Jump to content

vliegtuigen


djaeo

Recommended Posts

  • Je kan niet naar de kaper.
  • Je kan niet zwemmen/duiken.
  • Je kan geen kleding kopen maar wel outfits vrijspelen (Klik)
  • Er zit een Maverick in het spel die alleen te krijgen is met de CheatDevice.
  • Er zijn vliegtuigen. Je kan er alleen niet in. (Deze vindt je bij het vliegveld)

:)

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt overigens wel vliegen met de Maverick in LCS. Een uitgebreide beschrijving daarover staat op >Deze< pagina beschreven. Meer informatie over LCS is -hier- te vinden. GTA: LCS is echt een aanrader, misschien heeft het niet zoveel mogelijkheden maar het verhaal en de missies zijn erg vet. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is beter? Dat is een mening, en die is van iedereen verschillend. Zo vinden sommige er wel wat aan, anderen weer niet. Het verhaal:

Liberty City kent duizenden verhalen. Maar dit verhaal zet alles op z'n kop. Toni Cipriani was ooit een veelbelovend lid van de criminele Leone familie, maar hij moest onderduiken nadat hij een van de kopstukken had omgelegd. Nu is hij terug en wordt het tijd om de orde op zaken te stellen. De straten van Liberty City zijn één grote chaos. Bendes Maffiosi staan elkaar naar het leven, terwijl de stad ten onder gaat aan een vloedgolf van politieke corruptie, georganiseerde misdaad, drugshandel en vakbondstakingen. Niemand is te vertrouwen en Toni moet proberen orde te scheppen in de chaotische onderwereld. Hij wordt in zijn pogingen om de stad onder heerschappij van de Leones te brengen, gedwarsboomd door gestoorde huurmoordenaars, gewetenloze zakenlieden, cynische politici en zelfs zijn eigen moeder. Toni moet vechten om te overleven in dit avontuur dat Liberty City zal laten schudden op zijn grondvesten. Hij moet alles doen wat nodig is om zijn plaats in de heerschappij van de Leone familie veilig te stellen, in een stad die op de rand van de afgrond balanceert.

Bron: WikiGTA

Als je nog twijfelt, zou ik gewoon even die site bekijken, dan kan je daarop je mening baseren. WikiGTA bestaat namelijk alleen uit feiten. Als ik hier ga verkondigen dat het leuk is, de moeite waard, of wat dan ook, dan is dat een mening. Zegt niet dat jij die mening deelt...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

  • Je kan niet naar de kaper.
  • Je kan niet zwemmen/duiken.
  • Je kan geen kleding kopen maar wel outfits vrijspelen (Klik)
  • Er zit een Maverick in het spel die alleen te krijgen is met de CheatDevice.
  • Er zijn vliegtuigen. Je kan er alleen niet in. (Deze vindt je bij het vliegveld)

:)

Wat heb ik toch een hekel aan mensen zoals jij :t

wat een rukspel dan

bedankt iig

Wat heb ik toch een nog grotere hekel aan mensen zoals jij :@

jij heb er verstand van. :D

dankjewel sinterklaas. :klap:

er staat echt een hoop op die site. zelfs nog over gta 1.

Op wikigta staat alles behalve veel over GTA 1. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

je kan ook hunter krijgen maar dan moet je savegame downloaden hier bij downloads, en dan is het niet echt je eigen spel dusja dan is er ook niet veel aan :duh:

De Hunter kun je enkel door middel van de CheatDevice kijgen.

nee hoor ga zelf ff kijken, hier bij downloads, LCS, Savegames, Speciale voertuigen, Downloaden, en dan hoef je het alleen nog maar de juiste van de 4 over te zetten en je hebt een Hunter 0_0 Uiteindelijk zal het wel ergens met cheatdevice gebeurt zijn maar zo zie je maar , je hoeft het er niet per se voor te hebben ;)

Link to comment
Delen op andere websites

je kan ook hunter krijgen maar dan moet je savegame downloaden hier bij downloads, en dan is het niet echt je eigen spel dusja dan is er ook niet veel aan :duh:

De Hunter kun je enkel door middel van de CheatDevice kijgen.

nee hoor ga zelf ff kijken, hier bij downloads, LCS, Savegames, Speciale voertuigen, Downloaden, en dan hoef je het alleen nog maar de juiste van de 4 over te zetten en je hebt een Hunter 0_0Uiteindelijk zal het wel ergens met cheatdevice gebeurt zijn maar zo zie je maar , je hoeft het er niet per se voor te hebben ;)

Als Cheatdevice niet bestond bestond GTA Liberty City Stories' hunter ook niet ;) . Overigens mis ik nog informatie over Cheatdevice op wikigta, maar dat terzijde.

Link to comment
Delen op andere websites

Als Cheatdevice niet bestond bestond GTA Liberty City Stories' hunter ook niet ;) .

Jawel hoor. Het is niet zo dat CheatDevice de Hunter in het spel stopt of iets dergelijks. Hij zit gewoon in het spel (als "left-over" of ongebruikt, wie zal het zeggen) maar is normaliteit gewoonweg onbeschikbaar omdat 'ie nergens verschijnt.

Overigens mis ik nog informatie over Cheatdevice op wikigta, maar dat terzijde.

Er staat al een tijd een hele beschrijving om m'n talkpage, maar ik ben hem nog steeds aan het aanpassen, wat kleine wijzigingen hier en daar.. om binnen de legale wegen te blijven en dergelijke. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Als Cheatdevice niet bestond bestond GTA Liberty City Stories' hunter ook niet ;) .

Jawel hoor. Het is niet zo dat CheatDevice de Hunter in het spel stopt of iets dergelijks. Hij zit gewoon in het spel (als "left-over" of ongebruikt, wie zal het zeggen) maar is normaliteit gewoonweg onbeschikbaar omdat 'ie nergens verschijnt.

Ok, ok, hij ''bestond'' wel maar was niet speelbaar. Ik zal me de volgende keer beter verwoorden..

Overigens mis ik nog informatie over Cheatdevice op wikigta, maar dat terzijde.

Er staat al een tijd een hele beschrijving om m'n talkpage, maar ik ben hem nog steeds aan het aanpassen, wat kleine wijzigingen hier en daar.. om binnen de legale wegen te blijven en dergelijke. :puh:

Ik wist niet dat Cheatdevice illegaal is? Ik dacht overigens dat het sowieso legaal is je eigen gekochte software aan te passen of uit elkaar te halen?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...