Jump to content

vliegtuigen


djaeo

Recommended Posts

Als Cheatdevice niet bestond bestond GTA Liberty City Stories' hunter ook niet ;) .

Jawel hoor. Het is niet zo dat CheatDevice de Hunter in het spel stopt of iets dergelijks. Hij zit gewoon in het spel (als "left-over" of ongebruikt, wie zal het zeggen) maar is normaliteit gewoonweg onbeschikbaar omdat 'ie nergens verschijnt.

Ok, ok, hij ''bestond'' wel maar was niet speelbaar. Ik zal me de volgende keer beter verwoorden..

Overigens mis ik nog informatie over Cheatdevice op wikigta, maar dat terzijde.

Er staat al een tijd een hele beschrijving om m'n talkpage, maar ik ben hem nog steeds aan het aanpassen, wat kleine wijzigingen hier en daar.. om binnen de legale wegen te blijven en dergelijke. :puh:

Ik wist niet dat Cheatdevice illegaal is? Ik dacht overigens dat het sowieso legaal is je eigen gekochte software aan te passen of uit elkaar te halen?

Cheatdevice is legaal

Link to comment
Delen op andere websites

Als Cheatdevice niet bestond bestond GTA Liberty City Stories' hunter ook niet ;) .

Jawel hoor. Het is niet zo dat CheatDevice de Hunter in het spel stopt of iets dergelijks. Hij zit gewoon in het spel (als "left-over" of ongebruikt, wie zal het zeggen) maar is normaliteit gewoonweg onbeschikbaar omdat 'ie nergens verschijnt.

Ok, ok, hij ''bestond'' wel maar was niet speelbaar. Ik zal me de volgende keer beter verwoorden..

Hehe.. was alleen maar om verwarring te voorkomen. :)

Overigens mis ik nog informatie over Cheatdevice op wikigta, maar dat terzijde.

Er staat al een tijd een hele beschrijving om m'n talkpage, maar ik ben hem nog steeds aan het aanpassen, wat kleine wijzigingen hier en daar.. om binnen de legale wegen te blijven en dergelijke. :puh:

Ik wist niet dat Cheatdevice illegaal is? Ik dacht overigens dat het sowieso legaal is je eigen gekochte software aan te passen of uit elkaar te halen?

CheatDevice is legaal, ik beweer nergens het tegendeel. Maar bij dingen als custom firmwares, DevHook, recovery menu en dergelijke, wordt de grens al minder duidelijk tussen legaal en illegaal.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

>> @ Hierboven <<

Maar je hebt er wel meer lol aan, en wat boeit het.

Denk je nou echt dat de Politie je voor de rechter gaat slepen omdat je een Hunter of een Maverick in GTA LCS zet met een "Cheat Device"? Omdat dat "illegaal" is?

Kom op man. :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

De politie zal je sowieso niet voor de rechter slepen als je cheatdevice gebruikt. Als iemand je voor de rechter zal slepen daarvoor dan is het of Sony of Rockstar Games / Take 2. De politie sleept nooit iemand voor de rechter :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

De politie zal je sowieso niet voor de rechter slepen als je cheatdevice gebruikt. Als iemand je voor de rechter zal slepen daarvoor dan is het of Sony of Rockstar Games / Take 2. De politie sleept nooit iemand voor de rechter :7

De politie sleept vaak genoeg mensen voor de rechter hoor,

Cheatdevice is officieel legaal, behalve als jij cheatdevice nogmaals aanpast.

Dat is dubbele schending van Copyright en gaat je een flinke duit kosten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

De politie zal je sowieso niet voor de rechter slepen als je cheatdevice gebruikt. Als iemand je voor de rechter zal slepen daarvoor dan is het of Sony of Rockstar Games / Take 2. De politie sleept nooit iemand voor de rechter :7

De politie sleept vaak genoeg mensen voor de rechter hoor,

Cheatdevice is officieel legaal, behalve als jij cheatdevice nogmaals aanpast.

Dat is dubbele schending van Copyright en gaat je een flinke duit kosten.

Ja... of als je cheatdevice gaat verkopen natuurlijk ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...