foto aangegeven plaats: :)

Link to comment
Delen op andere websites

Scarface is ietsje zwaarder als de meeste GTA's. Je kan proberen om de driver van je videokaart te updaten. Je moet eerst erachterkomen wat voor videokaart je hebt, en dan op google een nieuwe driver zoeken. Werkt meestal wel.

Er zijn drie mogelijkheden voor videokaarten. In het beste geval heb je een Nvidea, je kan ook een ATI hebben, of een build in. Dan kan het nog wel eens zo zijn dat het een slechte videoaart is (ondanks dat ie nieuw is!).

ik heb een ati

ik heb het gevonden

Kijk ook eens welke ATI je hebt. Daarvoor klik je met je rechtermuisknop op het bureaublad en kies je 'eigenschappen'. Dan kies je het tabblad 'instellingen'. Zeg eens wat er bij jou staat op de op de foto aangegeven plaats: :)

het is gelukt

ik kan spelen

je screen werkt niet

ik kan niet met mijn rechtermuisknop drukken op het bureaublad ( vista is anders :ch: )

wat moet ik nu doen om dat te zien , antwoord ^_^

Bewerkt: door js007
Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt niet vliegen met de helikopter alleen auto en boten. Je kunt sommige mensen vermoorden en drugs oprapen.

ik heb er een betje op gespeelt en ik heb ferm veel geld verdient

100 000 dollar :dans:

maa ik heb nog steeds geen drugs :duh:

antwoord _O_

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Sorry, maar SCARFACE T.W.I.Y. freal!

Ik vraag de laaste tijden veel over SCARFACE :$ .

In de film van SCARFACE is hij getruidt.

In het spel gaat hij met allelij vrouwen om.

Waarvoor is hij niet in het spel getruidt?

OTTO :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Aangezien je je de vraag stelt waarom Tony in de film wel getrouwd is en in het spel niet, denk ik dat je tijdens het kijken van de film even ingedommeld bent. Naar het einde toe, net voor Tony naar Amerika vertrekt zitten hij en zijn vrouw Elvira op restaurant. Ze krijgen slaande ruzie en maken elkaar voor de ergste dingen uit. Elvira verlaat het restaurant al woedend, en met tranen in de ogen. Dit is de laatste keer dat we haar te zien krijgen, wat ook moet beteken dat ze een punt heeft gezet achter haar relatie met Tony. In Scarface The Game komen we Elvira ook nergens meer tegen, maar wanneer je Tony enkele uitspraken laat doen vang je op dat hij niets liever wil dan dat zijn vrouw terug komt. Aangezien Tony een man is en niet kan weerstaan aan het vrouwelijk schoon van Miami lijkt het inderdaad alsof hij zijn vrouw helemaal vergeten is. Aangezien we niets weten van een scheiding en aangezien het spel een vervolg is op de film is Tony nog steeds getrouwd, maar is hij vrij om elke vrouw die hij te pakken krijgt een rondleiding te geven in zijn mansion.

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad! Hoe meer vrouwen hoe meer update.

En ik heb nog een vraag ^_^.

Ik had voor mijn Mansion een nep tijger gekocht, en dan neergezet (Ergens in de Mansion).

Ik kom over een dag weer in de Mansion (Scarface game-tijd), en die nep tijger staat er niet meer! WTF dacht ik!!!

Wat is er dan gebeurt, want ik zat ook nog Diaz Gangs dood te maken :7.

OTTO :D

Link to comment
Delen op andere websites

Er is een glitch in de spel die de spullen die je aangebracht hebt op je mansion laat verdwijnen. Het kan ook komen doordat je misschien van mansion theme verandert. overigens is er nog een glitch. Deze laat alle exotics, henchmen, cars en wapens vergrendeld. Beiden komen redelijk vaak voor en de 2de glitch maakt het spel onuitspeelbaar. Voor de PC-versie is er wel een patch hiervoor maar voor de PS2 versie niet.

GTA-fan2

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

ik heb sinds vandaag Scarface op de PS2, maar ik ben nu een beetje bezig met geld verdiennen door die Felix gangs gebeure neer te schieten enz. Alleen begint mijn health een beetje op te raken... Kun je ook ergends iets hale zodat het weer 100% is ofzo?

Edit: En waar kun je je game save? Of kan dat niet op elk moment?

Bewerkt: door Global
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...