Jump to content

Turismo glitch


Scarface92

Recommended Posts

Hoi,

Ik heb al alle telefoon missies van El Burro gedaan en ben inmiddels in Staunton Island. Maar als ik nu weer in Portland sta verschijnt het tekentje van dezelfde missies weer. Alleen van de missie Turimso, die ik nu dus telkens opnieuw kan spelen.. Hoe kan ik deze glitch verhelpen? Alvast bedankt.

Bewerkt: door GrandTheftTwano
Link to comment
Delen op andere websites

Dit is geen glitch, dit hoort zo. Op deze manier kan je proberen je eigen record telkens opnieuw te verbeteren.

Oké, maar het is toch vreemd dat ze daarvoor weer precies dezelfde cutscene gebruiken. Daardoor dacht ik dat het om een glitch ging. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

[Ze kunnen moeilijk een gig aan verschillende cutscenes in het spel stoppen zodat je niet steeds dezelfde cutscene hoeft te zien :puh: .. Maar één enkele alternatieve cutscene waarin El Burro iets zegt van ''So you think you can do it a little faster?'' lijkt me ook wel inderdaad wel handig, dan komen er ook niet zo verschrikkelijk veel topics hierover.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is geen glitch, dit hoort zo. Op deze manier kan je proberen je eigen record telkens opnieuw te verbeteren.

Oké, maar het is toch vreemd dat ze daarvoor weer precies dezelfde cutscene gebruiken. Daardoor dacht ik dat het om een glitch ging. :puh:

Tja, GTA III is alweer wat ouder dan GTA IV en er zit toch wel veel verschil in de games. GTA III was briljant voor zijn tijd, maar dit soort dingen zul je in IV volgens mij niet tegenkomen.

Overigens geldt voor de telefoonmissies op Staunton Island en Shoreside Vale hetzelfde: ook deze kun je steeds opnieuw proberen om je score te verbeteren :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...