Jump to content

Savegame iPod touch


GuitarGuy666

Recommended Posts

Dat gaat niet via een legale weg. Je moet daarvoor een Jailbroken iPod bezitten, en in feite is dat wel legaal maar het wordt vooral gebruikt voor het illegaal downloaden van games en dus mag er niet over gesproken worden op dit forum. Jammer maar helaas dus geen savegame voor jou, er zit niets anders op dan het spel zelf te spelen. Maar het is een erg vermakelijk spel, dus ik zie geen problemen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat gaat niet via een legale weg. Je moet daarvoor een Jailbroken iPod bezitten, en in feite is dat wel legaal maar het wordt vooral gebruikt voor het illegaal downloaden van games en dus mag er niet over gesproken worden op dit forum. Jammer maar helaas dus geen savegame voor jou, er zit niets anders op dan het spel zelf te spelen. Maar het is een erg vermakelijk spel, dus ik zie geen problemen. :)

Jailbreaken is opzich NIET illegaal. dus er mag Wel over gesproken worden, dat het wordt gebruikt voor gratis games is een ander front :)

>>> Door Asphalt: Jep, maar het is wel de reden dat we er niet over praten. Senne heeft helemaal gelijk hier. :) <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Dat gaat niet via een legale weg. Je moet daarvoor een Jailbroken iPod bezitten, en in feite is dat wel legaal maar het wordt vooral gebruikt voor het illegaal downloaden van games en dus mag er niet over gesproken worden op dit forum. Jammer maar helaas dus geen savegame voor jou, er zit niets anders op dan het spel zelf te spelen. Maar het is een erg vermakelijk spel, dus ik zie geen problemen. :)

Jailbreaken is opzich NIET illegaal. dus er mag Wel over gesproken worden, dat het wordt gebruikt voor gratis games is een ander front :)

Maar als je maar weet: Ik ga niet jailbreaken :7

Link to comment
Delen op andere websites

Dat gaat niet via een legale weg. Je moet daarvoor een Jailbroken iPod bezitten, en in feite is dat wel legaal maar het wordt vooral gebruikt voor het illegaal downloaden van games en dus mag er niet over gesproken worden op dit forum. Jammer maar helaas dus geen savegame voor jou, er zit niets anders op dan het spel zelf te spelen. Maar het is een erg vermakelijk spel, dus ik zie geen problemen. :)

Jailbreaken is opzich NIET illegaal. dus er mag Wel over gesproken worden, dat het wordt gebruikt voor gratis games is een ander front :)

Maar als je maar weet: Ik ga niet jailbreaken :7

zonder jailbreaken kan je savegames echt niet vervangen aangezien je in de applicatie map een savegame (als bestand) moet vervangen wat via de gewone verbinding (itunes of via windows explorer) niet mogelijk is.

Bewerkt: door Maikle
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...