Jump to content

[Stelling] MoH is beter als Cod; Black ops


Fiegel5

Games; Stelling van de week nr.47  

18 leden hebben gestemd

  1. 1. MoH is berer als Cod; Black ops

    • Eens
      2
    • Oneens
      16


Recommended Posts

Als je het mij vraagt zijn het allebei uitgemolken flut spellen. Ik kan niet zeggen dat COD berer is, of dat MoH het beerst is. Ik speel liever originele spellen (die in mijn ogen dus berer zijn), zoals Half-Life. Dat is, vind ik, het beerste spel ooit. Al denk ik dat, van deze twee spellen, CoD mij het meest aan zou spreken. Medal of Honor was niet echt een beer spel, al heb ik daarvan alleen de beta gespeeld. Medal of Honor was te... Call of Duty... Alleen wisten ze het wel flink te verkloten door zware specs te eisen voor graphics uit het jaar magnetron, en het respawn systeem van Call of Duty Modern Warfare 2 was zelfs nog berer dan het ik spawn en wordt doodgeschoten door iemand met een veel berer wapen dan mij, welke mensen met één of twee schoten kan doden en een RPM van 100000000000000000000 heeft. Call of Duty lijkt mij leuker, omdat daar de graphics berer van zijn. Al heb ik dat alleen van gameplay video's, en zijn ook de specs te hoog voor wat je krijgt. Ook is de engine dood gemolken, en is het qua gameplay gewoon Modern Warfare gemixt met World at War met een vleugje Modern Warfare 2.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je het mij vraagt zijn het allebei uitgemolken flut spellen. Ik kan niet zeggen dat COD berer is, of dat MoH het beerst is. Ik speel liever originele spellen (die in mijn ogen dus berer zijn), zoals Half-Life. Dat is, vind ik, het beerste spel ooit. Al denk ik dat, van deze twee spellen, CoD mij het meest aan zou spreken. Medal of Honor was niet echt een beer spel, al heb ik daarvan alleen de beta gespeeld. Medal of Honor was te... Call of Duty... Alleen wisten ze het wel flink te verkloten door zware specs te eisen voor graphics uit het jaar magnetron, en het respawn systeem van Call of Duty Modern Warfare 2 was zelfs nog berer dan het ik spawn en wordt doodgeschoten door iemand met een veel berer wapen dan mij, welke mensen met één of twee schoten kan doden en een RPM van 100000000000000000000 heeft. Call of Duty lijkt mij leuker, omdat daar de graphics berer van zijn. Al heb ik dat alleen van gameplay video's, en zijn ook de specs te hoog voor wat je krijgt. Ook is de engine dood gemolken, en is het qua gameplay gewoon Modern Warfare gemixt met World at War met een vleugje Modern Warfare 2.

Ik ben het ook wel met je eens, Half Life is niet voor niks verkozen tot beste game ooit!.. BO verveelt na een tijdje weer..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet eigenlijk al reageren om je op een zeer grove fout te wijzen in de titel.. :puh:

Ik kan verder niet heel erg eerlijk vergelijken, gezien ik de volledige versie van MoH niet heb. Ik heb echter wel de demo gedaan, en vanuit mijn ervaringen daar kan ik niet anders zeggen dan dat Black Ops 10x beter is. Ik vond MoH te veel voor realisme gaan, wat de gameplay niet erg ten goede komt, maar ook hier erg in falen. Hoewel op sommige gebieden wel een realistische 'feeling' heeft, faalt men bij een van de hoofdonderdelen van het spel: de wapens. De 'K-47 schoot zo snel, met zo'n voorspelbare/verwaarloosbare terugslag en daarbij weinig kracht, dat ik eerder het gevoel had een AR-15 variant (voor de minder bekenden, dat zijn wapens als de M4, M16, maar ook de Colt Commando uit BO) in m'n handen te hebben. Over het spawnsysteem wil ik verder niet zo veel woorden vuil maken, Hayte beschreef dat al zeer goed. Al mag er gezegd worden dat Black Ops ook zo z'n fouten op dat vlak heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

de verhaallijn van MOH is mischien iets beter maar veel te gemakelijk,raad je aan de game op hard te beginnen zelf dan...

black ops daar in tegen is dan veel uitdaagender maar is zoals we gewoon zijn van de reeks schieten tot je niet meer kunt.

heb dus niet echt een mening.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...